HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 03, 2025 6:15 pm

Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Brummenaar overleden bij ongeval met bromfiets 
Auteur Bericht
melvin_rs
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
jah ind ouwe rijde soms ook roekeloos laatst zon opatje in zon auto gehad hij had gewoon voorang maar zag paar fietser aankome blijkbaar wou hij die voorang geve dus pal in de rem dus zat er bijna tege an :||: .

maarja over opgevoerde brommers als die nou alleen opgevoerd was en niet te hard reed ja wat dan :00/: .

als je nouw met 45 tege zon ouwe rijd die totaal geen beschreming heeft kun je hem makkelijk dood rijde vind ik het dom dat ze gaan zeike als die opgevoerd is.

wo nov 14, 2007 7:55 pm
Profiel
Raphaël
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik niet.

Ouderen kunnen net zo goed gevaarlijk rijden maar die hebben een excuus, ze zijn oud.
Daar moet je respect voor hebben en helemaal met een opgevoerde brommer voor uitkijken.
Doe je dat niet dan kan ik er niet over inzitten als je je zelf dood rijdt, zolang je maar alleen gaat.

wo nov 14, 2007 8:25 pm
Profiel
melvin_rs
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
jah maar met opgevoerde brommer rond rijde en iemand met 45 dood rijde terwijl het niet je fout was noem je dan toch fout ?

wo nov 14, 2007 8:35 pm
Profiel
korl
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
BrommerChristian schreef:
peteRS schreef:
aaron-tuareg schreef:
als je pech hebt was de rs nog opgevoerd ook, en krijg je nog een flink probleem met de politie want dan gaan ze jou dood door schuld in de schoenen schuiven, opgevoerde brommer.. je reed te hard... zo beginnen ze dan.... probeerden ze ook bij een kennis van mij...

Terecht toch? Dat is het risico van opvoeren... Denk dat sommige dat nog niet helemaal realiseren.

Helemaal mee eens, Opgevoerde brommer is nou eenmaal gevaarlijker,
Sterkte aan de naabestaande van de overleden man,

Lekker, daar heb je je hele leven voor gewerkt, een fijne oude dag, en dan komt er zon snotjochie op zn brommer, tis heel erg.....

ik vind dit echt een ongeloofelijk domme uitspraak.. als je een beetje lees zie je dat het die ouwe knar zijn eigen schuld was. ookal was deze brommer opgevoerd dat wil dus nog niet zeggen dat hij altijd te hard rijd.. aan de schade te zien zal deze ook nietecht hard gereden hebben en als dan mensen jou beschuldigen van iemands dood omdat je voertuig toevallig iets harder KAN dan deze mag dan voel je je echt niet goed en dat is niemand toe te wensen..

wo nov 14, 2007 9:31 pm
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3