Geregistreerd: ma jun 18, 2007 10:20 am Berichten: 77 Woonplaats: Hoorn
ongeluk
Ik heb vorige week woensdag een aanrijding gehad, niet mijn schuld gelukkig Het begon net ijskoud te regenen dus ik naar huis want ik was even een rondje aan het rijden, kom ik de laatste bocht uit ik moet dus alleen nog rechtdoor. Zie ik een auto tegemoetkomen die linksaf wilt netjes richting aangeven en stopt keurig terwijl ze naar mijn idee makkelijk voorlangs kon. na een paar ogenblikken besluit ze als nog te gaan... Veel te laat dus ik had een paar meter om te remmen dus al glijdend tegen haar auto aan. Lag ik daar buiten bewustzijn opgehaald door de ambulance maar heb geluk gehad, niks gebroken en geen verder letsel ofzo dus 's avonds al ontslagen uit het ziekenhuis.
Het was haar schuld dus weet iemand hoeveel ik ongeveer vergoedt krijg ik? Wil mijn brommer houden en opknappen... Frame is niet gescheurd en voorvork is even recht als daarvoor Had toevallig zijkappen er niet op
Geregistreerd: ma jun 18, 2007 10:20 am Berichten: 77 Woonplaats: Hoorn
Ja klopt maar je krijgt nooit meer dan de dagwaarde en al heeft elke kap een kras dan zit je er al overheen... Dus wie weet hoe hoog de dagwaarde is? Dat krijg ik min de restwaarde want ik houd mijn brommer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum