Auteur |
Bericht |
Meonemium
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 10:37 pm Berichten: 1190 Afbeeldingen: 1
|
ludo schreef: doe dan vloeibare pakking tussen
zometaan krijg je die kap er niet meer af zal ik alvast zegge
Dat wordt een grote teringzooi met vloeibarepakking...
_________________ Aprilia RS5O Chesterfield viewtopic.php?f=13&t=19704
|
do jan 24, 2008 7:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
ruud
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 25, 2004 6:04 pm Berichten: 492 Woonplaats: hoogwoud
|
mean red rs schreef: hey ik gooi er denks 14 onder en vervang meteen alles want ketting is niet al te best. maaar ben net naar school geweest. en nu lekt hij olie uit een slang geen idee welke maar blok is lek vrij maar als het blok beetje warm is loopt hij een stuk minder goed. de topsnelheid licht lager. dus als olie warmer is dan word het vloeibaarder. en ik denk dus dat de koppeling dan begint te slippen. en ik krijg de roze top rond de 12000 toeren, afstelling is wat rijk door inrijden en door afwisselend weer.
ik denk idd dat de motor flink te rijk staat, wat voor sproeier zit er nu in? 12000 toeren is te kort, en als de koppeling slipt zou t motortje alleen maar meer toeren moeten maken Hou de kleur van je bougie goed in de gaten, deze moet mooi bruin worden. succes
ps complete vertanding set is een goede keuze!
|
do jan 24, 2008 8:00 pm |
|
|
ludo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 22, 2006 11:22 pm Berichten: 477 Woonplaats: dedemsvaart
|
Johan P schreef: ludo schreef: doe dan vloeibare pakking tussen
zometaan krijg je die kap er niet meer af zal ik alvast zegge Dat wordt een grote teringzooi met vloeibarepakking...
dan die jij het niet goed vloeibarepakking werkt altijd en maakt minder zooi dan lijm want gertjo kende doet hij er heel veel tusse
_________________ mijn RS project ;) http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4480
|
do jan 24, 2008 8:09 pm |
|
|
chevrolet
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 02, 2007 9:38 pm Berichten: 5 Woonplaats: Ravenstein
|
mean red rs schreef: heb er malossi veertjes in gegooid koste me 6,50. maar gaat niet veel zwaarder ofzo
Je koppeling hoeft toch ook niet zwaar te gaan (of wil je dat graag?) want dan kun je er beter ook andere platen inzetten.. Ik reed met racekoppeling op mijn tzr en die koppeling ging lomp zwaar, reed opzich wel lekker omdat je op hoge snelheid ook niet doorslipt met je koppeling.
_________________ I don't drive fast, I fly low
Yamaha TZR Midnight Black - 2007
|
ma jan 28, 2008 8:48 pm |
|
|
mean red rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
|
ik denk idd dat de motor flink te rijk staat, wat voor sproeier zit er nu in? 12000 toeren is te kort, en als de koppeling slipt zou t motortje alleen maar meer toeren moeten maken Hou de kleur van je bougie goed in de gaten, deze moet mooi bruin worden. succes
ik heb er nu 94 in zitten. maar bougie wordt maar niet bruin. blijft nat de kleur is lichtbruin-wit maar de bouchie is helemaal nat . moet ik nou een grotere of een kleinere sproeier?
heb er zo'n race bouchie ongestoord van ngk in liggen. maar voor die bouchie werd hij donkerbruin/zwart wtf vet vaag weet iemand waar dit aan ligt? en wat ik moet doen aan grote?
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
do feb 07, 2008 6:58 pm |
|
|
mean red rs
ApriliaForum Member
|
jongens ik heb hem nu mooi afgesteld, zit een mk platen+veren setje in maar slipt nog steeds lijkt ut.
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
di maart 04, 2008 7:53 pm |
|
|
TimLever
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 26, 2007 1:21 pm Berichten: 28 Woonplaats: Zuidwolde ( grun!)
|
zou er zowieso zwaardere vertanding opzette, 11 voor is wel heel licht, maakt ie naar mijn gevoel onnodig veel toeren.
|
di maart 04, 2008 8:45 pm |
|
|
ludo
ApriliaForum Member
|
TimLever schreef: zou er zowieso zwaardere vertanding opzette, 11 voor is wel heel licht, maakt ie naar mijn gevoel onnodig veel toeren.
nee hoor valt mee ik had ook 11 voor rijd super
_________________ mijn RS project ;) http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4480
|
di maart 04, 2008 11:35 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
ludo schreef: TimLever schreef: zou er zowieso zwaardere vertanding opzette, 11 voor is wel heel licht, maakt ie naar mijn gevoel onnodig veel toeren. nee hoor valt mee ik had ook 11 voor rijd super
met roze top is het echt veeeeel te kort. 13 of 14 kan gemakkelijk
|
di maart 04, 2008 11:40 pm |
|
|
ludo
ApriliaForum Member
|
rain man schreef: ludo schreef: TimLever schreef: zou er zowieso zwaardere vertanding opzette, 11 voor is wel heel licht, maakt ie naar mijn gevoel onnodig veel toeren. nee hoor valt mee ik had ook 11 voor rijd super met roze top is het echt veeeeel te kort. 13 of 14 kan gemakkelijk
ooh sorry dan zit ik er naast ik gign van 50cc uit
|
di maart 04, 2008 11:50 pm |
|
|
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
wat voor olie zit er in? Want bij de jager geven ze niet de olie mee die in je smeertabel staat bijvoorbeeld. Door die verkeerde olie slipte mijn koppeling ook
_________________ CBR400RR, ZXR400, CB500. over 4 maanden: CBR600RR!!
|
di maart 04, 2008 11:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
BKD
ApriliaForum Member
|
heb je de koppelings kabel wel goed staan?? als je de koppelingshendel in knijpt moet er een beetje speling op zitten.
_________________ BKD 70cc sprinter
|
do maart 06, 2008 10:34 am |
|
|
mean red rs
ApriliaForum Member
|
koppeling staat goed afgesteld kan eindje inknijpen dan koppeld hij pas.
en er zit dure olie voor am6
|
do maart 06, 2008 11:13 am |
|
|
|