Auteur |
Bericht |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
herken dit wel.. heb het ook alleen maar met koud weer, dan rijd ik rustig weg, gaat het nog goed. na een kleine afstand gaat die dan ook zo enorm kutten, niet op toeren komen, stotteren enz. op en duur is ie bij mij soms 45 graden ofzo maar dan nog geen steek beter.. na een tijdje rusten enzo gaat het opeens weer beter, heb er ook flink de pest in.. laatst kwam ik zelfs niet eens tot de 3 k in ze versnelling.. moest ik zelfs meesteppen..
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
za feb 16, 2008 3:41 am |
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 19, 2008 8:12 pm Berichten: 818 Woonplaats: boskoop
|
floRiS50 schreef: herken dit wel.. heb het ook alleen maar met koud weer, dan rijd ik rustig weg, gaat het nog goed. na een kleine afstand gaat die dan ook zo enorm kutten, niet op toeren komen, stotteren enz. op en duur is ie bij mij soms 45 graden ofzo maar dan nog geen steek beter.. na een tijdje rusten enzo gaat het opeens weer beter, heb er ook flink de pest in.. laatst kwam ik zelfs niet eens tot de 3 k in ze versnelling.. moest ik zelfs meesteppen..
ja zoiets heb ik nou ook!
wat kan het probleem zijn???
iemand??
|
za feb 16, 2008 2:33 pm |
|
|
parra
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 12, 2006 1:18 pm Berichten: 171 Woonplaats: ijmuiden
|
ik wil niet lullig zijn maar als je gewoon met chocke weg rijd hoort hij goed te zijn als dat niet is afstellig verkeerd
wanneer je na ene tijdje denkt hij is warm chocke uit
_________________ Ride to live & live to ride
|
za feb 16, 2008 10:43 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
choke haalt niks uit bij mij iig
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
zo feb 17, 2008 3:41 am |
|
|
Patrinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 15, 2008 12:00 am Berichten: 19 Woonplaats: langeweg
|
ik heb precies het zelfde alleen als het erg koud weer is geweest weet niet wat het is
|
zo feb 17, 2008 12:24 pm |
|
|
Lebbe
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 28, 2006 6:58 pm Berichten: 108 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Beverwijk
|
ik heb dit ook als het heel erg word is je bougie gewoon naar de klote en anders gewoon wachten op mooi weer (A)
|
zo feb 17, 2008 1:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
Leviathan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 09, 2006 8:21 pm Berichten: 329 Woonplaats: Oudenbosch
|
Eriko de Angelis schreef: ja, maar hij komt uit de schuur zegt ie ik zou een kleinere sproeier proberen.. mja ik weet niet wat voor schuur jij hebt maar bij mij is het gewoon ijskoud in de schuur als het koud buiten is
_________________ Niets
|
zo feb 17, 2008 6:16 pm |
|
|
Leviathan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 09, 2006 8:21 pm Berichten: 329 Woonplaats: Oudenbosch
|
Stephan777 schreef: floRiS50 schreef: herken dit wel.. heb het ook alleen maar met koud weer, dan rijd ik rustig weg, gaat het nog goed. na een kleine afstand gaat die dan ook zo enorm kutten, niet op toeren komen, stotteren enz. op en duur is ie bij mij soms 45 graden ofzo maar dan nog geen steek beter.. na een tijdje rusten enzo gaat het opeens weer beter, heb er ook flink de pest in.. laatst kwam ik zelfs niet eens tot de 3 k in ze versnelling.. moest ik zelfs meesteppen.. ja zoiets heb ik nou ook! wat kan het probleem zijn??? iemand?? slechte afstelling gewoon
_________________ Niets
|
zo feb 17, 2008 6:17 pm |
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
|
Leviathan schreef: Stephan777 schreef: floRiS50 schreef: herken dit wel.. heb het ook alleen maar met koud weer, dan rijd ik rustig weg, gaat het nog goed. na een kleine afstand gaat die dan ook zo enorm kutten, niet op toeren komen, stotteren enz. op en duur is ie bij mij soms 45 graden ofzo maar dan nog geen steek beter.. na een tijdje rusten enzo gaat het opeens weer beter, heb er ook flink de pest in.. laatst kwam ik zelfs niet eens tot de 3 k in ze versnelling.. moest ik zelfs meesteppen.. ja zoiets heb ik nou ook! wat kan het probleem zijn??? iemand?? slechte afstelling gewoon
of shoke. maar kan nergens me shoke vinden. niet op me stuur niet aan de zijkant(terwijl er wel ene stickertje met choke op staat) dus ik haal morge dnek ff me kap der af
|
zo feb 17, 2008 9:38 pm |
|
|
Lebbe
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 28, 2006 6:58 pm Berichten: 108 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Beverwijk
|
luister check je bougie gewoon is
|
zo feb 17, 2008 11:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Al nieuwe bougie geprobeert? Is al meerdere keren genoemd.
Loopt ie ook warm? Compressieverlies?
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
zo feb 17, 2008 11:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Ik denk dat je brommer gewoon niet zo'n ochtend-brommer is
zo feb 17, 2008 11:36 pm |
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
|
Raphaël schreef: Ik denk dat je brommer gewoon niet zo'n ochtend-brommer is
wat is dat nou weer voor dom antwoord.
over 1 week(in de vakantie) maak ik ff me kap op en zal dna dek wel ene klein hedeltje ana zitte en dan maak ik hem wel wat langer maar hoe?????
|
ma feb 18, 2008 7:05 pm |
|
|
Patrinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 15, 2008 12:00 am Berichten: 19 Woonplaats: langeweg
|
hey ik had dit probleem ook maar bij mij was het puur vuil ik starte me bormmer sochtens 1 km rijden en hij stond bijna stil even paar min gassen en hij rijd weer rest van de dag geen last meer heb alles schoon gemaakt lucht filter carb enzovoort en hij doet het gewoon weer perfect volgens mij is je probleem gewoon puur vuil compressie verlies en al die dingen lijken me erg sterk gewoon alles nog een keer schoon maken
|
za feb 23, 2008 5:13 pm |
|
|
Sees RS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 20, 2006 1:10 pm Berichten: 212 Woonplaats: Woudenberg
|
Probeer een kleinere sproeier. Als het kouder is heeft die wat minder benzine nodig. Hij krijgt nu teveel, waardoor die moeilijk warm wordt. Ik kan niet zeggen welke sproeier er nu in moet, probeer gewoon steeds een kleinere sproeier..
_________________ Aprilia RS50 Valentino Rossi te koop! Te koop: Aprilia RS50 Valentino Rossi
|
ma maart 03, 2008 7:55 pm |
|
|
|