Auteur |
Bericht |
jhonyke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 24, 2007 9:19 pm Berichten: 201 Woonplaats: ekeren
|
nee ik bedoel als je je velgen poetst met was benzine en je raakt je schijven,komt er een laagje op je schijven waardoor je remmen niet direct pakken.en dat is heel verschietachtig als je vlak achter een camion rijd .
_________________ het enigste dat me van de meisjes kan houden is een aprillia
-typfouten voorbehouden-
|
ma nov 19, 2007 7:06 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Je moet dus juist geen benzine op de velgen smeren, lak laat los van benzine of oplosmiddelen.
Gebruik gewoon velgenreiniger, even goed insprayen tijdens het wassen, even laten inwerken en dan gewoon met autoshampoo (waarmee je dan toch al aan 't wassen was) met een oude spons schoonmaken.
HG velgenreiniger heb ik goede ervaringen mee.
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
ma nov 19, 2007 7:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
Nee idd, Kan het zo zijn dat ik jou wellis hep zien staan? Bij texaco bij de intratuin( heenweg) met een puch stond je te tanken? Witte tzr zo'n rossi? Of rijd er nog een witte tzr in het westland?
Nog iets blijft leuk zo'n RS, bij mij is er net weer een nieuwe teller ingekomen is inmiddels nummer 3 en ja hoor wou ik door het menu door drukken maarja nix doet het iemand nog meer problemen met de teller?
|
ma nov 19, 2007 7:18 pm |
|
|
Jeffrey56
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 06, 2007 8:33 pm Berichten: 524 Woonplaats: Oostkapelle
|
Maak me velgen altijd eerst ff schoon en daarna spuit ik er voorzichtig er een beetje wd 40/ siliconen olie op, anders glimmen ze niet zo.
|
ma nov 19, 2007 7:39 pm |
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
Ja bij matte velgen gaan se neit zo snel glimmen Jammer ik heb het is geprobeerd met terpentine werkt wel aardig maarja ik weet niet of dat slecht is voor je lak?
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
ma nov 19, 2007 7:41 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
Schoutenrs schreef: Nee idd, Kan het zo zijn dat ik jou wellis hep zien staan? Bij texaco bij de intratuin( heenweg) met een puch stond je te tanken? Witte tzr zo'n rossi? Of rijd er nog een witte tzr in het westland? Nog iets blijft leuk zo'n RS, bij mij is er net weer een nieuwe teller ingekomen is inmiddels nummer 3 en ja hoor wou ik door het menu door drukken maarja nix doet het iemand nog meer problemen met de teller?
idd, dat was k (die tzr), k weet et nog, reedje vanuit naaldwijk
k was niet aan et tanke maarja
ma nov 19, 2007 8:00 pm |
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
|
ahahha ja dat was ik kwam net van de training mooi dingetje hoor Ja ik denk tanken als je bij een tankstation staat Maarja tegenwoordig rijd er nog een RS die stond als showroom model bij tensen dus dat vind ik ff klote ik weet niet of die hier zit denk het niet
|
ma nov 19, 2007 8:06 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Je moet het knopje van je teller ff de andere kant op drukken, dan doet 'ie het weer. Bekend probleem.
|
ma nov 19, 2007 8:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
|
de andere kant op drukken? want eerst doet die het helemaal niet en dan opeens wel en vandaag deed die het weer niet? Maar de andere kant op drukken?
|
ma nov 19, 2007 8:24 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
Schoutenrs schreef: ahahha ja dat was ik kwam net van de training mooi dingetje hoor Ja ik denk tanken als je bij een tankstation staat Maarja tegenwoordig rijd er nog een RS die stond als showroom model bij tensen dus dat vind ik ff klote ik weet niet of die hier zit denk het niet
lol, k reed ook terug vd training
maar met dat 2e rs dat had k ook toen k precies zelefde tzr zag rijde zoals mn oude (onderschirft)
ma nov 19, 2007 8:55 pm |
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
|
hahaha Ja nix aan te doen, luxe probleem Miss zie ik je nog wellis rijde, zal vast wel zo groot is het westland niet Maar jammer dat je die vorige total loss heb gerede, maarja je hebt nu een veel mooiere
|
ma nov 19, 2007 9:32 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
|
Schoutenrs schreef: de andere kant op drukken? want eerst doet die het helemaal niet en dan opeens wel en vandaag deed die het weer niet? Maar de andere kant op drukken?
Ja, van je af zegmaar. Dan voel je wel dat ie weer goed zit, dan doet ie het weer. Ik heb het ook gehad.
En terpentine is ook slecht voor de lak ja.
|
di nov 20, 2007 2:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
|
Hee bedankt voor die tip van dat knopje Hij doet het weer perfect, toch raar zulke dingetjes Maarja het ding rijd wel heerlijk , nog ff op een nieuwe SR Injectie gereden maar dat is ook niet verkeerd.
|
di nov 20, 2007 2:59 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Schoutenrs schreef: okw bedankt, ik gebruik nu ook choke erbij. Maar als die heel koud is toen het stormde en regende en buiten stond, moest ik hem aanlopen Heb je dat wellis of hoef je hem nooit aan te lopen?
eey nette brom ik had daar ook last van, ff stationair schroef wat hoger zetten doet het perfect met normaal weer (sloeg eerst ook af ook na uur rijden enzo) maar met koud/nat weer ff choke met starten is ie aan dan gelijk weer uit, heb nu giannelli is echt wel lekker alleen hoogtoerig en ik heb ook redelijk kleine sproeier maarjah rijd goed dus het zal wel, maar kijk uit met vee rubbers.
di nov 20, 2007 3:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
|
Ja joh die Veerubbers is helemaal nix maarja rijd ze liever eerst ff op toch allemaal prijzig. Dan komen er Michelins onder. Ik zat ook nog te denken aan zo'n gianelli, rijd dat nou een beetje? en het geluid ? Ik wil een beetje zwaarder geluid klinkt nou niet zo super Het moet geen crosser worden kwa geluid
|
di nov 20, 2007 3:57 pm |
|
|
|