Vandaag op een Honda CB500F gereden
me instructeur vroeg nog of het leuk was... Zei ik ja het is wel leuker dan brommer rijden. -> Fout antwoord het mag niet leuk zijn of hij maakte een geintje maar iig ik heb het langste leeradvies van alle 3 personen die daar waren terwijl ik het meeste voertuig ervaring had Maar hun hadden hun rijbewijs B al dusja ...
Ik weet nog niet wat ik ga doen... Ik wacht op me antwoord van de ANWB en ga dan misschien toch maar naar de rijschool om de hoek aangezien die nu ineens wel goedkoper is
Oja tipje... ANWB Intest is niet MEER mogelijk in UTRECHT bij rijschool Veronica ONDER DE 18 !!
Het terrein is niet meer afgesloten omdat de instructeur het anders te klein vind! Naja de instructeur ging het nog doorgeven aan de ANWB.
Hij was wel zo aardig om mij nog wel te laten rijden daaro met een risico op een strafje
Me pa bracht me met zijn BMW R1100RT en bleef kijken en foto's maken voor mij!
Hij kon de instructeur ook goed helpen aangezien er 1 motor was op dat aparte terrein wat verder weg met een versleten remvoering dus moest er een nieuwe naar het terrein maarja hij had als 1 van de weinige een rijbewijs A En ze vroegen of hij het even wilde doen vond me pa geen probleem. Andere optie was dat hij het busje ging besturen nou dat vond ie wel wat minder xD
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
k denk niet dat je dat moet proberen hoeveel lessen heb je voor voertuigbeheersing?
ojah bij mij zeiden ze trouwens dat een schakel misschien wel een voordeel was met voertuigbeheersing maar voor op de weg kun je beter je autorijbewijs al hebben omdat je dan meer ervaring heb. Maar zo'n cb500 krijg je wel soepeler een bochtje door denk? met afschuinen enzo
_________________ CBR400RR, ZXR400, CB500. over 4 maanden: CBR600RR!!
Toen wel,
ik ga waarschijnlijk toch lessen bij mij bijna om de hoek hiero in hilversum.
Oja ik heb een Honda CBR 400 RR met 25kw op kenteken wat die gozer dacht dat er wel op stond op het oog en de prijs is ook CHILL, alleen een beetje kuipschade van een schuiver maar ja. Nu nog hopen dat ie ook goed rijd kmag nog geen proefritje maken op de weg he
Alleen is dit niet diegene die ik ga kopen, deze van de foto's is een stuk netter. Die ik ga proberen te kopen heeft wel een nieuwe achterband nodig en 4 nieuwe bougies XD
en de 25kw versie van deze is zeldzaam
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
Waar is dat? Die koppelingshevel is daar goedkoop niet origineel wss?
Ik moet nieuwe hebben.. (na schuiver is ie niet helemaal mooi meer )
En die spiegels zijn ook goedkoop daar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum