Aprilia rs50 Ducati Xerox replica--> VERKOCHT!
Auteur |
Bericht |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
uhm, zou zomaar kunnen ja!!
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo nov 04, 2007 12:02 am |
Persoonlijk album
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
oenoehoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 24, 2006 10:36 pm Berichten: 1012 Woonplaats: Roden/Groningen
|
Beter had je nog even wat fijner schuurpapier erover heen gehaald. ![huh :00/:](./images/smilies/huh.gif) Krassen van hier tot en met tokio! ![ohmy :!:](./images/smilies/ohmy.gif)
zo nov 04, 2007 12:46 am |
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
lol, was proffesioneel gepolijst.. zat geen krasje op.. maar zaten allemaal vinger vlekken op, dus ff overheen gepoetst, zie ik nu allemaal krassen ![blink :0o:](./images/smilies/blink.gif) maja, int echt zie je vrijwel niets...
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo nov 04, 2007 12:49 am |
Persoonlijk album
|
oenoehoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 24, 2006 10:36 pm Berichten: 1012 Woonplaats: Roden/Groningen
|
zo nov 04, 2007 1:28 am |
|
Matthijn
ApriliaForum Member
|
beter lees je mn post beter.. ![dry :<>:](./images/smilies/dry.gif) zag er trouwens nog veel beter uit dan jou voorpoten ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) (serieus)
Laatst bijgewerkt door Matthijn op zo nov 04, 2007 2:50 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
zo nov 04, 2007 1:15 pm |
Persoonlijk album
|
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
wie is dat meisje op die laatste foto?
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
zo nov 04, 2007 1:23 pm |
|
Matthijn
ApriliaForum Member
|
lekker ben ik he ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) met mn ongekamde haartjes ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
|
zo nov 04, 2007 1:26 pm |
Persoonlijk album
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
Matthijn schreef: kansloos.. jij snapt er dus geen reet van... ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif) ik ga niet weer deze discussie starten... schijt me geen ene reet over hoe anderen over de prijs denken... lach me alleen 3x in de ronte van domme praat heb overgens al een bod van 1800 gehad ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
pb me maar ff met de gegevens van degene die dat bod heeft gedaan...msn, telefoonnummer..etc...
en niet zeuren dat je dat niet wilt want dan zit je gewoon te lullen...
ik lach me rot om jou, want als jij gelijk had was die namelijk al verkocht voor 3000 euro ofzo ![drevil :DD:](./images/smilies/drevil.gif)
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
zo nov 04, 2007 2:23 pm |
|
Matthijn
ApriliaForum Member
|
ik PB helemaal niks.. een jonge had mij opgebeld.. als je niet gelooft, schijt mij echt helemaal niets ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif) en als het je tóch nog dwars zit. vraag het dan rich
dit is het laatste woord wat ik hier over doe.. anders PB je maar
|
zo nov 04, 2007 2:33 pm |
Persoonlijk album
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
waarom zou die gegevens geve ![mellow :||:](./images/smilies/mellow.gif) .
ga je zeker slecht woordje doen ![whistling :Y:](./images/smilies/whistling.gif)
|
zo nov 04, 2007 2:34 pm |
|
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:13 pm Berichten: 1823 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: nagele stad achter de duinéh
|
THAI-fight schreef: Matthijn schreef: kansloos.. jij snapt er dus geen reet van... ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif) ik ga niet weer deze discussie starten... schijt me geen ene reet over hoe anderen over de prijs denken... lach me alleen 3x in de ronte van domme praat heb overgens al een bod van 1800 gehad ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) pb me maar ff met de gegevens van degene die dat bod heeft gedaan...msn, telefoonnummer..etc... en niet zeuren dat je dat niet wilt want dan zit je gewoon te lullen... ik lach me rot om jou, want als jij gelijk had was die namelijk al verkocht voor 3000 euro ofzo ![drevil :DD:](./images/smilies/drevil.gif)
ag man, zoek een leven zeg.
en dat bod van 1800 klopt zeker wel wand die kerol had gebeld.
als je mensen wil gaan iriteren zoals mij dus moet je vooral zo doorgaan
en ga even meer verstand krijgen van brommers joh,
er mankeert niks aan die brommer, kappen zijn profesioneel gespoten , stickerset is van zeer goede kwaliteit, alle dingen die slecht waren zijn vervangen, zoals accu gaskabels koppelingskabels , zuiger ga zo maar door
iik weet dus niet wat jij raar zit te praten maar die brommer is heus wel 2000 waard, alleen is er niemand die dat even heeft liggen, of ze kopen een nieuwe, is opzich wel logisch, maar als je deze brommer koopt heb je een goeie , zeer mooie, en unieke rs,
en als je nu nog steeds gaat zitte zeike, dan kom je maar x langs, en dan zie je de brommer maar x in t egt, dan hou jij je bek wel dicht.
en ga niet triest doen over dat je die kerol z'n gegevens wil, ga zelf een brommer verkopen ofzo
en nog iets, ookal verkopen wij de brommer voor 1500 euro, maken we zat winst, dus hou je bek mafkees
_________________ Derbi SM Limited edition '07 :L:
Te Koop : 26mm carbs/Green luchtfilters:OO:
|
zo nov 04, 2007 2:53 pm |
Persoonlijk album
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
niet schelden rich!, wat zegt desiree daar wel niet van!
maar je hebt wel gelijk, ik heb de brommer nu meerdere keren in het echt gezien, en er mankeert gewoon he-le-maal niets aan, alles is zoals het hoort ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
|
zo nov 04, 2007 2:57 pm |
|
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:13 pm Berichten: 1823 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: nagele stad achter de duinéh
|
, nou dat dacht ik.
en t is niet schelden, maar het is dat iemand t bloed onder me nagels vandaan haald..
& dan zit je ook nog met n kater, nou , dan heb je aan mij n verkeerde
en desiree zat er naast toen ik dit type dus ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
_________________ Derbi SM Limited edition '07 :L:
Te Koop : 26mm carbs/Green luchtfilters:OO:
|
zo nov 04, 2007 2:59 pm |
Persoonlijk album
|
Matthijn
ApriliaForum Member
|
je haald de woorden uit mn mond rich ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
|
zo nov 04, 2007 3:00 pm |
Persoonlijk album
|
Paul^
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 19, 2007 3:48 pm Berichten: 285 Woonplaats: Papendrecht
|
Komop jongens hou het wel leuk he ![wub :L:](./images/smilies/wub.gif)
_________________ .|..
|
zo nov 04, 2007 4:26 pm |
|
|