Auteur |
Bericht |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Ja idd, boven de 70 gaat het aantikken hoor ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
ma dec 10, 2007 5:33 pm |
Persoonlijk album
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
7thGear schreef: floRiS50 schreef: ik wou zeggen 79 op de roller is niks.. dan heb je wat ist.. 75 euro hoogstens? 50? 110
hihihihihihi dan ben je dik genaaid ik had met 81 75 pleuro
@ kevin, meen je het ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif)
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
ma dec 10, 2007 6:05 pm |
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
is hier iemand die beetje verstand heeft van ontstekingen?
het gaat namelijk om hoe de draden aan de spoelen van de onsteking moeten zitten. en waar de massadraad zit. ik heb namelijk ene probleempje dat er eens een paar draden van mijn spoelen zijn doorgebroken. en ik niet heel erg duidelijk kan zien welke waar aan hoort.
kan een aantal foto's maken.
wie mij kan helpen graag even een pb, of voeg me toe aan msn:)
alvast bedankt!
ma dec 10, 2007 8:45 pm |
Persoonlijk album
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
dat verhaal op de homepage, is die jongen overleden? ![sad :{}:](./images/smilies/sad.gif) was ie van t forum, en had ie een rs? ![huil :((](./images/smilies/huil.gif) het gebeurt echt te vaak ![wallbash :@:](./images/smilies/wallbash.gif)
ma dec 10, 2007 9:35 pm |
Persoonlijk album
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
jep, is overleden...
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma dec 10, 2007 9:36 pm |
Persoonlijk album
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
tragisch!! ![sad :{}:](./images/smilies/sad.gif) was ie van hier?
ma dec 10, 2007 9:37 pm |
Persoonlijk album
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
nee zat niet hier opt forum.. als je verder er over wilt praten mag dat in dat topic ![heilig O:-)](./images/smilies/heilig.gif)
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma dec 10, 2007 9:39 pm |
Persoonlijk album
|
soldaatjeh;
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 06, 2007 1:00 pm Berichten: 260 Woonplaats: Hoogvliet Rt.
|
help
blokje eronder vandaan geweest enzo, nu weer opgehangen op precies zelfde manier, nu is ineens me koppelingskabel 2 cm te lang
wie helpt mij ? ![huil :((](./images/smilies/huil.gif)
_________________ soldaatjeh's straatmonster project
|
ma dec 10, 2007 9:42 pm |
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
jah dat vroeg je al es eerder..
maar die kan je dan gewoon inkorten? ![unsure :_:](./images/smilies/unsure.gif)
ma dec 10, 2007 9:44 pm |
Persoonlijk album
|
Matthijn
ApriliaForum Member
|
dan heb je hem waarsch verkeerd liggen... hij moet een bepaalde ''baan'' lopen, als je een kortere ''weg'' neemt kan hij wat te lang zijn ja ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
|
ma dec 10, 2007 9:46 pm |
Persoonlijk album
|
soldaatjeh;
ApriliaForum Member
|
hij is niet in te korten, je kan wel afknippen enzo maar dan moet je zo dingetje erop doen met een schroefje erin zegmaar, en aangezien er veeeeeeeeeeeeeeel te veel kracht op dat kabeltje komt te staan schuift hij gewoon dat dingetje eraf..
en een kortere baan ? volgens mij niet hoor ?
|
ma dec 10, 2007 9:49 pm |
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
|
laat m anders omlopen, om je frame ofzo, een soort rondje..
ma dec 10, 2007 9:49 pm |
Persoonlijk album
|
soldaatjeh;
ApriliaForum Member
|
ik ga t morge proberen.
morge maar lekker door papa of mama laten brengen naar me werk dan maar
ahahaha
iemand trouwens nog een 21mm te koop ? ik weet dathet niet hier hoort, maar zo ja, pbtje aub
|
ma dec 10, 2007 9:54 pm |
|
Markjee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 26, 2007 11:07 pm Berichten: 340 Woonplaats: Nieuwegein
|
soldaatjeh; schreef: hij is niet in te korten, je kan wel afknippen enzo maar dan moet je zo dingetje erop doen met een schroefje erin zegmaar, en aangezien er veeeeeeeeeeeeeeel te veel kracht op dat kabeltje komt te staan schuift hij gewoon dat dingetje eraf..
Valt wel mee, je moet alleen geen tonnetje in je handvat gebruiken, maar als je het goed doet blijft hij onderaan de kabel gewoon zitten, ik gebruik er daar ook 1tje namelijk!
di dec 11, 2007 8:23 am |
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
kabel hoef je nooit iets aan te doen. Als die voorheen wel erop heeft gepast dan moet dat nu ook passen. Zo niet dan doe je iets fout. Maak anders eens foto's van hoe de kabel op je blok zit en bij je handvat.
|
di dec 11, 2007 3:13 pm |
Persoonlijk album
|
|