Auteur |
Bericht |
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Je moet er gewoon ff wat voor over hebben om op de koningsbrommers te rijden natuurlijk.
Rugtas is de oplossing.
Helm zou eventueel tussen kuipruit en tank kunnen. niet het meest handig, maar kan wel.
En je moet er gewoon aan wennen, met een week of twee weet je niet beter meer.
Wat noem je btw ontgrensen, want er zit wel meer achter dan alleen de prop.
Prop, zijtakje er af en tw 14 voor, das ontgrensd zoals 'ie in bijvoorbeeld spanje en italie rijd. Dan trekt ie echt wel harder dan een standaar pleepot hoor...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
di jan 15, 2008 2:38 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
ik had me patat op me tank gezet alleen die glee ervan af en met helm daar is ook kut  gewoon rugzak mee en een helmtas op je rug 
di jan 15, 2008 2:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
patat klem je ook niet tussen je kuipruit... 
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
di jan 15, 2008 2:55 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
neej oke maar op je tank zeg maar;) zo'n zakkie 
di jan 15, 2008 3:56 pm |
Persoonlijk album
|
 |
baquba
ApriliaForum Member
|
Helm kan je gewoon op de duoseat vastmaken aan dat koortje wat daar overdwars zit zeg maar. Verder heb ik zat sprintjes getrokken met van die scootersjonnies maar ik ben altijd sneller weg eigenlijk. Last van je polsen hoort er gewoon bij maar je bent toch geen mietje.
|
di jan 15, 2008 4:18 pm |
|
 |
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
heb ook af en toe last van mijn polsen maar ga ik gewoon over recht zitte en als er iemand mee wil rijde moet ie maar zelf voor een helm zorge 
|
di jan 15, 2008 4:23 pm |
Persoonlijk album
|
 |
astadocil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 04, 2007 7:02 pm Berichten: 916 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Rotterdam
|
Citaat: heb ook af en toe last van mijn polsen maar ga ik gewoon over recht zitte en als er iemand mee wil rijde moet ie maar zelf voor een helm zorge
same here:)
en je de hele tijd voor over zitten is ook niet lekker 
di jan 15, 2008 4:56 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
jasonNL schreef: heb ook af en toe last van mijn polsen maar ga ik gewoon over recht zitte en als er iemand mee wil rijde moet ie maar zelf voor een helm zorge  tot je een vriendin krijgt
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
di jan 15, 2008 4:57 pm |
|
 |
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
baquba schreef: Helm kan je gewoon op de duoseat vastmaken aan dat koortje wat daar overdwars zit zeg maar.(...)
die is slim  !!
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
di jan 15, 2008 4:58 pm |
|
 |
Jeff_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 2:46 am Berichten: 3 Woonplaats: Groningen
|
Citaat: Wat noem je btw ontgrensen, want er zit wel meer achter dan alleen de prop. Prop, zijtakje er af en tw 14 voor, das ontgrensd zoals 'ie in bijvoorbeeld spanje en italie rijd. Dan trekt ie echt wel harder dan een standaar pleepot hoor...
Ik heb gewoon tegen de dealer gezegd dat hij maximaal moet lopen zonder allemaal onderdelen te vervangen  Hij zou dan 80-90 gaan(ben vandaag 100 gegaan met keiharde windmee  )
Ik lees overal op het forum dat die standaart Vee Rubber banden slecht zijn, nu heb ik dat vandaag zelf ook meegemaakt. Ik gaf gas toen ik en bocht uit kwam en toen gleed mn achterwiel een stuk weg, kschrok me dood omdat ik absoluut nog niet wil vallen met mn RS.
Is het de moeite/geld waard om direct andere banden onder te zetten? Kheb gelezen dat die Pirelli's goed zijn.
|
wo jan 16, 2008 12:06 am |
|
 |
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Het is de moeite + geld waar om direct er andere banden onder te leggen. Als je ermee wacht kan het altijd gebeuren dat je toch wel onderuit gaat met je veerubbers. Nieuwe banden is volgens mij wel wat goedkoper dan een spuitbeurtje. 
wo jan 16, 2008 12:14 am |
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
als je stil staat kan een passagiers voetsteuntje ook best wel als een helm-'haakje' dienen 
wo jan 16, 2008 12:30 am |
|
 |
|