Auteur |
Bericht |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
wat ik wel weet is dat dat echt belachelijk is mits het zo is
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
vr nov 30, 2007 2:58 pm |
|
|
Trinity
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 3:46 pm Berichten: 193 Woonplaats: Castricum
|
Lijkt me niet dat dat zo is, zou nergens op slaan aangezien auto rijden totaal anders is als motorrijden..
Zou alleen zo kunnen zijn om ervaring te krijgen in het verkeer, maar denk niet dat dat zo is.
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
vr nov 30, 2007 3:22 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
fuck die 1040 dan! dan moeten we hier voor gaan demonstrere
maar glooft nie dat ze dat van plan zijn eigk.. zou k wel lomp vinden
|
vr nov 30, 2007 3:58 pm |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
zou r3 lekker lopen op rose top?-
_________________ Power is useless without control!
|
vr nov 30, 2007 7:27 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
nee, beter hmr2
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
vr nov 30, 2007 7:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Eriko de Angelis schreef: Martijn Derbi senda schreef: Felix schreef: @ Raphael, Misschien mag die wel ff lopen maar dan zonder proefritje ofzo. En hoe moet IK nagaan of die motorisch goed is als ik geen drol van brommers afweer? @ Floris, Nou, tegenwoordig leg je relatief ook al aardig wat geld neer voor een goedlopende puch. En is een AF1 Europe kabelboom makkelijk te vinden en vervangen? nooit kope zonder proefrondje te hebbe gemaakt die kerel van wie ik mijn senda heb gekocht zei ook dat het beter was dat ik nie ging rijden omdat ik nog nie zoveel ervaring had en als ik viel dan zou dat zonde zijn toen mocht ik bij hem achterop en hebbe we ff een stukkie gereden van een half uur heeft ie me alles laten zien en laten zien hoe goed de remmen zijn enzo maar ik zou egt vrage om een profrondje je hebt toch wel vrienden ofzo die er wat meer ervaring mee hebben.. ik heb ook iemand anders proef laten rijden voor ik m kocht.. hij zei dat ie goed reed, daar moet je dan op kunnen vertrouwen.. maar het is veel te zonde van je geld om er later achter te komen dat je iets gekocht hebt wat helemaal niet lekker rijdt
Uhm, nee. Maar MG woont wel in de buurt.
vr nov 30, 2007 11:03 pm |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
|
Matthijn schreef: nee, beter hmr2
Ja maar ik vraag me af of het lekker zou lopen?
Wat zou het verschil zijn met een hmr2
|
za dec 01, 2007 7:37 pm |
|
|
MG
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 31, 2007 12:05 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3
|
Felix schreef: Eriko de Angelis schreef: Martijn Derbi senda schreef: Felix schreef: @ Raphael, Misschien mag die wel ff lopen maar dan zonder proefritje ofzo. En hoe moet IK nagaan of die motorisch goed is als ik geen drol van brommers afweer? @ Floris, Nou, tegenwoordig leg je relatief ook al aardig wat geld neer voor een goedlopende puch. En is een AF1 Europe kabelboom makkelijk te vinden en vervangen? nooit kope zonder proefrondje te hebbe gemaakt die kerel van wie ik mijn senda heb gekocht zei ook dat het beter was dat ik nie ging rijden omdat ik nog nie zoveel ervaring had en als ik viel dan zou dat zonde zijn toen mocht ik bij hem achterop en hebbe we ff een stukkie gereden van een half uur heeft ie me alles laten zien en laten zien hoe goed de remmen zijn enzo maar ik zou egt vrage om een profrondje je hebt toch wel vrienden ofzo die er wat meer ervaring mee hebben.. ik heb ook iemand anders proef laten rijden voor ik m kocht.. hij zei dat ie goed reed, daar moet je dan op kunnen vertrouwen.. maar het is veel te zonde van je geld om er later achter te komen dat je iets gekocht hebt wat helemaal niet lekker rijdt Uhm, nee. Maar MG woont wel in de buurt.
Als je een brommer gaat kopen kan ik opsich wel een proefritje voor je maken, maar je moet er wel vanuitgaan dat er sowieso wel iets kapot aan gaat en dat je daar dus geld voor neer moet leggen en het het beste zelf kan repareren, als je het wil laten doen door een brommerzaak kan je beter een scooter kopen
edit: maar kan natuurlijk altijd ff voor je testen of hij naar behoren schakelt en of er geen geluiden uit het blok komen die er niet horen te zijn
|
za dec 01, 2007 9:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
Markjee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 26, 2007 11:07 pm Berichten: 340 Woonplaats: Nieuwegein
|
Als je een ring of een plaat met een gaatje tussen je demper en je uitlaat doet, werkt dat dan vertragend?
zo dec 02, 2007 12:01 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
ik hoor hier en daar dat een am5blok beter is als een am6blok
wie legt me dat ff haarfijn uit?
2e vraag.
past een af1 velg:
in een appie rs OM brug?
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
zo dec 02, 2007 5:32 pm |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
|
Jup
_________________ Power is useless without control!
|
zo dec 02, 2007 6:16 pm |
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
die je daar laat zien is volgensmij wel een 125cc:P
zo dec 02, 2007 6:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
ja, kon geen goeie 50cc foto vinden:P maar t gaat om het idee
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
zo dec 02, 2007 6:34 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
|
jah die passen.
|
zo dec 02, 2007 6:37 pm |
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
denk er ook ff aan dat velgen van een af1 eerste model niet passen;) neem niet aan dat je die wilt.. maar een eerste model heeft een duo achterbrug, en sintesi en replica een mono
zo dec 02, 2007 6:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
|