te koop laat maar zitten, RSV gevonden
te koop laat maar zitten, RSV gevonden
Auteur |
Bericht |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
klopt wel wat je zegt maar ik weet niet of je het tegen mij had, maar wat ik bedoelde met dat ie tegen z'n band kwam is dat als die inveerde er tegenaankwam en daardoor heeft omgebogen en niet dat het komt doordat ie op z'n band is gekomen, bij mij zit er aan de onderkant namelijk ook een stuk van me kenteken omgebogen richting voor (dat komt door me band dus:') )
di apr 08, 2008 2:15 pm |
Persoonlijk album
|
 |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
idd, dat bedoelde ik ook, niet dat je band je kenteken zo heeft gebogen, dat is nogal logisch dat t niet gebeurd
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
di apr 08, 2008 5:58 pm |
|
 |
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
geen idee waarom het kenteken verbogen is, heeft vorige eig. gdaan, waarom ?
( al sla je me dood  )
ik check wel ff of ie de band raakt ( denk t niet ) anders verzin ik dr wel wat op
wat jullie zeiden ofzo, ik zie wel.
eerder had ik ook een vraag of er een soort kofferbak in zit,... antwoord, JA
met een beetje passen en meten kan mn giga dik kettingslot er net in
of mn schijfslot met imbus sleutelsetje
welke zal ik doen? 
di apr 08, 2008 8:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
ligt eraan waar je naartoe gaat..
|
di apr 08, 2008 10:30 pm |
|
 |
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
Jorrit schreef: geen idee waarom het kenteken verbogen is, heeft vorige eig. gdaan, waarom ? ( al sla je me dood  ) ik check wel ff of ie de band raakt ( denk t niet ) anders verzin ik dr wel wat op wat jullie zeiden ofzo, ik zie wel. eerder had ik ook een vraag of er een soort kofferbak in zit,... antwoord, JA met een beetje passen en meten kan mn giga dik kettingslot er net in of mn schijfslot met imbus sleutelsetje welke zal ik doen? 
schijfslot met imbussleutels natuurlijk  als je een art4 schijfslot heb is het al genoeg voor diefstalverzekering dus waarom nog zo'n zware ketting meenemen. In die "kofferbak'' mote je ook je kvs en je olie vullen
_________________ CBR400RR, ZXR400, CB500. over 4 maanden: CBR600RR!!
|
di apr 08, 2008 10:32 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
"In die "kofferbak'' mote je ook je kvs en je olie vullen"
dat weet ik maar er zit een appart leeg bakje achter, waar je eventueel eigen
spul in kan proppe. vandaar.
alleen 1 probleem. mn sleuteltje van mn schijfslot is aan 1 kant beetje verbogen.
beide kanten horen wel gelijk te zijn en omdat de andere kant nog wel heel is
laat ik de sleutel ff "kopieren"
ps. schijfslot staat er ook leuk bij ook zwart/geel echt waar dat is toeval
k heb dat schijfslot van mn oom gekregen, hij had eerst in gebruik (nu geen motor meer)
di apr 08, 2008 10:42 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Is het wel een ART4 gekeurde dan? Anders is hij niet geldig voor de verzekering natuurlijk.
Erg mooi ding verder  Hou hem heel he 
di apr 08, 2008 10:46 pm |
|
 |
Jorrit
ApriliaForum Member
|
thnx, ik zal mn uiterste best doen om em heel te houwe, geloof me
eehn het is eeeehn ..... ABUS VARIT Hardened Steel
en dan wat cijfertjes etc.
made in Germany
di apr 08, 2008 10:57 pm |
Persoonlijk album
|
 |
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
Jorrit schreef: geen idee waarom het kenteken verbogen is, heeft vorige eig. gdaan, waarom ? ( al sla je me dood  ) ik check wel ff of ie de band raakt ( denk t niet ) anders verzin ik dr wel wat op wat jullie zeiden ofzo, ik zie wel. eerder had ik ook een vraag of er een soort kofferbak in zit,... antwoord, JA met een beetje passen en meten kan mn giga dik kettingslot er net in of mn schijfslot met imbus sleutelsetje welke zal ik doen? 
dat is bij de meeste motoren de reden waarom dat word gedaan...
di apr 08, 2008 10:59 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
Jorrit schreef: thnx, ik zal mn uiterste best doen om em heel te houwe, geloof me eehn het is eeeehn ..... ABUS VARIT Hardened Steel en dan wat cijfertjes etc. made in Germany
ja daar gaat het niet om, hij moet art4 goedgekeurd zijn, anders moet je een nieuwe halen. Je kan dat beter navragen want anders heb je misschien niks aan dat slot
_________________ CBR400RR, ZXR400, CB500. over 4 maanden: CBR600RR!!
|
di apr 08, 2008 11:02 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
@ Lorenzo,
Dat bedoelde ik dus.  Alleen zag ik het bij een Z1000 volgens mij, en was het een dun zwart buisje waardoor het niet superveel opviel.
(Ik bedoel die foto die je postte.  )
di apr 08, 2008 11:26 pm |
|
 |
Jorrit
ApriliaForum Member
|
ok, zal ik wel ff onthoude.
en ik ga ook ff nog us de stad in om na te vrage over t schijfslot wat ik
nu heb, en anders een nieuwe kope.
moet wel goed gekeurd zijn he? 
di apr 08, 2008 11:42 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Moet idd ART4 gekeurd zijn 
di apr 08, 2008 11:43 pm |
|
 |
Jorrit
ApriliaForum Member
|
ga ik naar zoeke,...
zodra het een beetje met stage uit komt, anders maar op zaterdag 
di apr 08, 2008 11:44 pm |
Persoonlijk album
|
 |
floRiS50
ApriliaForum Member
|
waar kan je dat eigenlijk navragen?
|
wo apr 09, 2008 12:19 am |
|
 |
|