sorry, tis een mooi ding hoor en er wordt nooit geklaagt over offtopic...maar zodra ik dan zeg dat het gewoon te duur is dan moet ik ophouden met offtopic etc..etc..
ongeacht de toestand waarin de brommer verkeerd....zit je toch een eurootje of 400 te hoog...ik snap dat je daar anders over denkt maar komop...je bent nog maar 3 keer gebeld omdat de prijs gewoon veel en veel te hoog is...
ja het is een richtprijs....maar dan zit je nog 400 tehoog...je schrikt ze af!
hans kazan probeerde ook van strond goud te toveren...je weet wat er met hem gebeurd is...al zijn geld is nu op...jij bent met hetzelfde bezig, de rs50 word met de dag minder waard!
ik heb het al meerdere keren uitgelegd
![mellow :||:](./images/smilies/mellow.gif)
(met veel commentaar van andere,maar dat doet me niks):
iedereen die een schakelbrommer wilt valt meteen voor de nieuwste rs50 of de derbi gpr....meestal te duur voor de meeste..... (categrorie 1.)
dan willen ze een tzr! (categorie 2.) te krijgen voor 1300 euro (misschien goedkoper)
en als dat ook te duur is dan komt de categorie 3. = rs50 (2e model) , motorhispania, en rieju rs2.....en in die categorie wint de rs50 het wel!!!!
je moet dus niet een categorie 3 voor de prijs van een categorie 2 aanbieden...dan verkoop je een toyota voor de prijs van een porsche
maarja,...als je een jaartje of 2 nodig hebt om erachter te komen dan die goeie ouwe thai-fight toch gelijk had....dan wens ik je sterkte toe
![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)