Auteur |
Bericht |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Eriko de Angelis schreef: lorenzo 666 schreef: eey als je tank niet is ingedeukt dan heb ik nog wel tape waarmee je de lak er zo aftrekt over heel de tank had ik ook bij me nieuwste achterkap, ik had het gat dicht getaped van het passagiers zitje en toen trok ik tape er voorzichtig af maar is industrie tape en dat zat iets te goed vast maar dit bijwerken gaat er niet uitzien, het enige is wat je kan doen overnieuwspuiten of nieuw kopen voor bijna 1000 euro je kan trouwens tegen je ouders zeggen van ja bijwerken is goed alleen als je het nog goed ziet dan wil ik gewoon een nieuwe, punt ! een nieuwe wij hebben een geldboom in de uit
en nou ff zegge wat er mis is
za dec 15, 2007 9:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
Matthijn schreef: plamuur?? ik zou gewoon die hele tank glad schuren en naar een spuiter brengen, wit spuiten kost toch niet zoveel denk ik wel zonde uiteraard
inderdaad,
helemaal kaal schuren en opnieuw wit laten spuiten, niemand die het verschil zal merken
za dec 15, 2007 9:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
jhonyke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 24, 2007 9:19 pm Berichten: 201 Woonplaats: ekeren
|
kan dat ding dan buigen ??
ik dacht altijt dat het 1 of ander kunst stof was.
_________________ het enigste dat me van de meisjes kan houden is een aprillia
-typfouten voorbehouden-
|
za dec 15, 2007 10:16 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
ja idd het is, nou je het zegt, het is gewoon een stuk plastic, dus dat kan je niet buigen dat breekt gewoon, kijk maar naar de schade rs'jes op marktplaats
alles is gewoon gebroken
za dec 15, 2007 10:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
ja ga hem overnieuw spuite of late spuite maar en het is een beetje te koud om te spuiten dus als ik het snel weer netjes wil hebben zal ik het moete late spuite want wij hebben geen spuitkabine
en heb net alle olie enzo er af zitten poetse en kwam nog iets ernstigs tege van de voorkuik het het achteste stuke afgebroke waar de kuipruit aan zit en en dat is dus niet te repareren dus zal ik een nieuwe moeten kope 251 euro kosten die
|
zo dec 16, 2007 1:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
dus totale schade net geen 1200 euro
|
zo dec 16, 2007 1:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Even kijken, dus als ik het goed begrijp is hij 2x omgevallen in een busje?!?!
Aprilia gertjan zijn brommer ook in busje vervoerd, goed met span bandjes vast gezet, geen centimeter verschoven....
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
zo dec 16, 2007 2:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
zow zow je maakt het wel heel erg
mijne heb ik van dealer naar huis vervoerd op motortrailer van me oom, gewoon vol in vering trekken en hij staat als een huis, en hij is verlaagd
en 1 keer op gewone aanhanger, gewoon rechtvooruit gezet, zijkanten van banden allemaal vol planken leggen zeg maar tot aan de rand zodat de wielen niet kunnen schuiven en dan spannen met zooitje spanbanden
maarjah heb je trouwens foto van dat stuk wat afgebroken is bij het ruitje?
zo dec 16, 2007 2:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Zet hem in een busje, zet hem op stuurslot, zet hem tegen de rechter zijde van de bus met de banden ( matras er tussen ) span hem lekker aan aan alle kanten ( totaal 6 bandjes ofzo ) en er gebeurt niks mee raar verhaal
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
zo dec 16, 2007 2:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Wel zonde.
zo dec 16, 2007 2:21 pm |
|
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
jasonNL schreef: ja ga hem overnieuw spuite of late spuite maar en het is een beetje te koud om te spuiten dus als ik het snel weer netjes wil hebben zal ik het moete late spuite want wij hebben geen spuitkabine en heb net alle olie enzo er af zitten poetse en kwam nog iets ernstigs tege van de voorkuik het het achteste stuke afgebroke waar de kuipruit aan zit en en dat is dus niet te repareren dus zal ik een nieuwe moeten kope 251 euro kosten die maak de temperatuur dan zoveel uit?? ik ben van plan om 2 weken na de kerstvakantie kappen over te gaan spuiten.. maar dat wilde ik eigenlijk buiten of in een koude schuur doen.. maar wordt dat dan afgeraden?
zo dec 16, 2007 2:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:30 pm Berichten: 425 Woonplaats: Barendrecht
|
tja ik vind het hel+e verhaal ook niet zo boeiend...
enige dat in me hoofd opkwam... heb je hem wel goed vastgezet...
zoiets heet spanbandjes... mijne is ook in een aanhanger naar mijn huis vervoerd met aanhanger en soms in een busje nou niks mee gebeurd hoor.
_________________ Suzuki a way of life
|
zo dec 16, 2007 2:42 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
wel een beetje beste tempatuur om te spuite is min 15 graden ong. had ik een ergens gelze of indiergeval de ideale
|
zo dec 16, 2007 2:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
JA hij ston GOED!!! vast het kwam is waarschijnlijk in een bocht is hij recht is gaan staan door de g krachte en is de standaatd ingeklapt en toen hij weer recht kwam gevallen is want je hij kan nie blijven staan zonder standaard
|
zo dec 16, 2007 2:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:30 pm Berichten: 425 Woonplaats: Barendrecht
|
als je hem goed vast zet met spanbanden kan die zelfs blijven staan zonder standaard, ligt er alleen wel aan hoe en op welke plekken je de spanbanden vastzet, majah toch is het kut dat ie omgepleurd is.
p.s. als je er zeker van bent dat ie goed stond tja dan had je vader misschien wat rustiger moeten rijden
_________________ Suzuki a way of life
|
zo dec 16, 2007 2:51 pm |
|
|
|