Auteur |
Bericht |
janiler
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 10:40 pm Berichten: 471 Woonplaats: Brabant de gekste
|
ik vind m ok wel wa hebbe
is n keer wa anders
mr die underseat daar is da zelf gemaakt met die led?
_________________ GAANK IS ALLES!!
|
zo feb 24, 2008 9:20 pm |
|
|
rs-erik-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 24, 2008 11:06 pm Berichten: 173 Afbeeldingen: 7
|
ik vin hem wel mooi en hoe heb je je kenteken bevestigd?
|
wo maart 19, 2008 7:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
y0ur1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 15, 2007 4:22 pm Berichten: 608 Woonplaats: Ridderkerk
|
Wat een gezeik zeg
Ik vind iemand die zich aan een SF waagt wel ballen hebben, want óf het wordt helemaal niks, óf je hebt iets supergaafs/origineels
Ik zou zeggen; succes ermee
_________________ Aprilia the best, so fcuk the rest
|
wo maart 19, 2008 8:36 pm |
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
als je veel gaat verandere maak er dan wat unieks van vind nu de voorkap erg kaal lijken achter mag die hoger voor zeker lager en rechtstuur dat doet zeker veel vind ik.
strakke mono doet ook wel wat dan moet er ook andere paint op streetfighter moet bruut zijn dus misschien iets met tribal of flames zie je niet vaak dus origineel. en dubbele uitlaat aan elke kant langere stinger is ook mooi
|
wo maart 19, 2008 8:59 pm |
|
|
mean red rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
|
hehe heb nu hele blok uitelkaar. misschien ergens mooi mono vinden maar niet rs vorm. maar jah eerst een 125cc voovork
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
wo maart 19, 2008 9:05 pm |
|
|
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
wat ik zal doen :
- achterkant ophogen
- zeker crossstuurtje
- proberen onderlangs uitlaatje + dikke demper
maarja ik ben jou niet
succes dermee word vast 1 beest
do maart 20, 2008 6:58 pm |
|
|
mean red rs
ApriliaForum Member
|
hehe eerst maar eens blokje klaar hebben.
vanmiddag uitlaat montage op frame afgebroken
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
di apr 01, 2008 7:17 pm |
|
|
mean red rs
ApriliaForum Member
|
Re: rs streetfiets
nou jongens brommer is dus zwaar in beslag genomen ben 3x achtervolgd en onsnapt had geen kenteken der op zitten:P toenging ik een week later tanke enwerd ik klem gereden:< mijn brommertje staat nu mooi vrolijk op het politie buro en ik moet voorkomen , maar wie gaat door! lange nie bangE. andere rs gescoord met kenteken nieuw setupje gemonteerd: mk pro race 70cc, hpi o5/6, 28mm d slide, yasuni hmr2, rito krukje. optisch nog niet helemaal af maar komen nog foto's op dese site te staan:) en natuurlijk je raad het al het word weer een streetfighter. ehb dus super strakke zijkappen 2001 rs nm liggen! tekoop
|
zo okt 05, 2008 5:47 pm |
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 19, 2008 8:12 pm Berichten: 818 Woonplaats: boskoop
|
mean red rs schreef: nou jongens brommer is dus zwaar in beslag genomen ben 3x achtervolgd en onsnapt had geen kenteken der op zitten:P toenging ik een week later tanke enwerd ik klem gereden:< mijn brommertje staat nu mooi vrolijk op het politie buro en ik moet voorkomen , maar wie gaat door! lange nie bangE. andere rs gescoord met kenteken nieuw setupje gemonteerd: mk pro race 70cc, hpi o5/6, 28mm d slide, yasuni hmr2, rito krukje. optisch nog niet helemaal af maar komen nog foto's op dese site te staan:) en natuurlijk je raad het al het word weer een streetfighter. ehb dus super strakke zijkappen 2001 rs nm liggen! tekoop Jammer maar maak van je andere rs gewoon een racertje van en geen naked.
_________________ Derbi Senda 2008 te koop!
viewtopic.php?f=7&t=16293
|
zo okt 05, 2008 8:11 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
heb die van jou wel eens zien staan bij dijkman, die oude dan! leuk ding met veel herrie
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
zo okt 05, 2008 8:12 pm |
|
|
mean red rs
ApriliaForum Member
|
haha ja wou wel lopen:) dijkman vond hem wel leuk rijdne hij ging ff stukje testen xd met steekgas lol
|
ma okt 06, 2008 10:29 am |
|
|
|