HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do jan 09, 2025 6:08 pm




Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 RS AM5 wil nie harder dan 70 
Auteur Bericht
Rs50 1994
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 03, 2005 1:31 am
Berichten: 21
Afbeeldingen: 6
Woonplaats: Bergum
Antwoord met een citaat
Bericht RS AM5 wil nie harder dan 70
RS AM5 wil nie harder dan 70 :||: , trage gasreactie, haalt in zijn neutraal met warme moter net de 8000 toeren

setup
gilardoni 2
yasuni uitlaat type ??? (morgen foto)
Dellorto 15mm

Iemand ideeen

alvast bedankt


zo jul 03, 2005 2:55 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
locowine
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm
Berichten: 499
Afbeeldingen: 6
Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
Antwoord met een citaat
Bericht 
klopt, gilardoni 2 cilinder heeft een lage uitlaatpoort, daar zal ut um waarschijnlijk in zitten...kijk anders eens of er in je uitlaatpoort gefreest is, dan weet je het gelijk...maar dat zal het zijn denk ik...

_________________
er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan


zo jul 03, 2005 9:27 am
Profiel WWW
de0n89
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za apr 23, 2005 10:50 pm
Berichten: 30
Antwoord met een citaat
Bericht 
Vaag, mijn setup is Gila2, 15mmDO, MK pijpje, powerfilter en ik top m toch mooi op de 100, dus je moet echt wel harder kunnen:S

_________________
wojooow


zo jul 03, 2005 10:20 am
Profiel
locowine
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm
Berichten: 499
Afbeeldingen: 6
Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
Antwoord met een citaat
Bericht 
dat zeg ik dus: ligt waarschijnlijk aan de uitlaatpoort...

_________________
er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan


zo jul 03, 2005 10:59 am
Profiel WWW
Rs50 1994
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 03, 2005 1:31 am
Berichten: 21
Afbeeldingen: 6
Woonplaats: Bergum
Antwoord met een citaat
Bericht 
Is nergens in omgefreest :@: , maybe cilinder laten tunen dus


zo jul 03, 2005 12:05 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
rain man
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2004 6:53 pm
Berichten: 1747
Antwoord met een citaat
Bericht 
zit er niet toevallig een prop in de uitlaat?


zo jul 03, 2005 12:07 pm
Profiel
Rs50 1994
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 03, 2005 1:31 am
Berichten: 21
Afbeeldingen: 6
Woonplaats: Bergum
Antwoord met een citaat
Bericht 
Nope alles al gecheckt :{}:


zo jul 03, 2005 4:37 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am
Berichten: 831
Woonplaats: Roosendaal
Antwoord met een citaat
Bericht 
tjek voor de zekerheid nog een x dan. want e zal wel iets niet goed zijn want hij moet tog wel een klein beetje harder lopen. Of je teller klopt miss niet?

_________________
DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.


zo jul 03, 2005 5:15 pm
Profiel
Rs50 1994
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 03, 2005 1:31 am
Berichten: 21
Afbeeldingen: 6
Woonplaats: Bergum
Antwoord met een citaat
Bericht 
trekt trouwens ook voor geen meter op tandwielverhouding 13/43
en uitlaat is echt onbegrenst :boxing: ,
ben namelijk al een tijdje naar het probleem aan het zoeken en heb de uitlaat a meerdere malen nagekeken


zo jul 03, 2005 5:47 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Rs50 1994
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 03, 2005 1:31 am
Berichten: 21
Afbeeldingen: 6
Woonplaats: Bergum
Antwoord met een citaat
Bericht 
teller klopt trouwens ook hebben em geklokt met een moter


zo jul 03, 2005 5:48 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
RS Rik
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za apr 02, 2005 7:35 pm
Berichten: 24
Woonplaats: Geijsteren
Antwoord met een citaat
Bericht 
Op mijn Rs (wel een AM6 van 2000) had ik precies dezelfde setup als jij had, en ik had twv 13-47. Toen was hij ook niet boven de 60-65 uit te krijgen, en dat kwam ook door mijn slome cilinder. Nu heb ik er een TP50 op liggen en dat loopt veel mooier :D En een yasuni zit idd geen prop in trouwens.

_________________
Get your kicks with 2-Stroke-Mix!!


zo jul 03, 2005 6:09 pm
Profiel
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am
Berichten: 831
Woonplaats: Roosendaal
Antwoord met een citaat
Bericht 
13/43 :00/:

je taniwel verhouding is wreeeeeeeeeeeed te zwaar.

maak er 12/47b ofzo van an komt het denk ik wel goed.

want zo is het veel te zwaar dat trekt je cilinder niet.

_________________
DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.


zo jul 03, 2005 6:29 pm
Profiel
locowine
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm
Berichten: 499
Afbeeldingen: 6
Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
Antwoord met een citaat
Bericht 
ik weet wel zeker dat het de uitlaatpoort is, zeker omdat hij ook zegt dat er niet in gefreesd is..k heb precies hetzelfde probleem, en prop in uitlaat maakt hierbij ook niets uit, ook al heb je een gianelli erop zitten, dan scheelt het nog bijna niets, k heb ninja (zonder prop dus) erop zitten, maar scheelt alleen in trekkracht ietsje, voor de rst niets, gilardoni 2 heeft een hele lage uitlaatpoort wat echt de hoofdbegrenzer is...plus oa kleine carb en spruitstuk , maar scheelt nu nog niets als je die op laat boren, want dan zit je nog steeds met je poort...enigste oplossing: omhoog laten freezen (absoluut als leek niet zelf doen, want is precisie/vakwerk, komt heel nauwkeurig...andere oplossing is andere cilinder kopen, maar dat is stuk duurder (voor beetje kwaliteit dan, he!), hier vragen ze 105 euro en dan word je cilinder bewerkt ('getuned' zeg maar), je carb en spruitstuk uitgeboord, ander voortandwieltje erop gezet en afgesteld...

_________________
er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan


ma jul 04, 2005 12:22 am
Profiel WWW
rs-power
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 01, 2004 8:31 pm
Berichten: 519
Antwoord met een citaat
Bericht 
Fast-Rider schreef:
13/43 :00/:

je taniwel verhouding is wreeeeeeeeeeeed te zwaar.

maak er 12/47b ofzo van an komt het denk ik wel goed.

want zo is het veel te zwaar dat trekt je cilinder niet.


je vergelijkt nieuw model en oud model ;)

totaal verschillend :)

_________________
[5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)


ma jul 04, 2005 4:19 am
Profiel
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am
Berichten: 831
Woonplaats: Roosendaal
Antwoord met een citaat
Bericht 
rs-power schreef:
Fast-Rider schreef:
13/43 :00/:

je taniwel verhouding is wreeeeeeeeeeeed te zwaar.

maak er 12/47b ofzo van an komt het denk ik wel goed.

want zo is het veel te zwaar dat trekt je cilinder niet.


je vergelijkt nieuw model en oud model ;)

totaal verschillend :)


Zit daar zoveel verschil in dan?

Ik hoef at origineel niet te proberen deze verhouding iig.

_________________
DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.


ma jul 04, 2005 9:51 am
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: