Auteur |
Bericht |
mark RS95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 16, 2007 6:50 pm Berichten: 362 Woonplaats: Ten Boer(groningen)
|
Als je een blok hebt dat je kwijt wilt kun je wel wat gaan vogelen gewoon beetje proberen maar zou er niet te veel geld in steken... draait echt allemaal kapot
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 9&start=60
|
do maart 27, 2008 12:06 am |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
gwoon goedkope puch kopen en daarmee proberen maar waar kan je die elektronische ventielen halen en verstuiver
|
do maart 27, 2008 12:07 am |
|
mark RS95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 16, 2007 6:50 pm Berichten: 362 Woonplaats: Ten Boer(groningen)
|
weeknie hornbach of fixet ofzoow maat van me heeft altijd allemaal shit liggen
|
do maart 27, 2008 12:08 am |
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
nooit van gehoord die winkels ?
gwoon doe het zelf zaak nie dnek ??
miss auto materialen zaak
|
do maart 27, 2008 12:10 am |
|
mark RS95
ApriliaForum Member
|
jah zijn doe-het-zelfzaken maar ik ga nu op bed ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) succes... ![offtopic :OFF TOPIC:](./images/smilies/offtopic.gif)
|
do maart 27, 2008 12:11 am |
|
loco koen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 05, 2008 11:07 pm Berichten: 55 Woonplaats: Eelde
|
Ik heb een paar keer lachgas systemen gemonteerd op mijn vorige werk was leuk om te doen ![devil :devil:](./images/smilies/devil.gif) maar het vereist veel afstel werk. Vooral met een droog systeem moet je je mooie blokje ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif) veel meer verrijken in vergelijking met een nat systeem die brandstof en lachgas inspuit.
Ik heb een keer op een site gezien hoe je zelf een lachgas systeem kan bouwen. Zowel nat als droog systeem. Het stelt vrij weinig voor om het in elkaar te zetten alleen de onderdelen zijn iets moeilijker om te vinden. En de elektrische ventielen ook wel solenoids genoemd zijn moeilijk om te vinden. Misschien een afsluiter van een lpg-systeem voor een auto, maar ik denk dat deze de hoge druk niet aan kan ![ohmy :!:](./images/smilies/ohmy.gif) . Dat zal je kunnen informeren.
_________________ life is short, ride aprilia!
|
do maart 27, 2008 12:25 am |
|
loco koen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 05, 2008 11:07 pm Berichten: 55 Woonplaats: Eelde
|
hier trouwens een site staat alles over hoe je zelf een lachgaskit kan bouwen. www.nitrous.info
_________________ life is short, ride aprilia!
|
do maart 27, 2008 12:30 am |
|
Ionbrave
ApriliaForum Member
|
loco koen schreef: hier trouwens een site staat alles over hoe je zelf een lachgaskit kan bouwen. www.nitrous.info
Je zou het bijna willen gaan uitproberen ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
|
do maart 27, 2008 2:47 pm |
|
razor
ApriliaForum Member
|
mark RS95 schreef: Ik heb het wel eens op een puch gehad, gewoon een verstuiver op het spruitstuk, daarop een elektronisch ventiel met een knopje op het stuur daarna een buisje naar een stuk of 5 aansteker-vul-flesjes. puch liep zonder ongeveer 75/80 en met dik over de 100... hebben er een politie moter uitgetrokken bij optrekken ![boxing :boxing:](./images/smilies/boxing.gif) na een tijdje rijden kwamen de tandwielen uit het blok door de uitlaat naar buiten, cilinder was doormidden en zuigerwas... kwijt... verkruimeld... krukas op meerdere plekken gebroken enz enz oftewel zou er geen schakelblok aan verneuken ![heilig O:-)](./images/smilies/heilig.gif)
aanstekergas? dat is toch geen N2O?
|
do maart 27, 2008 7:15 pm |
|
Vetpot
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 18, 2007 2:42 pm Berichten: 226 Woonplaats: Huizen (NH)
|
razor schreef: mark RS95 schreef: Ik heb het wel eens op een puch gehad, gewoon een verstuiver op het spruitstuk, daarop een elektronisch ventiel met een knopje op het stuur daarna een buisje naar een stuk of 5 aansteker-vul-flesjes. puch liep zonder ongeveer 75/80 en met dik over de 100... hebben er een politie moter uitgetrokken bij optrekken ![boxing :boxing:](./images/smilies/boxing.gif) na een tijdje rijden kwamen de tandwielen uit het blok door de uitlaat naar buiten, cilinder was doormidden en zuigerwas... kwijt... verkruimeld... krukas op meerdere plekken gebroken enz enz oftewel zou er geen schakelblok aan verneuken ![heilig O:-)](./images/smilies/heilig.gif) aanstekergas? dat is toch geen N2O? nee dat is t inderdaad niet, maar t werkt kennelijk wel. eventjes dan...
ik las eens ergens dat bepaalde "droge" systemen nitrous kunnen injecteren via je luchtfilter... niet erg efficient lijkt me, maar wel simpel. dat puch verhaal is dan toch ongeveer t zelfde, toch?
_________________ Mijn Kawa Ar50
|
do apr 03, 2008 4:10 pm |
|
brolli21
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 28, 2008 11:18 pm Berichten: 1 Woonplaats: Alkmaar
|
![Antwoord met een citaat Antwoord met een citaat](./styles/apriliaforum/imageset/nl/icon_post_quote.gif)
Vetpot schreef: razor schreef: mark RS95 schreef: Ik heb het wel eens op een puch gehad, gewoon een verstuiver op het spruitstuk, daarop een elektronisch ventiel met een knopje op het stuur daarna een buisje naar een stuk of 5 aansteker-vul-flesjes. puch liep zonder ongeveer 75/80 en met dik over de 100... hebben er een politie moter uitgetrokken bij optrekken ![boxing :boxing:](./images/smilies/boxing.gif) na een tijdje rijden kwamen de tandwielen uit het blok door de uitlaat naar buiten, cilinder was doormidden en zuigerwas... kwijt... verkruimeld... krukas op meerdere plekken gebroken enz enz oftewel zou er geen schakelblok aan verneuken ![heilig O:-)](./images/smilies/heilig.gif) aanstekergas? dat is toch geen N2O? nee dat is t inderdaad niet, maar t werkt kennelijk wel. eventjes dan... ik las eens ergens dat bepaalde "droge" systemen nitrous kunnen injecteren via je luchtfilter... niet erg efficient lijkt me, maar wel simpel. dat puch verhaal is dan toch ongeveer t zelfde, toch?
Iemand op het kreidlerforum heeft ooit eens op zn 80cc een nos kitje gemonteerd,en die gebruikte het om op te trekken,ding vloog van zn plek af...
Hij injecteerde het gewoon achterin zn luchtfilter,maar hij kon het niet lang achter elkaar gebruiken,want dan was zn luchtfilter bevroren ![pinch :X:](./images/smilies/pinch.gif)
|
zo jun 29, 2008 9:42 am |
|
HeatZeeker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 04, 2008 1:13 pm Berichten: 378 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Zutphen
|
Er zijn toch ook wel andere manieren om wat extra vermogen in je blok te pompen? Zoals brolli zegt van die kerel.
zo jun 29, 2008 12:18 pm |
Persoonlijk album
|
bas532
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 23, 2007 10:16 pm Berichten: 439 Woonplaats: zutphen
|
beetje oud topic ![drevil :DD:](./images/smilies/drevil.gif)
|
zo jun 29, 2008 1:48 pm |
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
Ik denk dat je dit soort zaken gewoon moet uibesteden en niet zelf moet gaan klooien ermee, voor je het weet ik 3000 euro naar de ******.
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
zo jun 29, 2008 3:20 pm |
|
P.O.C. Tom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:38 am Berichten: 1094 Woonplaats: veldhoven
|
het gaat eerder hoe je der mee omgaat. NOS is goed te doen op een budget maar je moet wel zorgen dat alles veilig is gemonteerd. En NOS zorgt voor zeer veel slijtage dus zul je het blok vaker moeten reviseeren om te kijken of alles nog goed is.
_________________ Wat zet jouw brommer apart? Beunhaas Brouwer
|
zo jun 29, 2008 7:05 pm |
|
|