Auteur |
Bericht |
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
liever 20 april, want ik w8 nog steeds op verzekeringsgeld
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
ma maart 17, 2008 8:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
redrocket schreef: ja je zou ijgenlek ff moete w8e tot 2 weeke van te vooren want dn kan je mis al kijken welke dag t beste weer er voor is of zie ik dat verkeerd
tis wel zo makkelijk om het beetje van te voren te weten zodat iedereen er rekening mee kan houden ivm werk enz
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
ma maart 17, 2008 10:58 pm |
|
|
redrocket
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 08, 2007 9:59 pm Berichten: 48 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: piershil
|
ja dat is waar maat straks zegen we van het is de 20e
en dn kom je er later 8ter dat t knetter hard gaat reggenen:P
maar je hebt wel gelijk
|
ma maart 17, 2008 11:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
stellen we em uit, net als vorige keer,
tot het ineens fokking mooi weer word en ik om half 4 's nachts een berichtje moest posten dat ik nog steeds kom
ma maart 17, 2008 11:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
y0ur1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 15, 2007 4:22 pm Berichten: 608 Woonplaats: Ridderkerk
|
P!n0, kom je ook langs Rockanje? Kan ik vanaf daar meerijden
_________________ Aprilia the best, so fcuk the rest
|
ma maart 17, 2008 11:47 pm |
|
|
supermoto rider #84
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 12, 2008 12:39 am Berichten: 34 Woonplaats: Ouddorp
|
floRiS50 schreef: redrocket schreef: ja je zou ijgenlek ff moete w8e tot 2 weeke van te vooren want dn kan je mis al kijken welke dag t beste weer er voor is of zie ik dat verkeerd tis wel zo makkelijk om het beetje van te voren te weten zodat iedereen er rekening mee kan houden ivm werk enz
ik hoef er dan alleen maar rekening mee te houde da k de vorige avond/nacht niet te veel zuip want kater op de brommer is nie leuk
en wie komme er allemaal langs ouddorp ik kan vanaf daar wel mee rijde
_________________ ---> #84 DERBI senda SUPERMOTARD #84 <---
|
di maart 18, 2008 12:11 am |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
komen wij ook langs rockanje, poe, nou ik denk het niet, haha
binnenkort wel
hehe altijd fijn rijden daarzo
als je nou persé wil mee rijden, moe je toch echt richting spijkenisse komen
maar wat doe je in Rockanje dan? je woont toch in Ridderkerk?
want vanuit ridderkerk ken je wel perfect meerijden
di maart 18, 2008 12:14 am |
Persoonlijk album
|
|
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
supermoto rider #84 schreef: floRiS50 schreef: redrocket schreef: ja je zou ijgenlek ff moete w8e tot 2 weeke van te vooren want dn kan je mis al kijken welke dag t beste weer er voor is of zie ik dat verkeerd tis wel zo makkelijk om het beetje van te voren te weten zodat iedereen er rekening mee kan houden ivm werk enz ik hoef er dan alleen maar rekening mee te houde da k de vorige avond/nacht niet te veel zuip want kater op de brommer is nie leuk en wie komme er allemaal langs ouddorp ik kan vanaf daar wel mee rijde
Wonen een paar uit m'n klas in ouddorp, die willen misschien ook wel meej, zal het vragen
Miss ken je Mark, Sebastiaan en Mike wel
|
di maart 18, 2008 12:15 am |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
idd dan stellen we m gwoon uit.. ik zeg de 13e en als uitwijkdatum de 20e ik zal even iedereen gaan pmen met verzamelplaats en tijd youri tegen jou zegk t morgen wel, is makkelijker
|
di maart 18, 2008 12:29 am |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
|
supermoto rider #84,
ken je Jurjen?
ook met Aprilia RS? zit bij de reddingsbrigade?
die komt ook mee
di maart 18, 2008 12:48 am |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
|
kheb iedereen uit t lijstje even gepbeeeet als iedereen even wil bevestigen dattie kan dan via pb ben ik blij
en als je nog niet opt lijstje staat maar er wel op wil, zeg t
Laatst bijgewerkt door floRiS50 op wo maart 19, 2008 1:02 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
di maart 18, 2008 1:08 am |
|
|
supermoto rider #84
ApriliaForum Member
|
@ robb
mike is me buurjongen, mark een goeie vriend van me en sebastiaan een oud klasgenoot dus die ken ik allemaal
ik denk dat mark wel mee wil en sebas zie ik bijna nooit dus da vraag jij dan maar en k weet nie of mike moet karten
@pino
nee k ken em niet die jurjen miss van gezicht k heb em ook nog nooit zien rijde dus
|
di maart 18, 2008 12:17 pm |
|
|
Robb
ApriliaForum Member
|
supermoto rider #84 schreef: @ robb mike is me buurjongen, mark een goeie vriend van me en sebastiaan een oud klasgenoot dus die ken ik allemaal ik denk dat mark wel mee wil en sebas zie ik bijna nooit dus da vraag jij dan maar en k weet nie of mike moet karten @pino nee k ken em niet die jurjen miss van gezicht k heb em ook nog nooit zien rijde dus
owwww, dan hebk al wat verhalen over je gehoord van mike
Dat de politie naast jullie ging rijden enzo
maare, zal het morgen vragen, ben het vandaag vergeten
|
di maart 18, 2008 5:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
supermoto rider #84
ApriliaForum Member
|
Robb schreef: supermoto rider #84 schreef: @ robb mike is me buurjongen, mark een goeie vriend van me en sebastiaan een oud klasgenoot dus die ken ik allemaal ik denk dat mark wel mee wil en sebas zie ik bijna nooit dus da vraag jij dan maar en k weet nie of mike moet karten @pino nee k ken em niet die jurjen miss van gezicht k heb em ook nog nooit zien rijde dus owwww, dan hebk al wat verhalen over je gehoord van mike Dat de politie naast jullie ging rijden enzo maare, zal het morgen vragen, ben het vandaag vergeten
ow zou best kunne ben k et al weer vergeten maar s goed vraag je t morge maar
|
di maart 18, 2008 8:03 pm |
|
|
appie_nero
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 17, 2008 12:42 pm Berichten: 42 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: arnemuiden
|
reactie op: ai das jammer, hij word namelijk gewoon vast op zondag gehouden.. je kan niet vrij vragen voor een dagje? zit jij trouwens op roc naast de hz? zie er daar wel eens 1 staan
nej, zit op t ostrea, (wel in goes dus). heb trouwens geen idee van wie die andere nero in goes is. zal es kijke of ik op zondag vrij kan krijgen.
Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: ff mijn nero showen
appie.JPG [ 126.29 KiB | 1100 keer bekeken ]
|
di maart 18, 2008 8:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
|