Auteur |
Bericht |
Marc RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 10, 2005 1:43 pm Berichten: 12 Woonplaats: Weert
|
setup vraag
hey mede forumers
ik zou graag willen weten wat een goede setup is voor mijn RS50
ik d8 zelf aan een mk50
yasuni uitlaat?
minimaal een 19mm?
vertanding? ik zou graag lekker op willen trekken
zou iemand ook ff snelheid erbij kunnen zetten en zeggen of dit een goede keus is? of zijn er nog betere uitlaten voor de mk50?
_________________ sparen voor RS
|
di jun 21, 2005 2:14 pm |
|
|
APRILIArsJELLE
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 05, 2005 8:26 pm Berichten: 163 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Boskoop
|
yasuni uitlaat is goed en als t 50cc is hak een 19mm genome en stnd vertanding gekozen. is de mk50 een gewone metrakit 50 of een pro race ofzow
gwone metrakit 50cc gaat namenlijk opzich niet zo heel snel.
ik ga ook nieuwe setup nemen en dat word een
gilardoni 2
17.5mm
metrakit carbon uitlaat
stnd vertanding
|
di jun 21, 2005 5:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS-Racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 15, 2004 6:08 pm Berichten: 133 Woonplaats: Fijnaart
|
21mm loop lekkerder, hoor als je dan toch wil aanpakken
die yasuni is wel ok
Volgens mij wil jij de gewone metrakit want de prorace heb een 2 bouts aansluiting dacht ik. Neem gewoon een andere cilinder een hebo manston replica of een gilardoni. Tp50 is misschien ook wel goed alleen presteert die minder denk ik.
|
di jun 21, 2005 5:52 pm |
|
|
RS Rik
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 02, 2005 7:35 pm Berichten: 24 Woonplaats: Geijsteren
|
Tp 50 presteert ook goed hoor. Ik heb hem op mijn RS icm een 14 mm carb(sproeier 87), yasuni pijp en vertanding 11/47. Loopt een goeie 100 km/h.
_________________ Get your kicks with 2-Stroke-Mix!!
|
di jun 21, 2005 6:19 pm |
|
|
Marc RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 10, 2005 1:43 pm Berichten: 12 Woonplaats: Weert
|
ok dus ik haal die hebo manston 50
yasuni hmr2 50
en carb dellorto 21mm
maar moet ik nu deze:
18DE21 Carburateur Dellorto.
Type: PHBG DS 2632.
Maat: 21mm.
Met handchoke en olie en vacuumaansluiting!
Past op oa: Alle Aprilia, Beta, Benelli, Italjet Dragster, Malaguti, MBK en Yamaha scooters.
of deze:
13AP21 Carburateur Dellorto.
Type: PHBG DS 2632.
Maat: 21mm.
Met handchoke.
Past op oa: Alle Aprilia, Beta, Benelli, Italjet Dragster, Malaguti, MBK en Yamaha scooters.
Let op: Ook leverbaar met slangtule voor olie en vacuum! Zie verderop.
alvast bedankt!
EDIT: ohja en hoe hard zal dit ongeveer rijden met ori vertanding?
_________________ sparen voor RS
|
di jun 21, 2005 10:44 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
Citaat: 18DE21 Carburateur Dellorto. Type: PHBG DS 2632. Maat: 21mm. Met handchoke en olie en vacuumaansluiting!
Past op oa: Alle Aprilia, Beta, Benelli, Italjet Dragster, Malaguti, MBK en Yamaha scooters.
die moet je hebben
hoe hard hij zal lopen kan je niet presies zeggen maare 110km/h denk ik?
|
wo jun 22, 2005 10:57 am |
Persoonlijk album
|
|
nearox
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 11, 2005 6:48 pm Berichten: 3
|
Marc RS schreef: ok dus ik haal die hebo manston 50 yasuni hmr2 50 en carb dellorto 21mm maar moet ik nu deze: 18DE21 Carburateur Dellorto. Type: PHBG DS 2632. Maat: 21mm. Met handchoke en olie en vacuumaansluiting! Past op oa: Alle Aprilia, Beta, Benelli, Italjet Dragster, Malaguti, MBK en Yamaha scooters. of deze: 13AP21 Carburateur Dellorto. Type: PHBG DS 2632. Maat: 21mm. Met handchoke. Past op oa: Alle Aprilia, Beta, Benelli, Italjet Dragster, Malaguti, MBK en Yamaha scooters. Let op: Ook leverbaar met slangtule voor olie en vacuum! Zie verderop. alvast bedankt! EDIT: ohja en hoe hard zal dit ongeveer rijden met ori vertanding?
Dit zijn toch scooter carbu's
|
wo jun 22, 2005 11:25 am |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
|
wo jun 22, 2005 12:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
Marc RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 10, 2005 1:43 pm Berichten: 12 Woonplaats: Weert
|
hmm.. ja maar omdat er stond dat hij op ALLE aprilia pastte d8 ik ook de RS
maja.. dan maar deze halen
_________________ sparen voor RS
|
wo jun 22, 2005 5:44 pm |
|
|
Bullet
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 01, 2003 7:37 pm Berichten: 223 Afbeeldingen: 45 Woonplaats: Almere
|
der word weer leuk geblaat...
haal een 19mm ipv een 21mm, de 21 krijg je lastig afgesteld en zal toch niet meer vermogen winnen dan een 19mm.
koop je Yasuni of een gia pijp en laat je hebo bewerken.
_________________ B.T. [Bullet Tuning]
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2676&start=0
|
wo jun 22, 2005 5:47 pm |
|
|
Marc RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 10, 2005 1:43 pm Berichten: 12 Woonplaats: Weert
|
ok een 19mm is ook goed
enne is er nog merkbaar verschil tussen de 50cc hebo manston en de 50cc hebo manston replica?
zoja is dit een GROOT verschil?
_________________ sparen voor RS
|
wo jun 22, 2005 7:35 pm |
|
|
MMM
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 01, 2005 11:49 pm Berichten: 49 Woonplaats: Gelderland
|
Marc RS schreef: ok een 19mm is ook goed enne is er nog merkbaar verschil tussen de 50cc hebo manston en de 50cc hebo manston replica? zoja is dit een GROOT verschil?
De replica heeft minder koppel (is mij vertelt)
_________________ Aprilia lover sins 1989
|
wo jun 22, 2005 9:22 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
waarvoor ga je het gebruiken?
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
wo jun 22, 2005 9:24 pm |
|
|
Bullet
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 01, 2003 7:37 pm Berichten: 223 Afbeeldingen: 45 Woonplaats: Almere
|
Marc RS schreef: ok een 19mm is ook goed enne is er nog merkbaar verschil tussen de 50cc hebo manston en de 50cc hebo manston replica? zoja is dit een GROOT verschil?
gigantische verschil.
_________________ B.T. [Bullet Tuning]
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2676&start=0
|
wo jun 22, 2005 10:43 pm |
|
|
Marc RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 10, 2005 1:43 pm Berichten: 12 Woonplaats: Weert
|
ik ga het gebruiken voor op de weg, maar ik wil wel al mijn vrienden eruit rijden natuurlijk
maar ik heb ook liever een slijtvaste cilinder, maar ik weet niet wat ik nu moet kiezen
het is niet zo dat ik overal vol ga boeken, ik rij alleen ''vol'' daar waar het kan dus hij zal niet echt veel en lang in de toeren gejankt worden.
wat is volgens jullie de beste keus? replica of niet?
_________________ sparen voor RS
|
wo jun 22, 2005 11:16 pm |
|
|
|