Hoi
ik ben nieuw op dit forum, na ongeveer 1.5 jaar rond te hebben gekeken hier heb ik tot 8 keer toe een account proberen te maken, ik kreeg geen bevestigingsmail. Dus ik dacht laat k ut nog maar eens proberen en ja hoor eindelijk
kheb trouwes ook nog op het oude forum gezete maar die werd toen ineens gehacked ofzo door 1 of andere vage turk.
ff wa over mezelf:
Naam: Donny Klessens
Leeftijd: 17 22-11-90
School: 5havo (Geslaagd
)
Verleden:
Kheb een puch maxi europe gehad, pics stonde op andere computer maar die is gecrashed
, kaptein mobylette
voor 20 euro gekocht dus maar weer gelijk doorverkocht aan een antiek handelaar. Toen nog een aantal minibikes. Nog een yamaha 400 oldtimer opgeknapt, toen werd ik 16 kwist natuurlijk al mteen da ik een rs50 wilde want ja zo'n scooter wor ik nie echt gelukkig van. oktober '06 rond gaan kijken op mp.nl toen een rs50 voor 900 euro gevonde ook nog eens mooi in de buurt dus mteen die dag dat ie erop stond gaan kijke en gaan hale. Rs opgeknapt maar daar vertel ik nog wel over. Daarna denk 2 weke gelede een scooter gekocht
, puur voor de verkoop, Een puch typhoon voor 200 euro, opgeknapt/gepoetst, 2 dage later een bod van 400 euro dus nie verkeerd. Hier heb ik denk nog wel foto's van.
Rs:
Setup:
Cilinder: 50cc metrakit, speciaal voor uitlaat (stond zelfs in ut spaanse boekje dat er een RK bij hoorde), uitgefreesd
Carb: 19.5mm dell'orto
Luchtfilter: TNT powerfilter, met ori bak eromheen zodat er geen gat tussen komt te zitten
Vertanding: 12-47 regina gold chain
Uitlaat: Metrakit RK carbon
Is nu redelijk lkkr afgesteld, Heb er de 120 mee gehaald maar onder normale omstandigheden zo'n 110
Uiterlijk:
Elektra: Ja de normale zooi uiteraard (toeter
enz), Knightrider onder de brommer (zie je veel beter dan neon), begrenzer erop (60kmpuur)
Verder nog:
-Banden Achter: Sava 130-70-17 Voor: Ching Sheng Tire
-fluor oranje velglint
-voorkant bestickert met startnummer naam en witte biesjes
-bandenletters wit gemaakt
-stickers onder aan de kuip
-zadel opnieuw bekleed
-kontje en y-stukken laten spuiten (aprilia racing black)
-voorvork gespoten
-alle krasjes bijgewerkt
-uitlaat omhoog gebracht
-Monoseat (homemade)
-uitlaatbeugel gemaakt
Kga waarschijnlijk vandaag (als het ophoud met regenen
) naar scooterzaak ff stickers hale voor mono en als ze nix hebbe ga ik stickers late maken bij een zaak waar ze reclame stickers enz maken
Rs stond met deze foto op marktplaats:
Kheb er geen foto's meer van hoe die in de loop der tijd verandert is alleen van hoe hij nu is. ff een paar foto's poste die ik snel heb gemaakt (slechte achtergrond maar goed)
Hier nog wel ff zonder demper
(mooi weer, lekker geluid :))
Mono:
Mono bestickerd + nieuwe knipperlichten:
Met mijn "90D"delijk kenteken:
Is gewoon rood, zelfde als de rest (op de foto lijkt ut niet echt rood). Sluit alleen nog niet zo goed op elkaar aan dus daar moet k nog iets aan doen.
Typhoon:
Minibike: