HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 10, 2025 12:07 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 624 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 42  Volgende
 Rudolf zijn Speed sprinter (over en uit...) 
Auteur Bericht
rs joost
ApriliaForum Member

Bericht 
haha ik ken het , moet ook nog bezig :P maja lang weekend ,

do maart 20, 2008 8:19 pm
Profiel
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
MiKeY©, Des noods word het doorwerken tot 4 uur in de ochtend op de dag van Jubbega maar hij staat er 100% zeker :D .

rs joost, Jij zou deze week gaan banken weet je nog :{-): . Ik wil dat 15pk monster van je wel eens horen brullen :D: .

do maart 20, 2008 8:25 pm
Profiel WWW
rs joost
ApriliaForum Member

Bericht 
jongen kwam wat tussen , en heb zelf ook wat probs met dat kreng dus moet ff weer los , maar dat wist je al wat dat was

do maart 20, 2008 8:50 pm
Profiel
petertzr
ApriliaForum Member

Bericht 
rs joost schreef:
jongen kwam wat tussen , en heb zelf ook wat probs met dat kreng dus moet ff weer los , maar dat wist je al wat dat was

ALWEER :{}: :P :D:

Ruud waarom heb je een grotere rad nodig, dan moet je langer opwarmen :P

do maart 20, 2008 9:46 pm
Profiel
Psycho Rubberburner
ApriliaForum Member

Bericht 
Hey rudolf .. waar heb je die valstroom weg >? en hoe ben je van plan dat te doen met je spruitstuk ?

VHSH power :)

do maart 20, 2008 9:50 pm
Profiel
razor
ApriliaForum Member

Bericht 
een honda mb recht spruitstuk bijv. zou toch goed hierbij passen?

En ruud, als je gaat lassen he aan je blok. Is het dan niet verstandig om oude lagers in je passingen te doen? Kan dat iig niet/minder vervormen.

En busjes draaien ter grote van je keerringen.. zou dat niet iets zijn tegen vervorming ? (ter voorkoming van bijv elaminator nu heeft...)

vr maart 21, 2008 12:51 am
Profiel
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
Psycho Rubberburner, Die carb's zitten op verschillende lichte motorfietsen, ik heb hem gewoon los gekocht. Spruitstukje daarvoor word heel simpel ik zal er de komende weken een foto van posten.

razor, Probleem van aluminium is dat het veel harder uitzet dan staal. Wat je dus krijgt is dat lagers gewoon los in de passingen liggen. Het heeft dus niet veel zin.
Het enige wat je kan doen is wat (andere) Ruud heeft gedaan en dat is een lasmal maken.

petertzr, ik ga wel zonder rad. rijden :OO:

vr maart 21, 2008 11:33 am
Profiel WWW
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
Kleine update

Cilinder is onderweg om een nieuwe wand te krijgen. Verder is het blok eigenlijk ook klaar om in elkaar gezet te worden. Vandaag de krukas gericht en die zit nu mooi op 0,00mm. Alleen nog carters stralen dan kan het blok weer dicht, en dan is het wachten op de cilinder. :^^:

za maart 29, 2008 6:58 pm
Profiel WWW
ruud
ApriliaForum Member

Bericht 
goed bezig ruud :D

zo maart 30, 2008 12:58 am
Profiel
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
Nou weer een kleine update.
Gisteren de laatste bloklagers binnen gekregen, dus vandaag is het blok in elkaar gegaan. Het ging niet helemaal zoals het had moeten gaan :00/: . Ik ben tot de conclusie gekomen dat gasbrander en aanstekervloeistof niet samen gaan..... :D: Dit komt er op neer dat ik een wenkbrauw kwijt ben, mijn wimpers gehalveerd zijn en de dode puntjes in mijn haar bijgewerkt zijn :D . Maar het blok zit in ieder geval dicht, dat is het belangrijkste :S: .

Verder is de cilinder ook weer terug. Dus begin volgende week zal het monster weer moeten gaan brullen. En dan hopelijk nog ergens volgende week naar de testbank toe. Maar voordat dat kan gebeuren moeten er eigenlijk nog wat spullen gemaakt worden om te testen.

Binnenkort weer wat nieuwe foto's!

za apr 19, 2008 5:22 pm
Profiel WWW
MiKeY©
ApriliaForum Member

Bericht 
lol...groeit wel weer terug... :D:
je brommer zit iig weer bijna in elkaar...

is er denk je een bank vrij met koninginnedag?

za apr 19, 2008 5:31 pm
Profiel WWW
rs joost
ApriliaForum Member

Bericht 
er is vast wel een bank vrij met koningendag ja :^^:

za apr 19, 2008 5:32 pm
Profiel
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
MiKeY© schreef:
lol...groeit wel weer terug... :D:
je brommer zit iig weer bijna in elkaar...

is er denk je een bank vrij met koninginnedag?

Scheeld weer wat gewicht, dus ik moet nu toch zeker weer een tienden harder kunnen :D .

Ik hoop dat ik nog ergens voor die tijd bij VRP de bank op kan. Ik ga begon volgende week meteen even bellen daarvoor.

za apr 19, 2008 8:22 pm
Profiel WWW
petertzr
ApriliaForum Member

Bericht 
Oehh, Ruud heeft ook gezopen, begon volgende week :^^: . Op naar de 23 pk Ruud, dat je die vuile rx homo's maar mag vlammen :OFF TOPIC:

zo apr 20, 2008 1:13 am
Profiel
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
Nou even een kleine update, hoe het ervoor staat voor Jubbega :0o: .

Blok heeft gisteren zijn eerste klappen gegeven. Ik moet zeggen dat het niet slecht klonk :^^: . Hij lekt nog wel wat kvs maar dat wordt van het weekend nog wel even in orde gemaakt. Verder worden er dit weekend ook nog een aantal onderdelen gemaakt die ik maandag kan gaan testen op de bank. Dus het lijkt allemaal nog wel goed te komen voor Jubbega :D: .

Even op een rijtje zetten wat er allemaal veranderd is sinds vorige jaar:

- Carters zijn wel de zelfde als vorig jaar, maar compleet anders van binnen.

- Er is een andere cilinder (wel weer een speed). Deze is bewerkt en er is een nieuwe wand in gekomen.

- Krukas, bak en koppeling zijn allemaal gelijk gebleven. Er zijn nog wel plannen voor de koppeling maar door tijdgebrek is dat er nog niet van gekomen.

- Naast de pro race uitlaat word er nog een andere uitlaat getest dus welke het gaat worden weet ik nog niet.

- De inlaat wordt ook nog heel wat werk. Naast de keihin worden er ook nog 2 mikuni's getest (staan wat terug in dit topic). Ook hier zal de testbank de doorslag gaan geven welke erop komt.

Dus eigenlijk is er nagenoeg niks meer het zelfde als vorige jaar. Ik weet dus ook echt niet wat ik van dit blok moet gaan verwachten. In theorie zou die meer vermogen moeten gaan leveren, maar ik weet dat dit in de praktijk nog wel eens anders wil gaan. Het kan goed uitpakken maar ook heel slecht. Doel is nu gewoon weer om op het oude vermogen van vorig jaar terug te komen, en dan zien we daarna wel weer verder.

Nog even twee foto's. Sorry van de slechte kwaliteit, maar ik heb een k***t telefoon en ik was te lui om het gewone fototoestel te pakken :P .

Afbeelding
Afdraaien van de cilinder zodat die weer 100% recht staat t.o.v. de boring.

Afbeelding
Blokje zonder in-/uitlaat.

vr apr 25, 2008 9:17 am
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 624 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 42  Volgende