HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 31, 2025 4:40 pm

Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 lage toeren naar hoge toeren 
Auteur Bericht
Honda-Cross
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik denk dat je 1 omlaag moet dan. En als dat niet werkt zou ik eens proberen om weer 140 er in te doen en dan je naald 1 hoger te doen als dat hij nu op dit moment staat. Maar dat lijkt me niet logisch maar kan aan mij liggen. You can alway try.

wo apr 23, 2008 10:22 pm
Profiel
mean red rs
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
okje bouchie kleur is heeeel mooi senseo bruin, dus dat zit wel goed. en hij krijgt denk te veel benzine dat hij ff stikt. maarja ik probeer eerst wel ff wat met luchtschroef.
@danlen: hey die manier wist ik nog niet ga ik ff proberen :^^:

wo apr 23, 2008 10:29 pm
Profiel
Honda-Cross
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
mwoop is altijd te wijnig... stotteren is teveel.. dan slaat hij slagen over.
Probeer maareens met 140 en dan net een tikje gas terug. Dan krijg hij evenveel benzine maar minder lucht dus een rijker mengsel. Wedden dat hij dan niet zo snel in zal slikken?

In principe heb je volgas altijd je sproeier helemaal geopent met de gasnaald. Dus als hij bij het oppakken te veel krijg zul je de naald omlaag moeten zeteen. Dan krijgt hij als je gaschuif nog niet volledig geopent is minder benzine en evenveel lucht als eerst. Dus zou het dan niet moeten stotteren. En volgas heeft je naalt geen werking meer dus moet hij nog even goed lopen als eerst.

Zo denk ik erover... Correct me if im wrong zoals ze altijd zeggen:p

wo apr 23, 2008 10:35 pm
Profiel
mean red rs
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
hey ik snap het niet helemaal :_: als ik er 145 in heb liggen en je zegt dat hij te weinig krijgt waarom moet ik dan terug naar 140??? okje hij doet bwoap.

editje heb er vanmiddag ff 150 ingegooid en hij loopt nu perfect :<>:

do apr 24, 2008 12:14 pm
Profiel
BKD
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ik zal proberen om in het kort uit te leggen hoe je te werk moet gaan

stap 1:gasnaald op de middelste stand( clipje iedergeval niet op het hoogst of laagst). en de luchtschroef 1,5 open

stap 2: nu moet je de hoofdsproeier afstellen door een stuk VOL gas te rijden. let op, VOL gas. kleurt de bougi mooi koffiebruin zit je op de goeie weg.

stap 3: nu gaan we de gasnaald afstellen, dat doe je door het gas rustig open te trekken, krijg je bij halfgas het bekende bwoaaap, dan moet de gasnaald 1 stand de lucht in(clipje omlaag). begint hij bij halfgas te stotteren, dan moet de gasnaald 1 stand omlaag(clipje omhoog).

Stap 4: nu gaan we de stationair-sproeier afstellen, als hij onderin de toeren prutteld moet je kleiner in sproeier, krijg je het bwoaap geluid moet je groter in sproeier.

Stap 5: de luchtschroef stel je af door de brommer wat hoger stationair te laten lopen en dan de luchtschroef zo te verdraaien zodat hij de meeste toeren maakt. laat hem dan weer goed stationair lopen en het brommertje is afgesteld.

Tip: hou de kleur van de bougi altijd in de gaten, zou kunnen dat je tussen de stappen door nog even moet veranderen in hoofdsproeier maat

ik hoop dat je hier wat mee kan

zo apr 27, 2008 8:36 pm
Profiel
Nollie
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 4
Antwoord met een citaat
Bericht 
doe er maar een gortere sproeier in waarscheinlijk is dat je probleem op gelost.

ma apr 28, 2008 6:21 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Antwoord op onderwerp   [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2