HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma dec 23, 2024 10:04 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 624 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 42  Volgende
 Rudolf zijn Speed sprinter (over en uit...) 
Auteur Bericht
petertzr
ApriliaForum Member

Bericht 
Ik snap eigenlijk niet dat ruud geen BING 32 mm doet, maar dat zijn persoonlijke keuzes :||:

di dec 18, 2007 1:40 am
Profiel
bouran
ApriliaForum Member

Bericht 
Gilles_rs50 schreef:
ik vind mikuni toffer dan keihin :D , en heb er al veel gehad, maar japanse carburateurs blijven gewoon de beste, daar kan een dell brollo niet eens aan

daar ben ik het niet mee eens die dellorto's zijn een eitje om af testellen, keihins vind ik echt kut werken mja ieder zijn persoonlijke keuze toch

@ ruud : eindelijk ga je weer wat actie ondernemen :P

gr jeroen

di dec 18, 2007 5:45 pm
Profiel WWW
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
petertzr, Jij komt er wel met je 32mm bing.... Ik hoop voor je dat ze troostprijzen hebben als je ooit nog eens gaat sprinten :P .

bouran, Begin februari ga ik weer stage lopen bij mijn beun bedrijf, dus dat word weer heel wat uurtjes klussen :D: .

di dec 18, 2007 6:01 pm
Profiel WWW
razor
ApriliaForum Member

Bericht 
@ruud, idd dat hebo golfbal-carbon vel bedoelde ik. ( ik ben sowieso benieuwd naar stromingen in een 2-takt... heb daarom laatst ook een topic gestart hier: http://www.wetenschapsforum.nl/index.ph ... opic=74546
ik heb alleen stiekem jouw foto gebruikt.. haha hoop niet dat je het erg vind anders haal ik hem er weer af )

Maar hoe kom je zo bij adige? En wat is er aangepast precies dan?

En wie had hier laatst nou een TP V-Force gekocht uit Duitsland? En hoe beviel diegene hem dan?

En @ joost, wie is 'ze'?

di dec 18, 2007 11:37 pm
Profiel
Dr.2Takt
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 2
Bericht 
jim aka eliminator heeft zown tp v-force gekocht alleen zit die ergeloof ik nog steed niet in

wo dec 19, 2007 12:13 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
rs joost
ApriliaForum Member

Bericht 
razor schreef:
@ruud, idd dat hebo golfbal-carbon vel bedoelde ik. ( ik ben sowieso benieuwd naar stromingen in een 2-takt... heb daarom laatst ook een topic gestart hier: http://www.wetenschapsforum.nl/index.ph ... opic=74546
ik heb alleen stiekem jouw foto gebruikt.. haha hoop niet dat je het erg vind anders haal ik hem er weer af )

En wie had hier laatst nou een TP V-Force gekocht uit Duitsland? En hoe beviel diegene hem dan?

En @ joost, wie is 'ze'?

maat van me rijd sobw

jim had hem uit duitsland ofzo of weet ik het zit dr nog niet in gok ik , en in zovere ik weet is dat het membraan niet echt denderend is

wo dec 19, 2007 12:37 am
Profiel
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
razor schreef:

En @ joost, wie is 'ze'?

Geen probleem hoor dat je de foto's hebt gebruikt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het al keer heb zien staan toen ik voor school opzoek was naar berekeningen over stromingsleer :D: . Ik heb eindelijk de dader gevonden :D .

Het golfbal effect is overigens al een keer gedaan door iemand.

Afbeelding

Ik weet verder niks over de resultaten hiervan helaas.... En ik zou ook echt niet meer weten waar de foto vandaan komt.

Die adige had ik nog liggen. Die heb ik ooit bij mijn pro race cilinder+uitlaat gekregen. Eigenlijk is er helemaal niks meer over van het oude ontwerp van adige want het malossi spruitstuk past er sowieso niet in :^^: .

wo dec 19, 2007 7:15 pm
Profiel WWW
AM6 POWER
ApriliaForum Member

Bericht 
rudolf schreef:
Even wat stof van dit topic afblazen...
Sinds Genemuiden is er eigenlijk maar heel weinig gebeurd. Weinig tijd helaas maar ik ben wel met wat dingen bezig geweest, vooral met het uitdenken van een aantal dingen. Ik heb al wel een setje clipons liggen, die ik gemaakt heb. Die zijn nu nagenoeg klaar. Als het goed is passen dan eindelijk de kuipen erop :^^: .
Ook komt er volgend jaar een verse cilinder op te zitten met nieuw nicaseal. En misschien word de koppeling ook nog voorzien van rechte vertanding. Carters worden zeer waarschijnlijk ook nog flink onderhanden genomen want daar heb ik grote plannen mee.
Dus dat waren eigenlijk een beetje de ideeën voor de komende tijd (die jullie mogen weten dan :P) . Maar ik heb dit weekend nog wat leuk spul gekocht.

Afbeelding

Ik heb altijd lopen schreeuwen dat ik een mikuni maar niks vond en dat ik het maar bij mijn keihin zou houden. Maar ik wil toch wel eens testen of er niet meer vermogen uit te krijgen is. Dus dan koop je gewoon 2 mikuni's :P .
Beide zijn 28mm maar de linker is een valstroom dus daar moet nog een mooi spruitstuk bij gemaakt worden.
Ik hoop binnenkort weer wat meer tijd te hebben, dan moet ik eerst wat dingen afmaken voor andere mensen maar daarna ga ik eens flink aan de gang met de rs :D .

Hey Rudolf die mikuni komt mij erg bekent voor :D
ik ben erg benieuwd naar jouw resultaten. ik ben momenteel ook erg druk met andere dingen bezig maar hoop voor het nieuwe seizoen ook nog wat dingen te kunnen verbeteren. maar aan tijd ontbreekt het helaas wel eens

viewtopic.php?f=14&t=5237

za dec 22, 2007 1:10 pm
Profiel
ruud
ApriliaForum Member

Bericht 
erg cool allemaal, zo te horen gaat de 70 klasse volgend jaar weer een stukje stoerder worden :thumright:

za dec 22, 2007 11:13 pm
Profiel
razor
ApriliaForum Member

Bericht 
vaag dat blok zo rudolf, ALS ik het zou toepassen dan zou ik het precies hetzelfde aanbrengen als een golfbal.. en niet om de cm een putje..

hier nog een leuke foto van ee membraan carburateur op am6

Afbeelding

En heb jij persoonlijk nou nog iets gemerkt van dat hittetape om je uitlaat? (of gemeten..)

zo dec 23, 2007 5:10 pm
Profiel
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
AM6 POWER schreef:
Hey Rudolf die mikuni komt mij erg bekent voor :D
ik ben erg benieuwd naar jouw resultaten. ik ben momenteel ook erg druk met andere dingen bezig maar hoop voor het nieuwe seizoen ook nog wat dingen te kunnen verbeteren. maar aan tijd ontbreekt het helaas wel eens

Hey gerard :^^: , ik dacht dat jij een 27mm tmx had maar ik zit net in je project topic te kijken en daar zie ik dat jij de zelfde hebt.
Ik ben echt een na-apert :D: .

Ik ben benieuwd hoe je machine er dit jaar bij staat, maar jou kennende weet ik nu al dat het weer heel hard zal geen. :thumright:

razor
Ik weet niet helemaal wat ik van dat golfbal effect moet denken. Ik blijf voorlopig nog maar even bij goed stralen. Misschien nog iets voor in de toekomst om te proberen :^^: .
Dat blok ziet er wel interessant uit. Ik zie al een simonini zitten, maar waarom nou zo'n kop :0o: .

zo dec 23, 2007 6:19 pm
Profiel WWW
rs joost
ApriliaForum Member

Bericht 
hij zal wel ze eigen kop hebben gemaakt dat die losse kopjes dr in kan drukken , maar dan nog is die giga lomp :D:

zo dec 23, 2007 6:32 pm
Profiel
AM6 POWER
ApriliaForum Member

Bericht 
Hey Rudolf

Ik vind het altijd wel leuk als mensen eens wat anders proberen, zo ben ik zelf ook bij de mikuni gekomen. Ik ben wel nieuwsgierig wat jouw bevinding zijn. Ik heb zelf nog wel veel plannen voor het nieuwe seison maar hebt het ook erg druk met andere projecten.

zo dec 23, 2007 8:18 pm
Profiel
ruud
ApriliaForum Member

Bericht 
die 28ss is wel een drama ding om ff een sproeiertje te verwissele / gasnaaldje te verstellen. Verder prima dingen. Volgens mij zit op 28 schuin van me collega een keihin pwk gasnaald, die std was veel te dik en stomp :{-): Deze 28 heeft wel gewoon een luchtschroef, of is dat met sproeiers?

zo dec 23, 2007 10:27 pm
Profiel
AM6 POWER
ApriliaForum Member

Bericht 
ruud schreef:
die 28ss is wel een drama ding om ff een sproeiertje te verwissele / gasnaaldje te verstellen. Verder prima dingen. Volgens mij zit op 28 schuin van me collega een keihin pwk gasnaald, die std was veel te dik en stomp :{-): Deze 28 heeft wel gewoon een luchtschroef, of is dat met sproeiers?

Het is inderdaad even prutsen met de gasnaald om hem er goed bij te krijgen. Maar als dat eenmaal gelukt is, vindt ik het wel een fijne carburateur. De mijne heeft trouwens gewoon een luchtstel schroef

zo dec 23, 2007 10:54 pm
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 624 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 42  Volgende