HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 03, 2025 7:46 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
 Van scrap tot replica ! 
Auteur Bericht
Schumon
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Bericht 
Hij is echt heel erg mooi geworden :thumleft: :OO:

Album van me rs

di nov 20, 2007 11:06 pm
Profiel
Felix
ApriliaForum Member

Bericht 
Ja idd. :0o:

di nov 20, 2007 11:11 pm
Profiel
Lex
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 15
Bericht 
Matthijn schreef:
mooi hoor, alleen de paint vind ik minder... :Y:

kun je niet echt over oordelen denk? :P weetje nog hoe het er op de foto's uitzag bij jullie en hoe het er in het echt uitzag? :P

k vind m zeker mooi geworden :^^: t word nou wel zo langzamerhand een standaart kappenset, want veel mensen hebben er al eentje gemaakt :D:

di nov 20, 2007 11:13 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Matthijn
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Bericht 
kan ik wel over oordelen, je kunt zo zien dat dit niet met een telefoon is gemaakt, was bij ons wel het geval..

di nov 20, 2007 11:18 pm
melvin_rs
ApriliaForum Member

Bericht 
Lex schreef:
word nou wel zo langzamerhand een standaart kappenset, want veel mensen hebben er al eentje gemaakt :D:

jah ind miss iemand keer oud kappeset maken waar er bijna geen meer van zijn :Y: of iets totaal anders :D .

maar ieder geval vind hem erg netjes vind alleen de mono beetje raar lijke met dat licht lijkt me zon rare bolling te hebben. :00/:

di nov 20, 2007 11:19 pm
Profiel
floRiS50
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 3
Bericht 
Matthijn schreef:
kan ik wel over oordelen, je kunt zo zien dat dit niet met een telefoon is gemaakt, was bij ons wel het geval..

hijs tog nog niet af :^^:

eigk zou iemand van zijn OM een jorge lorenzo replica moeten maken.. dan heb je van elk (bijna dan) model deze rep :P

wo nov 21, 2007 2:34 pm
Profiel
stratobender
ApriliaForum Member

Bericht 
Bedankt voor de leuke reacties :^^:

nitirkha schreef:

Mooi ding hoor :) Alleen die 3 weken wachten met spuiten, ik kan wel begrijpen waarom dat moet, maar hoe ben je van plan hechting te verkrijgen voor de blanke lak? je zal toch weer moeten schuren, wou je om de stikkers heen schuren? ;) En t is toch niet metallic base lak, zonder blanke lak nu he? Zou namelijk zonde zijn, want deze kan je niet meer schuren...als je niet snapt wat ik bedoel hoor ik het wel :^^:

Ik ben blij dat je die vraag stelt, het zit namelijk zo: metallic lak is het zeker niet want daarvoor moet je (volgens mijn verfleverancier) een spuitkabine hebben met verwarming. De rode laklaag moet echter direct gevolgd worden door blanke lak, anders wordt die niet hard. Dus er zit blanke lak, maar aangezien hij niet perfect was gespoten en na drogen een beetje sinaasappelhuid had, heb ik alles geschuurd met korrel 600. :<>:
Vandaar dat de verf egaal is maar de glans minder is, wat door de strenge jury hier meteen werd opgemerkt. Dus is alles klaar om een aantal lagen blanke lak te krijgen, maar heb ik dus eerst de stikkers erop gekleefd. Ik hoop dat het goed zal lukken, maar het belangrijkste voor ons is voornamelijk het plezier van alles zelf te doen met beperkte middelen ten opzichte van een professionneel bedrijf. :00:

-only-the-brave-

wo nov 21, 2007 11:39 pm
Profiel
Martijn
ApriliaForum Member

Bericht 
gweldig gaaf heey :OO: :OO:

ik persoonlijk vind deze mooier als die van midiRS :^^: :thumleft:

do nov 22, 2007 10:55 am
Profiel WWW
Blijhoofd
ApriliaForum Member

Bericht 
ikke niet , vind die van midi er nog steeds bovenuit steken

do nov 22, 2007 11:22 am
Profiel
sbk replica
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 9
Bericht 
tjonge jonge, wat een gezeik zeg, kunnen jullie kinders daar niet eens over op houden. lijkt wel het brommer forum,

als je daar met een MT aan komt, zeiken ze dat je een senda moet kopen.

vind dat maar een beetje zielig om te zeggen, dit ding is ontzettend mooi en er is veel liefde indgestoken door iemand die het zelf doet (midi rs misschien ook wel, maar daar gaat t nu niet om).

anyway, ik vind em onwijs mooi en goed gelukt. heb ervaren hoe moeilijk het is om iets mooi te spuiten en kan t zeker waarderen.

Gr. Steven

do nov 22, 2007 11:44 am
Blijhoofd
ApriliaForum Member

Bericht 
njaa ik w8 gewoon af op die blanke lak , zal wel veel helpen om de lak beter te laten utikomen , misschien ook velgstriping doen ? zal het wle afmaken

do nov 22, 2007 11:50 am
Profiel
nitirkha
ApriliaForum Member

Bericht 
stratobender schreef:
Bedankt voor de leuke reacties :^^:

nitirkha schreef:

Mooi ding hoor :) Alleen die 3 weken wachten met spuiten, ik kan wel begrijpen waarom dat moet, maar hoe ben je van plan hechting te verkrijgen voor de blanke lak? je zal toch weer moeten schuren, wou je om de stikkers heen schuren? ;) En t is toch niet metallic base lak, zonder blanke lak nu he? Zou namelijk zonde zijn, want deze kan je niet meer schuren...als je niet snapt wat ik bedoel hoor ik het wel :^^:

Ik ben blij dat je die vraag stelt, het zit namelijk zo: metallic lak is het zeker niet want daarvoor moet je (volgens mijn verfleverancier) een spuitkabine hebben met verwarming. De rode laklaag moet echter direct gevolgd worden door blanke lak, anders wordt die niet hard. Dus er zit blanke lak, maar aangezien hij niet perfect was gespoten en na drogen een beetje sinaasappelhuid had, heb ik alles geschuurd met korrel 600. :<>:
Vandaar dat de verf egaal is maar de glans minder is, wat door de strenge jury hier meteen werd opgemerkt. Dus is alles klaar om een aantal lagen blanke lak te krijgen, maar heb ik dus eerst de stikkers erop gekleefd. Ik hoop dat het goed zal lukken, maar het belangrijkste voor ons is voornamelijk het plezier van alles zelf te doen met beperkte middelen ten opzichte van een professionneel bedrijf. :00:

Ah, op die fiets...alleen...korrel 600? hoop dat dat goed gaat, ben bang dat je nog wel enige schuurkrassen gaat zien...

do nov 22, 2007 6:00 pm
Profiel
mister D.
ApriliaForum Member

Bericht 
floRiS50 schreef:

eigk zou iemand van zijn OM een jorge lorenzo replica moeten maken.. dan heb je van elk (bijna dan) model deze rep :P

:D toevallig ik had ook al een tijdje dat gedacht maar mijn replica is nog lang niet klaar

hier de link
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... sc&start=0

op de laatste pagina staan al een paar foto's waar je enkele sticker kan zien

Bijlagen:
project4.jpg
project4.jpg [ 40.69 KiB | 2795 keer bekeken ]
vr nov 23, 2007 9:51 pm
Profiel
floRiS50
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 3
Bericht 
:!: mooi!

za nov 24, 2007 3:54 pm
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7