Auteur |
Bericht |
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
verveelde me een beetje, heb wat gefotosoept met stickertjes.
De afmetingen zullen wel niet volledig kloppen, maar het is om maar een idee te krijgen.
Link sta in m'n sig, onderste link
stickers van easyparts en stickerland
_________________ AF1 Sintesi, 50cc, uitlaat max. begrenst, doet ie nog 65 :s
|
zo jun 12, 2005 8:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
zo jun 12, 2005 10:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
owkey, misschien een idiote vraag, maar wat vinden jullie ervan dat je zo'n reeks merkstichers op je kuip hebt en dat de helft er niet onder zit ???
misschien nog wat ideetjes voor stickers (nu niet overdrijven, mag zeker niet te duur zijn (zoals die performance stickers, E20 (om dan de helft er niet van te gebruiken) )
|
zo jun 12, 2005 10:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
ik heb zelf ook een stickerset hier thuis liggen, maar bij mij ligt er niets van onder...ik loop trouwens erg te twiijfelen of ik die wel moet gebruiken, want mun rsje is zo ook wel mooi, misschien interesse??een prijsje is altijd te maken...
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
ma jun 13, 2005 7:22 am |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
Nee, laat maar, 'k ben weer een beetje te enthousiast geweest, uiteindelijk ga ik hem toch verkopen en sinds ik er toch geen E1200 voor kan vragen wil ik er nu ook weer niet té veel geld meer in steken.
Is best wel een moeilijke keuze geweest, want hij ziet er goed uit, hij klinkt goed, maar is motorisch en qua frame een ramp.
'k ga gewoon proberen hem zo 'stoer' mogelijk te maken om er toch nog die ene eurie uit te kloppen
Misschien dat ik wel die vlam op het voorspatbord en de kont ga doen, is E14 ofzo.
|
ma jun 13, 2005 7:49 am |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
das ook vet, en als je hem verkoopt zou ik er inderdaad nog zo weinig mogelijk kosten aan maken, dat krijg je er toch nooit uit bij de verkoop
|
ma jun 13, 2005 9:19 am |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
Welk, 'k verveelde me en heb toen maar ff m'n demper uit elkaar gehaald .
Demperwol ga 'k vervangen (kost niet zo veel) want die zit vol met vitesbak olie (zat in bochht van uitlaat, maar met ondersteboven houden allemaal in de demper).
Demperwol is trouwens een beetje beschadigt en plakte zelfs aan de uitlaat (alé, die buis met gaten in). Hopelijk weer iets minder dat kan roken.
|
do jun 16, 2005 10:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
't Is weer vrijdag geweest .
Verafbijt en schuurmasjien losgelaten om het frame. Ziet er best wel goed uit, is mss geen mirrorfinish, maar omdat het ijzer is wil 'k het wat groffer houden.
Bij het schakelpootophanggat zit nog wat roest en verf, maar m'n oren suizen nog van dat schuurmasjien dus hou 'k er ff mee op.
Heb ook het teutje van m'n demper wat afgezaagt en alu terug geschuurt (was weer helemaal lelijk van vele keren opnieuw erop zetten)
|
vr jun 17, 2005 7:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
Sjouke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 15, 2004 5:13 pm Berichten: 263 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Overschild, provincie Groningen
|
Waarom haal je de verf van je frame? Gaat roesten als een gek man!
|
vr jun 17, 2005 8:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
Je ziet het misschien niet goed op de foto's, maar die verf is gewoon überlelijk (zilver met witte vegen).
Komt nog wel blanke lak over hoor
|
vr jun 17, 2005 11:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
zou ik echt heel snel doen, je hebt grote kans dat als je hem morgen ziet, dat er al roestplekken opzitten, ging bij mij ook echt supersnel, een uur later stond ik al bij een maat van in zun schuur mun frame te spuiten
|
vr jun 17, 2005 11:34 pm |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
'k denk (hoop ) dat het nu wel niet zo snel zal gaan, 't is zalig weer en waarschijnlijk ook niet zo vochtig, maar 'k zal er wel snel iets op doen, thanks for the tip
|
za jun 18, 2005 11:31 am |
Persoonlijk album
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Kan je alle dempers uit elkaar halen?? Of komt dat niet vaak voor?
|
ma jun 20, 2005 7:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
fresh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 19, 2005 4:13 pm Berichten: 21 Woonplaats: Kapellen (België
|
ja moet je alleen ff rakken op de aansluitpunten ...
en ook zien dat de kop een apart stukje is ... je ziet dat wel
en dan gewoon slaan erop pa
_________________ Mijn aprilia is oud muf en dom ...
hoe is de jouwe?
Do you want to be cool?
do you want to be Fresh?
Be me !
Call me : Dj Fresh! :0494/49.79.98
|
di jun 21, 2005 12:01 pm |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
bij mij viel dat wel mee, 'k moest er wel even kracht op zetten, maar toen kwam die gewoon los
|
di jun 21, 2005 12:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
|