Auteur |
Bericht |
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
Geen dank
Nog een goeie
site 3
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
vr jul 01, 2005 9:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
mag ikje misschien vragen hoe je aan die sites komt?
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
vr jul 01, 2005 9:52 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
uuhh, gewoon rondstruinen op het internet en er dan op terecht komen en toevoegen aan favorieten? of gelezen op een ander forum?? op deze twee manieren kom ik tenminste aan mun sites...
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
vr jul 01, 2005 11:11 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
wel een schijtsite zeg die eerste, kwa lay out enzo. red racing kende ik ook al. maar ik zou er niet al te veel stickers op doen erik. hij is zo al mooi genoeg
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
vr jul 01, 2005 11:21 pm |
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
maak ff een aprart toppic en maak er dan van het grote stikker topic ofzo en dan bij gegevens dat zo'n iedereen nog dat topic tegen kan komen want dit is zeker makkelijlk!
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
za jul 02, 2005 10:31 am |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
Citaat: wel een schijtsite zeg die eerste, kwa lay out enzo. red racing kende ik ook al. maar ik zou er niet al te veel stickers op doen erik. hij is zo al mooi genoeg
nee, ik doe er inderdaad niet teveel op, gewoon een paar om het 'af'te maken zeg maar
was echt superkut vanochtend: k wil mun achtergrondjes gaan veranderen van mun tellers: begonnen met de km-teller, ik steek mun schroevendraaier onder dat rubber om het glas eruit te krijgen (alle schroefjes waren er dus al uit), k hoor kkkrraaakk en er liggen twee helften van mun glaasje op de grond plus dat hele rubber verneukt.. daarna geprobeerd om die schroefjes los te draaien: draaiden gewoon dol , alle pech op 1 ochtendje dus... maar k heb al een nieuwe teller besteld bij robbie, dus komt allemaal goed enne lawrence: mun tellerrandjes blinken nu net als bij jou beetje met belgom bezig geweest...
|
za jul 02, 2005 10:55 am |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
|
he daar zat copywrite op jah nja zal toch wel slecht zijn gedaan
nee hoor zal wel vetjes staan zeker. kom wel keer kijken. en die schroefjes van mijn km teller waren ook door gedraaid.
maaja ga mischien toch voor de KOSO multiteller
Bijlagen:
kosomulti.jpg [ 8.88 KiB | 2426 keer bekeken ]
|
za jul 02, 2005 5:13 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
Citaat: he daar zat copywrite op jah nja zal toch wel slecht zijn gedaan
haha, maak je niet druk joh, ziet er gewoon bruut uit, toch? Citaat: en die schroefjes van mijn km teller waren ook door gedraaid. maaja ga mischien toch voor de KOSO multiteller
k heb een nieuwe teller bij reobbie besteld en toen ff naar sweere gebeld, die gaan nu waarschijnlijk de achtergrondjes veranderen...
en koso teller is VET!!
|
zo jul 03, 2005 9:31 am |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
|
hehe eindelijk sweere en niet martens maar wat gaat hij achtergronden veranderen. wist nie dat hij dat deed
|
zo jul 03, 2005 3:11 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
Eamonn schreef: mag ikje misschien vragen hoe je aan die sites komt? Ja, Citaat: locowine Geplaatst: Vr Jul 01, 2005 11:11 pm Onderwerp:
-------------------------------------------------------------------------------- uuhh, gewoon rondstruinen op het internet en er dan op terecht komen en toevoegen aan favorieten? of gelezen op een ander forum?? op deze twee manieren kom ik tenminste aan mun sites... pcies. gewoon beetje zoeken Citaat: lagel Geplaatst: Zo Jul 03, 2005 3:11 pm Onderwerp:
-------------------------------------------------------------------------------- hehe eindelijk sweere en niet martens maar wat gaat hij achtergronden veranderen. wist nie dat hij dat deed
as je mar betaald he
|
zo jul 03, 2005 4:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
Citaat: maar wat gaat hij achtergronden veranderen. wist nie dat hij dat deed
ja, k heb um gebeld, kreeg gelijk de baas aan de phone en die zei : (citaat): is geen enkel probleem voor me, tellers kunnen gewoon open, en dan plakken we de nieuwe platen over je oude heen, het beste kun je ze op fotopapier ztten, voor de kwaliteit en toch een beetje vochtbestendig (eide citaat) maar idd sweere, bij martens wisten ze nog nieteens dat je die tellers open kon maken , het ontwerp is trouwens die van gerard (jammasterg) , die need for speed look dus...heb ik persoonlijke toestemming voor van hem, speciaal ff gevraagd, maar vind ie zelf ook leuk, maar op voorwaarde dat ik er een foto van zou posten. maar k zal mun tellers dins dag dan wegbrengen, als ik de kilometer-teller van robbie dan al heb
|
ma jul 04, 2005 12:11 am |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
|
mischien zie ik je dan wel, moet dinsdag ook nog ff langs sweere
|
ma jul 04, 2005 12:32 am |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
lagel schreef: he daar zat copywrite op jah nja zal toch wel slecht zijn gedaan nee hoor zal wel vetjes staan zeker. kom wel keer kijken. en die schroefjes van mijn km teller waren ook door gedraaid. maaja ga mischien toch voor de KOSO multiteller
Die koso is troep
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
ma jul 04, 2005 4:22 am |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
|
rs-power schreef: lagel schreef: he daar zat copywrite op jah nja zal toch wel slecht zijn gedaan nee hoor zal wel vetjes staan zeker. kom wel keer kijken. en die schroefjes van mijn km teller waren ook door gedraaid. maaja ga mischien toch voor de KOSO multiteller Die koso is troep
hoezo?
|
ma jul 04, 2005 10:41 am |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
Citaat: mischien zie ik je dan wel, moet dinsdag ook nog ff langs sweere
jot, anders rijden we er samen heen ofzo...ik mun 5de en jij in je 1ste versnelling noem maar een tijd...
|
ma jul 04, 2005 12:01 pm |
|
|
|