HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr maart 29, 2024 1:35 am




Antwoord op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
 GRT-tuned Kawasaki AR50 superspaaier 
Auteur Bericht
Vetpot
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 18, 2007 2:42 pm
Berichten: 226
Woonplaats: Huizen (NH)
Antwoord met een citaat
Bericht GRT-tuned Kawasaki AR50 superspaaier
zo. omdat niemand mijn onzinnige levensverhaal leest gooi ik de boel maar om. nieuw verhaal, nieuwe plaatjes, zelfde topic.

dus, na gecrashed te zijn, en door de politie als "afgeschreven" te zijn bestempeld, staat ie er nu zo bij. monsterlijke deuk in de tank, half werkende en loszittende tellerset en een pro beun sf-kapje, maar t rijdt nog net zo goed. zit eraan te denken om daar n grote "13" op te plakken met van die witte letters ofzo...

plannen:

- kroonplaat vervangen (bij voorkeur door een recht exemplaar)
- bijtijds een netter tankje erop
- homoet eronder (is al binnen)

verder zou ik nog wel eens uiterlijk dat ding overhoop willen halen, nieuwe koppelingsplaten erin willen gooien en m motorisch n beetje bijwerken, maar gezien t chronische geldgebrek en t feit dat ik al zo goed als 18 ben lijkt t er niet op dat dat binnen afzienbare tijd gebeurt.

update:
lang niets meer gepost. brommer is vd winter binnen gezet met n kapotte koppelingskabel. en trekkracht was op mysterieuze wijze verdwenen, wat ik gisteren opnieuw meemaakte toen ik iemand achterop nam. misschien zijn die koppelingsveren toch slap geworden, daar zijn deze dingen berucht om. danmaar mt5 veertjes erin, dat schijnt te werken. achterveer is ook aan vervanging toe, en achterremsysteem heb ik pro beun verbouwd tot iets wat niet blokkeert als ik teveel doorveer. tis nu de enige kabelgeremde kawa in t land neem ik aan.

hij rijdt wel lekker door met t homoetje en nettere afstelling, haalt nu n km of 75 als de weg maar lang genoeg is, dit moet beter lukken als de 18mm (intussen 19mm)
Bijlage:
brommert1.JPG
brommert1.JPG [ 147.41 KiB | 12860 keer bekeken ]
erop komt en t cilindertje door vlugge-japie onder handen is genomen. ook t blok moet bijtijds een beurt en de tandwielen + ketting worden vervangen. andere dingen die in mn hoofd rondspoken zijn t vervangen van de voorvork en nog veel meer, als er ooit geld voor komt. misschien zelfs n omgelaste hmr/2 als ik de opgeboorde 50cc erop heb zitten. wie weet...

uiterlijk ben ik de boel aan t opknappen, de kapotte onderdeeltjes die sinds de crash niet meer werken worden vervangen. die ga ik als t goed is eind deze maand ophalen bij n beunhaas in zuid-holland. als ik iemand kan vinden die n beetje handig is met de compressor krijgt ie misschien ook n nieuw kleurtje. maar dat zien we dan wel weer.

zoveel plannen, zo weinig tijd. heb al bijna mn rijbewijs, al ziet het er nog niet naar uit dat ik snel n auto zal hebben. zeker niet op de snelheid waarbij mijn centen in t zwarte gat genaamd brommer verdwijnen... :Y:


Bijlagen:
brommert2.JPG
brommert2.JPG [ 139.28 KiB | 12858 keer bekeken ]
brommert3.JPG
brommert3.JPG [ 131.61 KiB | 12858 keer bekeken ]
brommert4.JPG
brommert4.JPG [ 113.54 KiB | 12851 keer bekeken ]
brommert5.JPG
brommert5.JPG [ 161.69 KiB | 12844 keer bekeken ]

_________________
Mijn Kawa Ar50


Laatst bijgewerkt door Vetpot op wo mei 06, 2009 3:15 pm, in totaal 18 keer bewerkt.

vr apr 04, 2008 7:53 pm
Profiel
anderson
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 18, 2008 8:23 pm
Berichten: 541
Antwoord met een citaat
Bericht 
Mooi man :OO:!

Wat is je setup ? :^^:


vr apr 04, 2008 7:54 pm
Profiel
Shadowrider
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am
Berichten: 2375
Afbeeldingen: 7
Woonplaats: haaksbergen
Antwoord met een citaat
Bericht 
zo hijs wel netjes :^^:

vind het altijd mooi zulke dingen :^^:


vr apr 04, 2008 7:55 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Vetpot
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 18, 2007 2:42 pm
Berichten: 226
Woonplaats: Huizen (NH)
Antwoord met een citaat
Bericht 
Citaat:
Mooi man !

Wat is je setup ?


dank je :^^:

50cc standaard (heb nog n snelle in de schuur liggen)
14mm Mikuni
standaard uitlaat ontgrensd

PS> hoe verander je een link in je onderschrift in n woordje of iets dergelijks?

_________________
Mijn Kawa Ar50


Laatst bijgewerkt door Vetpot op vr apr 04, 2008 8:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.



vr apr 04, 2008 7:58 pm
Profiel
Vetpot
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 18, 2007 2:42 pm
Berichten: 226
Woonplaats: Huizen (NH)
Antwoord met een citaat
Bericht 
Citaat:
zo hijs wel netjes

vind het altijd mooi zulke dingen


was meteen fan toen ik de eerste fotos van dit ding zag :P en zeldzaam he!
kom hier iig gooi meeting mee onveilig maken :D:

_________________
Mijn Kawa Ar50


vr apr 04, 2008 7:59 pm
Profiel
Donny
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 15, 2008 1:25 pm
Berichten: 288
Woonplaats: Bladel
Antwoord met een citaat
Bericht 
die bacardi is echt meesterlijk :D ziet er zkrs netjes uit :thumright:

_________________
-= Vatos Locos =-


vr apr 04, 2008 8:05 pm
Profiel
Dark_Falcon
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 15, 2006 4:05 pm
Berichten: 321
Woonplaats: Hilversum
Antwoord met een citaat
Bericht 
[ url=http://sitesitesite.nl ] tekst [ /url ]
of zo ;) (zonder spaties in het url gedeelte) btw sid gedeelte kan je weglaten neemt alleen maar tekens in beslag :DD: Duz http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?p= ... d51#263247 word http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?p=263247
:D:

Geinig dingetje :D:

_________________
Aprilia RS50 '93 - Aprilia RS50 2007 - Yamaha TZR2007 - Aprilia RS125 Harada 1999 - Yamaha FZR 400 RR '88 - Aprilia RSV Mille 2002
Nu: BMW R1100S 1998


za apr 05, 2008 1:45 am
Profiel YIM
Mitchell Classic
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 07, 2007 1:55 pm
Berichten: 461
Afbeeldingen: 4
Woonplaats: Huizen
Antwoord met een citaat
Bericht 
Ziet er lache uit :thumright:

Ik kom je vast wel een keertje tegen :)
Eindelijk een brommer MET kenteken :P

Lateur

_________________
RS My07!!!


za apr 05, 2008 12:11 pm
Profiel
MBgek
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm
Berichten: 2268
Woonplaats: Baarn
Antwoord met een citaat
Bericht 
Vet :OO: :OO: ik zal m over 15 min ongeveer in het echt aanschouwen :D:

_________________
bier is lekker


za apr 05, 2008 2:58 pm
Profiel
Tim#0175
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di mei 22, 2007 7:29 pm
Berichten: 239
Afbeeldingen: 1
Woonplaats: Huizen
Antwoord met een citaat
Bericht 
Toch wel een tof hok Bartje ;) Alleen een beetje jammer dat je het de 1ste avond dat je ermee rijdt al voor elkaar krijgt om 2x de bocht niet te halen... Maarja, Have fun dermet, en houd 'm ook maar heel voor het gemak :^^:

_________________
Military starts at the part with Artillery


za apr 05, 2008 8:25 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Vetpot
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 18, 2007 2:42 pm
Berichten: 226
Woonplaats: Huizen (NH)
Antwoord met een citaat
Bericht 
jaja gaat goedkomen... inmiddels heb ik wel t idee dat ik m een beetje kan houwen ;) vandaag eventjes koppeling strak getrokken (zo slap dat ie afsloeg in zn een omdat die koppeling aanliep, is nu dus over) en dat gekke plaatje eraf geschroefd. En mn kop kaalgeschoren zodat ik weer normaal n helm op kan doen :DD:

als mn ma me nog even geld terug betaald wat ik vandaag opmaakte om te kunnen tanken kan ik denk ik die homoet gaan bestellen. Of in ieder geval een ring voor bij de uitlaatpakking, want hij lekt een beetje bij de cilinder :00/:

maargoed, ik ga nu pitten (gister was toch tikkie late kant) kijken morgen weer verder.....

_________________
Mijn Kawa Ar50


za apr 05, 2008 10:57 pm
Profiel
Vetpot
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 18, 2007 2:42 pm
Berichten: 226
Woonplaats: Huizen (NH)
Antwoord met een citaat
Bericht 
Ben btw vandaag nog n stukkie met vlugge-japie wezen toeren... komt die prutser aanzetten met een puch met lege tank... wij 3 kilometer lopen om n pompstation met brommix :X: was toch leuk, maar had beter gekunt ;)

_________________
Mijn Kawa Ar50


za apr 05, 2008 11:05 pm
Profiel
rataplan
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 24, 2006 3:26 pm
Berichten: 46
Woonplaats: nijmegen
Antwoord met een citaat
Bericht 
nette kawa vetpot!
heb er zelf ook 5 gehad, en heb er nog steeds 2 ( waaronder een c10 laatste versie in sunbeam red) met een 93cc en gianelli uitlaat
80cc past trouwens ook op dit blok, maar dan moet je wel je koppeling veranderen want dan heb je zoveel trekkracht dat je hem er gewoon doorheentrekt.
Maar met een beetje tunen kun je de cilinder makkelijk feller maken, kawa's zijn subliem in het bochtenwerk (mits je geen speling op je uni link veersysteem hebt).
Veel plezier ermee! :thumleft:


zo apr 06, 2008 12:05 am
Profiel
Vetpot
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 18, 2007 2:42 pm
Berichten: 226
Woonplaats: Huizen (NH)
Antwoord met een citaat
Bericht 
van de meeste dingen was ik al op de hoogte, maar toch bedankt! lijkt me dat als ik iets van dat ding wil weten ik naar jou toe moet ;)

ik heb overigens een donorblokkie en wat bende meegekregen, en de cilinder die daarop zat is nog hartstikke netjes, dus misschien kan iemand van t forum m tjoenen, dan zet ik die er mettertijd op. ben ook wel benieuwd hoe jij aan die 93cc (autisa?) bent gekomen, want die is echt mega zeldzaam... zal wel een koppelmonster zijn :devil:

heb je toegevoegd op msn.

_________________
Mijn Kawa Ar50


zo apr 06, 2008 3:27 pm
Profiel
rataplan
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 24, 2006 3:26 pm
Berichten: 46
Woonplaats: nijmegen
Antwoord met een citaat
Bericht 
ik zag dat je me had toegevoegd.
ik was al heel erg lang op zoek naar een 80cc blok voor de koppeling (vanwege het slippen op mijn 80cc) en toen zag ik er eentje in belgie te koop.
Was wel even een stukje rijden maar ja, je moet wat voor je hobby over hebben.
Het blokje had daar al 3 jaar op een plank onder een laag puin en stof gestaan en toen ik hem thuis opende zag ik helaas niet de koppeling die ik graag wilde hebben, maar wel een supernette 93cc autisa, dus toch nog een beetje waar voor mijn geld gehad ( was trouwens maar 50 euro dus viel allemaal wel mee)
De top die ik heb gehaald (met slippende koppeling) was 110 maar wel makkelijk rijdend een wheelie.
Ik weet natuurlijk niet alles, maar als ik je ergens kan helpen just shoot


zo apr 06, 2008 7:37 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron