Auteur |
Bericht |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Eriko de Angelis, had er een top van 85 mee
maar uitlaat is nog altijd de mooiste die leovince V6,
zeker niet verglijkbaar met de kwaliteit van de Yasuni...
smeerde ze allebij in met olie, die leovince bleef altijd mooi, en die yasuni begint gewoon te roesten ondanks altijd te smeren (ga hem maar kaal schuren en in de zwartelak zetten ) hoewel dat minder mooi is
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
di feb 19, 2008 6:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Staat (stond) nog altijd mooi die V6
Bijlagen:
Leovince V6 (1).jpg [ 145.57 KiB | 3092 keer bekeken ]
Leovince V6 (2).jpg [ 248.32 KiB | 3091 keer bekeken ]
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
di feb 19, 2008 6:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fluo Red
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 06, 2007 4:51 pm Berichten: 290 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Schermer
|
Je hebt hem zeker al verkocht Kevin?
_________________ Aprilia RS 50 05'
|
di feb 19, 2008 6:28 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
|
Ja, aan iemand hier van het forum, hij is niet zo actief hier volgens mij, maar tis bryan
|
di feb 19, 2008 6:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fluo Red
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 06, 2007 4:51 pm Berichten: 290 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Schermer
|
Bryan90 ofzo iets?
|
di feb 19, 2008 6:40 pm |
|
|
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
idd mooie Leo V6 heb zelf ook ooit eenz 1 gehad
daarna ook verkocht voor een ander haha
di feb 19, 2008 10:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
ik zoek er eigenlijk een met halve interesse, als iemand m te koop heeft dan is het mooi
Pinnetje van me dagteller is binnen, bedankt newjerzy!!
nu kan mn dagteller weer op 0
wo feb 20, 2008 7:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
Pinnetje van mn dagteller is er weer uit gevlogen terwijl ik bijna 100 reed..
logische gevolg: niet meer gevonden..
nu maar terugdraaien met een tangetje als ik het nodig vind
85 maar?
een leovince v6 gaat toch harder dan een std uitlaat? mijn std uitlaat red bijna 100
wo maart 12, 2008 7:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fluo Red
ApriliaForum Member
|
100 Zeker dikke wind mee Maaare jij gaat zeker niet echt vaak met je brommer naar school of wel??
|
wo maart 12, 2008 8:10 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
nou leo is gwoon niet zown prestatie uitlaat..
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
wo maart 12, 2008 8:12 pm |
|
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
|
Fluo Red schreef: 100 Zeker dikke wind mee Maaare jij gaat zeker niet echt vaak met je brommer naar school of wel?? ik rij met wind mee inderdaad 98 ontgrensd das in mijn ogen bijna 100 ik ga er sinds kort mee naar school, weliswaar afgevoerd maarja.. hij geeft trouwens vet harde klappen bij het schakelen tevens ook ff een updateje op pagina 1 Citaat: nou leo is gwoon niet zown prestatie uitlaat..
nee, maar daar koop ik hem ook niet voor, hij geeft een mooi geluid en heeft een mooie look, en hij mag best iets harder gaan dan mn gewonen std uitlaat..
misschien ga ik kijken of ik ergens zo'n uitlaat kan roggelen en dan alleen de demper op de std uitlaat zetten, want die std uitlaat is makkelijker af te voeren dmv. prop..
en dan in de vakanties de hele leovince V6 te gebruiken, maar dan moet ik er eerst nog ergens een zien te vinden
do maart 20, 2008 9:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
|
Mijn brommer staat nu ff stil.
Achterband moest vervangen worden, en aangezien ik een nieuwe kappenset erop ga doen moet er nog ff een beugeltje gemaakt worden om mijn standaardkapje vast te kunnen zetten.. de bout die je moet losdraaien om je versnellingsbakolie eruit te laten lopen sluit niet 100% aan op zijn schroefdraad, deze ga ik volledig dichtmaken met behulp van wat vloeibare pakking..
Dit moet in de komende weken even gebeuren, ik heb de tijd want mijn stickerset verwacht ik pas over twee weken.. dan moet het beugeltje en de bout wel goed vast/dicht - zitten..
zoals ie er nu bijstaat
meteen maar even de binnenkant van mn achterbrug schoongemaakt, want hoe smerig dat wordt
en mijn nieuwe achterband, een michelin pilot sport 110/80-17
nieuwe kappenset komt erop als de stickers erop geplakt zijn..
benieuwd naar de kappenset: Uiterlijk -> Kappenset The Project
za mei 17, 2008 11:42 am |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
|
Eriko de Angelis schreef: ik zoek er eigenlijk een met halve interesse, als iemand m te koop heeft dan is het mooi Pinnetje van me dagteller is binnen, bedankt newjerzy!! nu kan mn dagteller weer op 0
Ja waar heb jij dat pinnetje gekocht, bij aprilia gertjan ontbreekt hij ook namelijk
|
za mei 17, 2008 12:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
|
aprilia kevin schreef: Eriko de Angelis schreef: ik zoek er eigenlijk een met halve interesse, als iemand m te koop heeft dan is het mooi Pinnetje van me dagteller is binnen, bedankt newjerzy!! nu kan mn dagteller weer op 0 Ja waar heb jij dat pinnetje gekocht, bij aprilia gertjan ontbreekt hij ook namelijk bij newjerzy van het forum, hij verkocht zn dash in onderdelen... maar hij vloog er daarna weer uit, dus toen had ik zoiets van: nah, laat maar zitten.. als ie per se op 0 moet doe ik dat wel met een tangetje (is wel een gepriegel, daarom laat ik m meestal gewoon staan)
za mei 17, 2008 12:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
|
Ok, ja dan ga we het ook niet proberen
|
za mei 17, 2008 12:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
|