Geregistreerd: di aug 28, 2007 5:44 pm Berichten: 8 Woonplaats: klaaswaal
mooie RS80 te koop alles nieuw
hey,
ik heb nog een hele mooie aprilia rs met veel nieuwe onderdelen te koop staan.
het frame heb ik op mijn werk laten polijsten dus niet met de accutol maar echt met een polijst machine.
Onderdelen:
cilinder: polini 80 cc
krukas: doppler
carburateur: 21 dell'ortho
membraan: malossi vl6
koppelingsplaten: metrakit pro race
uitlaat: hebo
+ alle lagers zijn vervangen
deze onderdelen zitten er sinds een tijdje onder en door school enz heb ik er geen tijd meer voor en dat is heel zonde voor zo'n mooi ding de spullen die er op zitten zijn net 600 km oud. alles is erop gezet bij Dick de Lijster tweewielers klaaswaal (professioneel dus)
dit alles heeft me veel geld gekost en hier wil ik dus ook wel iets van terug zien
de kappen zijn gespoten in de kleur parelmoer paars dat houd in dat hij normaal heel donker paars is en in de zon is hij bordaeux rood ik vind het heel mooi en zeker met het gepolijste frame.
ik heb ook nog wat orginele onderdelen liggen die kun je der ook bij krijgen.
ik doe hem weg omdat ik vanwege school er nog maar weinig op rijd en dat vind ik zonde, dus ik hoop dat ik er iemand anders blij mee kan maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum