[Ari]-Yamaha Tzr WhiteBlackRed '08 VERKOCHT
Auteur |
Bericht |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
@ royal, je moet je benzinekraanknop eraf pakken en met een waterpomptang dat stuk metaal naar het midden van het gat buigen, draaiknop schuurt namelijk flink in dat zwarte zijkapje anders .
Ziet er leuk uit ari
_________________ Thom'z BeunBaas
|
di mei 13, 2008 1:58 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
@raphael, je moet eerst je kontkappen eraf hebben om de tank eraf te halen omdat die kappen over je tank heen lopen zegmaar, het kan ook zonder erafhalen maar dan moet je die kappen buigen en daar heb k geen vertrouwen erin
@RC, jah, hy draaid foking zwaar, maar als k dat kapje erafhaal dan gaat ie hardstikke sopel, by mn vorige kon k gewoon tijdens het rijden draaien, nu niet
@peter, maar dan breekt dat kraantje toch helemaal
het is gewoon rood, maar foto's zijn gemaakt met mobiel dus daarom lijkt die roze (opzich, roze zouden meiden wel leuk vinden )
@twann: mss komt het door de race kuipje, die spiegels, spoieler en wasrek?
ga nu eff sproeier 116 indouwe (ipv 106 net als die kut bromboer:X: geen wonder dat ie warmloopt)
di mei 13, 2008 3:06 pm |
|
|
Dark_Falcon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 15, 2006 4:05 pm Berichten: 321 Woonplaats: Hilversum
|
tip voor de stomme benzinekraan
DRAAI DIE SCHROEF ER NIET SUPER VAST IN
het werkt bij mij kheb die schroef er niet super vast in gedraaid Werkt perfect
_________________ Aprilia RS50 '93 - Aprilia RS50 2007 - Yamaha TZR2007 - Aprilia RS125 Harada 1999 - Yamaha FZR 400 RR '88 - Aprilia RSV Mille 2002 Nu: BMW R1100S 1998
|
di mei 13, 2008 3:23 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
by my niet
by mij komt ie knop gewoon tegen die kapje aan
als de kapje eraf is, knop erop en dan draait die super licht
di mei 13, 2008 3:27 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Ari schreef: @raphael, je moet eerst je kontkappen eraf hebben om de tank eraf te halen omdat die kappen over je tank heen lopen zegmaar, het kan ook zonder erafhalen maar dan moet je die kappen buigen en daar heb k geen vertrouwen erin
Uhm.. buigen?
Je tilt je tank aan de voorkant op en tilt dan naar boven en naar voor, dan schuif je hem zo onder je achterkappen uit
Dat benzinekraantje heb ik net even geprobeerd (wat Peter zei) maar dat ding zit gewoon vast aan de benzine tank, dus dan wordt et krak.. mss als de tank eraf is dat je hem kan verstellen ofzo?
di mei 13, 2008 4:34 pm |
|
|
DJ_Bartezzz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 16, 2008 4:38 pm Berichten: 133 Woonplaats: Hilversum
|
zoals raphael het doet met zen tank, zo doen de meesten het idd. ik ook xD
en ik dat stukje plastic dat achter de benzinekraan dop zit weg gedremeld. moet nog wel ff afwerken, vraag maar aan dark_falcon. ik kan ook weer tijdens het rijden draaien :).
benzine kraan zit bij de meeste Tzr's vast met een soort popnagels.
heb ik namelijk gezien @ tank van een 2004 model :), weet dus niet of dat bij 2007 + ook zo is :).
_________________ http://www.klikkenheeftgeenzinditisgeenlink.nl Historie: Peugeot XR6, Yamaha TZR50, Kawasaki ZX6r Huidig: Aprilia RST Futura
|
wo mei 14, 2008 1:42 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
die slet is alweer warmgelopen
wo mei 14, 2008 2:25 pm |
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
Volgens mij is dat blok nou al helemaal kapot
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
wo mei 14, 2008 2:49 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
Ari schreef: die slet is alweer warmgelopen
zou je niet ff je cilinder er af roppen en kijken hoe het staat met je cilwand? en ff nieuw zuigertje erin duwen.....
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
wo mei 14, 2008 3:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
dat kan, maar stel je voor dat ie dan weer warmloopt
als k 100% zeker weet wat de probleem is en dat ie opgelost kan worden, dan wil k wel wat meer geld insteken en gelyk wat sterkere cilinder kopen
wo mei 14, 2008 3:21 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
kunnen paar dingen zijn, krukas, zuiger, cilinder, afstelling... t moet bijna wel je afstelling zijn.. maar aangezien je nu al zoveel warmlopers hebt gehad, kan t best komen omdat er al zoveel schade is. Dus als je je cilinder er ff afhaald kan je zien of je krukas speling heeft en hoe de zuiger en de wand eruit zien
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
wo mei 14, 2008 3:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
hoe bedoe je spelling, gewoon of die heen en weer gaat (naar links en rechts natuurlyk)
wo mei 14, 2008 3:43 pm |
|
|
DJ_Bartezzz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 16, 2008 4:38 pm Berichten: 133 Woonplaats: Hilversum
|
wat is volgens jou trouwens de methode om je bougie te checken?
warme motor => 10sec volgas => met volgas aan de motor uit zetten => gas nog steeds open houden tot motor helemaal uit is => dan je bougie checken :).
ik vond je bougie namelijk nog al schoon :).
ik tpyeer je niet, ik geef alleen een tip, misschien niet bedoelt voor jou, dan wel voor andere die het lezen xD.
_________________ http://www.klikkenheeftgeenzinditisgeenlink.nl Historie: Peugeot XR6, Yamaha TZR50, Kawasaki ZX6r Huidig: Aprilia RST Futura
|
wo mei 14, 2008 11:15 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
gewoon 0 - 90 trekken, sleutel om bij 10K ofzo, koppeling in en geen gas meer geven en wachten tot de brommer uitgerolt is..
Vond ik betrouwbaarder dan wat jij zegt bartezz
_________________ Thom'z BeunBaas
|
wo mei 14, 2008 11:31 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Om bougie te checken toch gewoon een goed stuk rijden?
Daarna gewoon normaal uitzetten zoals je altijd doet en bougie eruit draaien?
wo mei 14, 2008 11:42 pm |
|
|
|