ik zou sloten wel gebruiken hoor
ik zet hem op sgool altijd op stuurslot en schijfremslot en als ik naar de stad ga dan zet ik hem op stuurslot alarm schijfslot en aan een paal met een ketting goed genoeg beveiligd
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
k heb er zelf ook eentje opgezet maar dan met keurmerk ect. en garantie.
maar bij mij gaat hij al af als er een derbi naast staat zonder demper die aanstaat:D: maar kan gevoeligheid instellen. ik zou hem zekers op stuurslot zetten. maar geef een tik tegen buddy en iedereen kijkt dus stelen word moeilijker
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
ik ben niet echt kapot van die trillingsdetectoren mits niet te licht afgesteld.
Verder is radar niet echt een super optie omdat er nou eenmaal wel eens mensen naast je brommer lopen of parkeren.
Wat je wel kan doen is een hellingsschakelaar inbouwen. Die ziet als je brommer recht gehouden wordt. Zo'n schakelaar kan je zo uit een oude kamerthermostaat halen. Dat is gewoon zo'n glazen buisje met een druppel kwik erin. Misschien heb je ergens nog zo'n oud ding. Zijn van die rond draai dingen (niet digitaal) maar gewoon analoog ouderwets.
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
1 tik op me zadel of tank en me alarm slaat helemaal door is best wel chill en makkelijk te installeren en ook nog eens afstand starten heb hem zelf bij alcocarstyling gehaald
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum