Auteur |
Bericht |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
peteRS schreef: Fast-Rider schreef: Vent je weet nog niet hoe het op de brommer er uit ziet.
Dat je het niet mooi vin moet je zelf weten maar je wete nog nie hoe het gaat staan us is nogal vorbaarig. Als je eht niet mooi vind hoef je ook niet te reageren. en het gaat er ook niet om wat jij er van vind. Loco vin het mooi en das het belangrijkste woow relax... Ik vraag me alleen af wat er mooi is aan zulke stickers. Gaat het om het merk ofzo? Want je plakt gewoon wat letters erop.. Ben gewoon benieuwd, ut was niet me bedoeling hier te vertellen hoe lelijk ik het allemaal vind watn ik vind de brommer mooi geworden!
Ok dan heb ik het verkeerd opgevat
Kwam op mij een beetje kut over
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
wo jun 29, 2005 8:50 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
Citaat: Gaat het om het merk ofzo? Want je plakt gewoon wat letters erop..
het gaat mij nog geeneens om het merk, maar vooral om bijvoorbeeld de vorm van de letters, het logo en dat soort dingen, andere stickers zijn meestal of te groot (te breed in verhouding met de lengte) of past er helemaal niet op, je moet namelijk rekening houden dat je een grote luchthapper hebt zitten op je kuip, en dus niet een hele platte zijkant zoals bij nieuw model,...je hebt maar een beperkte ruimte om iets te plakken...
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
wo jun 29, 2005 11:03 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
ff een vraagje/oproep aan iedereen:
heeft iemand nog vette logo's, merken waar ik eens over kan gaan denken en fotoshoppen?? dan denk ik bijvoorbeeld aan de stickers hier boven, dus een bruut lettertype, of een mooie vorm...kleuren maken niet uit...bij voorbaat dank!!
|
wo jun 29, 2005 11:35 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
je kan ook een paar stickers van de motoren van de motoGP of SBK gebruiken. Die zien der meestal ok best goed uit...
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
do jun 30, 2005 10:06 am |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
ja, daar ben k al mee bezig, alleen je bent uren bezig om dat uit te spitten,...k wou juist vragen of jullie misschien nog merken wisten met een mooi logo ofzo...
maar toch bedankt hoor rens!
|
do jun 30, 2005 12:02 pm |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
vond zelf deze wel mooi, tis wel yamaha kit maja, hijs denk wel mooi op je rsje
Bijlagen:
0124980629BLA_hi.jpg [ 116.35 KiB | 2955 keer bekeken ]
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
do jun 30, 2005 12:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
etx-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 01, 2005 1:02 pm Berichten: 99 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: uithuizen
|
hmm heeft marcel ook niet zulke stickers op zn af1 zitten?
_________________ «aprilia etx 50 'husqvarna endurance edition'»
de legende leeft voort...als ik er weer tijd veur heb...
|
do jun 30, 2005 1:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
mwa, iets in die trend heb ik hier al liggen, dus....michelin - stickers zitten er trouwens al op: vanmorgen gedaan
|
do jun 30, 2005 4:09 pm |
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
[offtopic] It's a hard knock life for us Minime rulez :) [/offtopic]
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
do jun 30, 2005 4:17 pm |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
kijk anders eens op http://www.stickerland.nl/ of easyparts. Die hebben stickers genoeg.
Of misschien http://www.motorcitydecals.com/
Je kan er natuurlijk ook wat van NFSU² gebruiken, maar da's dan vooral autospullen .
Trouwens, best wel knappe RS geworden (behalve dan misschien dat randje op je velg, maar da's eerder persoonlijke smaak, niet ? ).
_________________ AF1 Sintesi, 50cc, uitlaat max. begrenst, doet ie nog 65 :s
|
do jun 30, 2005 4:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
bedankt voor de sites!! eerste kende ik al lang, maar de tweede nog niet ...
|
do jun 30, 2005 10:54 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
Citaat: offtopic] It's a hard knock life for us Minime rulez :) [/offtopic]
yeah baby, yeah
|
do jun 30, 2005 10:57 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
Je kan bv, ook zo'n echte stickerset kopen van bijv. de mille R ofzo.
Deze sites vond ik:
site 1
site 2
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
vr jul 01, 2005 11:21 am |
Persoonlijk album
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
aan die sites heb je tenminste wat
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
vr jul 01, 2005 6:38 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
bedankt rens !! redracingparts kende ik al, maar de andere was een loyale verassing van je
|
vr jul 01, 2005 9:28 pm |
|
|
|