Auteur |
Bericht |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
erg mooi geworden!!!!
toch 1 minpuntje : het kuipruitje had mooier geweest als t niet blauw is
|
wo jul 20, 2005 11:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
nee moet, blauw ivm stickers das veel mooier
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
wo jul 20, 2005 11:05 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
oke maar hij is mooi
|
wo jul 20, 2005 11:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 12, 2005 5:21 pm Berichten: 160 Woonplaats: Roosendaal
|
beemsterkaas schreef: erg mooi geworden!!!! toch 1 minpuntje : het kuipruitje had mooier geweest als t niet blauw is
agree with beemsterkeas maar zieter goed uit
_________________ ik rij niet hard, ik vlieg laag
|
wo jul 20, 2005 11:54 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
|
jah, het blauw is dan te overdone, ik snap dat wel, maar zoals ik al zij, je moet het zien met die stickers iig morgen ff de voorkap mono en zijkap gedeltelijk overspuiten en dan istie weer als nieuw. behalve me koppelings handel die is afgebroken, maar ik ga een vrijdag meteen ff langs sweere, ff nieuwe halen. weet nog niet of ik weer carbon neem of glimmende.
ook maar meteen nieuwe pakkingen want dan ga ik evenb me zuiger en cillinder checken.
|
do jul 21, 2005 1:19 am |
|
|
Mutske
ApriliaForum Member
|
netheid
_________________ chesto '03 replica rossi project
|
za jul 23, 2005 11:35 am |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Heb je er wel wat blanke lak overheen gespoten? Het ziet er zo dof uit... Als ut mijn brommer was, zou ik nog niet tevreden zijn met het resultaat en er (extra?) blanke lak overheen spuiten of gewoon helemaal opnieuw...
Ik bedoel, dit is pas glanzend:
KLIK
Laatst bijgewerkt door peteRS op za jul 23, 2005 3:09 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
|
za jul 23, 2005 12:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
Sjouke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 15, 2004 5:13 pm Berichten: 263 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Overschild, provincie Groningen
|
Spuitwerk valt me ook tegen eigenlijk Je moet de lak meer laten vloeien en de spuitbus net weghalen voordat je zakkers krijgt, het kan echt nog veel mooier met de spuitbus.
|
za jul 23, 2005 12:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
boy.schouten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 04, 2004 4:49 pm Berichten: 6 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wervershoof
|
heb je het met een spuitbus gespoten ofzo? ziet er nogal nevelig uit, moet je ff poetsen.
Maar verder ziet het er heel netjes uit!!
_________________ af1 Europa project!
|
za jul 23, 2005 2:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
peteRS schreef: Heb je er wel wat blanke lak overheen gespoten? Het ziet er zo dof uit... Als ut mijn brommer was, zou ik nog niet tevreden zijn met het resultaat en er (extra?) blanke lak overheen spuiten of gewoon helemaal opnieuw... Ik bedoel, dit is pas glanzend: KLIK
JOh. zo krijg jij het niet met ene spuitbuis. alleen met een compressor.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
za jul 23, 2005 3:15 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Fast-Rider schreef: peteRS schreef: Heb je er wel wat blanke lak overheen gespoten? Het ziet er zo dof uit... Als ut mijn brommer was, zou ik nog niet tevreden zijn met het resultaat en er (extra?) blanke lak overheen spuiten of gewoon helemaal opnieuw... Ik bedoel, dit is pas glanzend: KLIKJOh. zo krijg jij het niet met ene spuitbuis. alleen met een compressor.
Was natuurlijk een (overmoedigend) voorbeeld:P Maar ik ga over 2 weken me brommer spuiten, met spuitbusjes. 100% zker dat het mij wel lukt om um mooi bling bling te maken Mss niet zoals die foto maar toch
|
za jul 23, 2005 3:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
lagel
ApriliaForum Member
|
zoals op die foto krijg je het nooit met de spuitbus, maar dat vindt ik niet zo erg. maar het is nog niet klaar. kappen worden eerst nog gepolijst en daarna komt er nog een dikke laag blanke lak over, dan glanst het wel goed genoeg hoor
tis maar een brommer dusja ik ga er geen jaren mee rijden
|
za jul 23, 2005 3:45 pm |
|
|
Sjouke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 15, 2004 5:13 pm Berichten: 263 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Overschild, provincie Groningen
|
Citaat: Was natuurlijk een (overmoedigend) voorbeeld:P Maar ik ga over 2 weken me brommer spuiten, met spuitbusjes. 100% zker dat het mij wel lukt om um mooi bling bling te maken Mss niet zoals die foto maar toch
Als je nog nooit eerder wat gespoten hebt zal het je vies tegen gaan vallen.
Komt dus nog blanke lak over, gelukkig alleen heeft het geen zin om het eerst te polijsten voor de blanke lak, korrel 1000 is goed genoeg.
|
za jul 23, 2005 3:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
|
Sjouke schreef: Citaat: Was natuurlijk een (overmoedigend) voorbeeld:P Maar ik ga over 2 weken me brommer spuiten, met spuitbusjes. 100% zker dat het mij wel lukt om um mooi bling bling te maken Mss niet zoals die foto maar toch
Als je nog nooit eerder wat gespoten hebt zal het je vies tegen gaan vallen. Komt dus nog blanke lak over, gelukkig alleen heeft het geen zin om het eerst te polijsten voor de blanke lak, korrel 1000 is goed genoeg.
Ja ik heb genoeg gespoten, anders zou ik het natuurlijk niet zeggen.
En er komt nog blanke lak over, mij hoor je dus niet meer klagen Succes ermee
|
za jul 23, 2005 6:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
lagel
ApriliaForum Member
|
binnekort ff weer stickerman opbellen hoe het ervoor staat. en eind deze week ff wat spulletjes bestellen, zoals hpi 2005 en andere zooi.
|
do aug 04, 2005 4:09 pm |
|
|
|