Auteur |
Bericht |
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
En hoe wil jij zeker zijn dat hij motorisch goed is als je niet eens zeker weet of je een proefritje mag doen?
do nov 29, 2007 7:25 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
kan je beter eerst even op een puchje rondrijden.. heb ik ook gedaan.. stikgoedkoop
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
do nov 29, 2007 7:25 pm |
|
|
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
@ Raphael,
Misschien mag die wel ff lopen maar dan zonder proefritje ofzo. En hoe moet IK nagaan of die motorisch goed is als ik geen drol van brommers afweer?
@ Floris,
Nou, tegenwoordig leg je relatief ook al aardig wat geld neer voor een goedlopende puch.
En is een AF1 Europe kabelboom makkelijk te vinden en vervangen?
do nov 29, 2007 7:28 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Naja elke randdebiel snapt volgens mij wel dat iets niet goed is als het als een gek loopt te stotteren enzo
Enne, puchje is (als je moeite doet) wel voor weinig geld te vinden. En probeer anders je ouders zo gek te krijgen he
do nov 29, 2007 7:33 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Felix schreef: @ Raphael, Misschien mag die wel ff lopen maar dan zonder proefritje ofzo. En hoe moet IK nagaan of die motorisch goed is als ik geen drol van brommers afweer? @ Floris, Nou, tegenwoordig leg je relatief ook al aardig wat geld neer voor een goedlopende puch. En is een AF1 Europe kabelboom makkelijk te vinden en vervangen?
nooit kope zonder proefrondje te hebbe gemaakt die kerel van wie ik mijn senda heb gekocht zei ook dat het beter was dat ik nie ging rijden omdat ik nog nie zoveel ervaring had en als ik viel dan zou dat zonde zijn toen mocht ik bij hem achterop en hebbe we ff een stukkie gereden van een half uur heeft ie me alles laten zien en laten zien hoe goed de remmen zijn enzo maar ik zou egt vrage om een profrondje
|
do nov 29, 2007 7:59 pm |
|
|
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Citaat: En probeer anders je ouders zo gek te krijgen he
Leg is uit? Ik had hier trouwens ook op het forum een advertentie gezien van een AF1 europe waarvan de kabelboom versleten is, is zoiets makkelijk te vervangen?
do nov 29, 2007 8:00 pm |
|
|
MitchRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 25, 2007 5:51 pm Berichten: 136 Woonplaats: Huizen
|
astadocil schreef: wat bedoel je precies met doet het niet goed?
Te snel/Te langzaam, maar als ik er dus 2 aansluit doetie het wel en als ik er vier aansluit doetie het niet, dat betekent dus dat het teveel is?
|
do nov 29, 2007 8:12 pm |
|
|
af1 futura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 29, 2007 4:20 pm Berichten: 76 Woonplaats: sprundel
|
een vraagje mijn koppeling slipt als tie in hoge toeren komt wat kan ik hier aan aan doen ?
alvast bedankt
|
do nov 29, 2007 9:08 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
olie verversen, koppeling afstellen, strakkere veren in zetten of platen zijn versleten
|
do nov 29, 2007 10:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
Trinity
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 3:46 pm Berichten: 193 Woonplaats: Castricum
|
MitchRS schreef: astadocil schreef: wat bedoel je precies met doet het niet goed? Te snel/Te langzaam, maar als ik er dus 2 aansluit doetie het wel en als ik er vier aansluit doetie het niet, dat betekent dus dat het teveel is?
Ja dan heb je een te groot aantal watt lampjes erin zitten.. Heb je ze toevallig bij een motorzaak gekocht of een motorsite? Had ze ook van een motorzaak en dan zitten er zwaarde lampjes in.. Gewoon even zwakkere halen
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
do nov 29, 2007 11:27 pm |
|
|
MitchRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 25, 2007 5:51 pm Berichten: 136 Woonplaats: Huizen
|
Trinity schreef: MitchRS schreef: astadocil schreef: wat bedoel je precies met doet het niet goed? Te snel/Te langzaam, maar als ik er dus 2 aansluit doetie het wel en als ik er vier aansluit doetie het niet, dat betekent dus dat het teveel is? Ja dan heb je een te groot aantal watt lampjes erin zitten.. Heb je ze toevallig bij een motorzaak gekocht of een motorsite? Had ze ook van een motorzaak en dan zitten er zwaarde lampjes in.. Gewoon even zwakkere halen
Ja, dat klopt, van de motorzaak idd. Bedankt!
|
do nov 29, 2007 11:30 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Felix schreef: En is een AF1 Europe kabelboom makkelijk te vinden en vervangen?
nee
|
vr nov 30, 2007 12:17 am |
|
|
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
wellus, heb er nog een liggen
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
vr nov 30, 2007 12:30 pm |
|
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
Martijn Derbi senda schreef: Felix schreef: @ Raphael, Misschien mag die wel ff lopen maar dan zonder proefritje ofzo. En hoe moet IK nagaan of die motorisch goed is als ik geen drol van brommers afweer? @ Floris, Nou, tegenwoordig leg je relatief ook al aardig wat geld neer voor een goedlopende puch. En is een AF1 Europe kabelboom makkelijk te vinden en vervangen? nooit kope zonder proefrondje te hebbe gemaakt die kerel van wie ik mijn senda heb gekocht zei ook dat het beter was dat ik nie ging rijden omdat ik nog nie zoveel ervaring had en als ik viel dan zou dat zonde zijn toen mocht ik bij hem achterop en hebbe we ff een stukkie gereden van een half uur heeft ie me alles laten zien en laten zien hoe goed de remmen zijn enzo maar ik zou egt vrage om een profrondje
je hebt toch wel vrienden ofzo die er wat meer ervaring mee hebben.. ik heb ook iemand anders proef laten rijden voor ik m kocht.. hij zei dat ie goed reed, daar moet je dan op kunnen vertrouwen.. maar het is veel te zonde van je geld om er later achter te komen dat je iets gekocht hebt wat helemaal niet lekker rijdt
vr nov 30, 2007 12:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
HOE zit het nou met je motor rijbewijs halen ?
ik hoorde iets van je moet eerst jaar of half jaar autorijbewijs hebben voor je op de motor mag. op de site van het cbr kan ik niks vinden. weten jullie iets meer?
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
vr nov 30, 2007 2:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
|