Auteur |
Bericht |
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
bauke schreef: en waar zoek ik dan naar?? want soms doe hij het wel.
euhm.. slecht contact?.. soms doet die het wel? accu heeft volle spanning?
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
vr jan 18, 2008 8:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
bauke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 11, 2007 1:19 pm Berichten: 130 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: noord-holland
|
denk het wel zit net een maand een nieuwe accu in.
k ge wel ff zoeken naar een slecht kontakt
|
vr jan 18, 2008 8:47 pm |
|
|
razor
ApriliaForum Member
|
Dr.2Takt schreef: razor schreef: weet iemand wanneer je met elektrische waterpomp wilt gaan rijden. Hoeveel L/min deze moet zijn?
En zijn er nog andere eisen/dingen waarop je moet letten? doorlaat diameter ofzo> die sprintscoots zie je vaak met die reich waterpompjes of pompjes uit een mercedes ofzo dus die zullen wel goed zijn
ja maar er zijn meerdere versies te vinden op bijv. campingsites (dopelpompjes heten ze dan).
En dan verschilt het in de prijs... maar je hebt 10 L/min en 15 L/min enz..
|
vr jan 18, 2008 10:11 pm |
|
|
BBC
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 16, 2007 6:49 pm Berichten: 172 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Ambt-Delden ( Twente )
|
bij mij brand al 2 dagen het lampje dat ik benzine moet tanken nja dat heb ik gedaan gewoon volgegooid maar als ik hem op contact zet kippert hij 2 keer ( doet ie altijd) en stopt maar al ik hem dan staart en een paar keer gas geef begint hij weer gewoon te knipperen waar kan dat aan liggen iets met dat sensortje ?? bvd
_________________ Mijn DRD :
http://www.apriliaforum.nl//viewtopic.p ... 154#212154 (update 07-02-2008)
|
vr jan 18, 2008 10:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
BBC schreef: bij mij brand al 2 dagen het lampje dat ik benzine moet tanken nja dat heb ik gedaan gewoon volgegooid maar als ik hem op contact zet kippert hij 2 keer ( doet ie altijd) en stopt maar al ik hem dan staart en een paar keer gas geef begint hij weer gewoon te knipperen waar kan dat aan liggen iets met dat sensortje ?? bvd
eerst een niewe zekering erin
dat had ik ook als je volgas geef brandt ie vel en als je geen gas geef bijna niet
|
vr jan 18, 2008 10:39 pm |
|
|
BBC
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 16, 2007 6:49 pm Berichten: 172 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Ambt-Delden ( Twente )
|
Martijn Derbi senda schreef: BBC schreef: bij mij brand al 2 dagen het lampje dat ik benzine moet tanken nja dat heb ik gedaan gewoon volgegooid maar als ik hem op contact zet kippert hij 2 keer ( doet ie altijd) en stopt maar al ik hem dan staart en een paar keer gas geef begint hij weer gewoon te knipperen waar kan dat aan liggen iets met dat sensortje ?? bvd eerst een niewe zekering erin dat had ik ook als je volgas geef brandt ie vel en als je geen gas geef bijna niet
nou al ik heb er amper 1500 km mee gereden dat klopt toch niet maar oke
ik zal wel even kijken
edit: kun je ook even zeggen waar de zekering danzit ??
en ik heb een model uit 2007 met digitale teller en daar zit het lampje ook in dus weet niet of jij dat ook hebt ??;)
_________________ Mijn DRD :
http://www.apriliaforum.nl//viewtopic.p ... 154#212154 (update 07-02-2008)
Laatst bijgewerkt door BBC op vr jan 18, 2008 10:56 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr jan 18, 2008 10:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
razor schreef: Dr.2Takt schreef: razor schreef: weet iemand wanneer je met elektrische waterpomp wilt gaan rijden. Hoeveel L/min deze moet zijn?
En zijn er nog andere eisen/dingen waarop je moet letten? doorlaat diameter ofzo> die sprintscoots zie je vaak met die reich waterpompjes of pompjes uit een mercedes ofzo dus die zullen wel goed zijn ja maar er zijn meerdere versies te vinden op bijv. campingsites (dopelpompjes heten ze dan). En dan verschilt het in de prijs... maar je hebt 10 L/min en 15 L/min enz..
ah okej. ja ik snap denk wel watje bedoelt..dat als die te snel pompt dat water minder de kans heeft om af te koelen ofzo..mja dat weet ik dan ook niet.. maar die reich pompjes worden idd ook in camping winkels verkocht ja
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
vr jan 18, 2008 10:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
|
klein vraagje van mij:
ik wil mijn word 2003 programma voorzien van wat nieuwe vette lettertypen weet iemand nog een site waar ik die vanaf kan halen? op google vind ik nu niet veel..
want ik weet wel dat het kan.. maar hoe..
|
vr jan 18, 2008 11:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 04, 2007 7:02 pm Berichten: 916 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Rotterdam
|
vr jan 18, 2008 11:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
|
dankje!
|
vr jan 18, 2008 11:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
|
astadocil schreef: www.dafont.com
oke, nu heb ik wat mooie gevonden..alleen hoe instal ik ze? het mapje fonts heb ik ook wel gevonden..aleen kan die zeg maar dat gedownde bestandje niet lezen..en kan hem erook niet inplakken
edit..ik zie het denk ik al
|
vr jan 18, 2008 11:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 04, 2007 7:02 pm Berichten: 916 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Rotterdam
|
configuratiescherm---> lettertypen en daar ff in zetten en dan zie je ze in je word
vr jan 18, 2008 11:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
za jan 19, 2008 12:03 am |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
op de accu en waarschijnlijk een kabel om je bougiekabel heen draaien
|
za jan 19, 2008 12:04 am |
Persoonlijk album
|
|
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
astadocil schreef: configuratiescherm---> lettertypen en daar ff in zetten en dan zie je ze in je word Ik zet ze in de map van windows tussen fonts
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
za jan 19, 2008 12:06 am |
|
|
|