Auteur |
Bericht |
MarkBiesheuvel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 25, 2007 2:03 pm Berichten: 152 Woonplaats: Zeewolde
|
Bedoelen jullie zoiets?
Of meer zoiets?
_________________ Mijn RSje
|
ma okt 22, 2007 5:06 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
zo jonge dat heb je volop mooi gedaan
en als je nou is 2 naast elkaar maakt en dan precies onder die andere 2 nog 1 oftewel 4 zoals de pagani zonda
of niet?? ik denk dat dat iets te is
maar ik kan niet kiezen welke ik mooier vind
ik denk dat voor die 2 naast elkaar te weinig ruimte is want dan moet je heel dat ongespoten zwarte plastic weghalen want die is maar bedoelt voor 1 demper
maar die andere is ook supergeil
ik denk dat 2 onder elkaar het meest makkelijke is om te maken maar wat nou het meest mooie is weet ik niet
kan je trouwens ook een kleine mono fotowinkelen voor mij??
gewoon klein uitstulpinkje in vorm van de rest van brommer beetje hoekig dus en geen halfpijp kwa grootte;)
ma okt 22, 2007 6:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
rick.berghem
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:06 am Berichten: 132 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: berghem
|
die uitlaten heb je mooi gedaan zeg , denk dat het het mooiste en makkelijkst is om ze onder elkaar te zetten .
zit je ook niet met die schep .
je kun dan ook meteen heel die schep eraf halen en met een demperklem je kenteken aan je demper vast maken.
|
ma okt 22, 2007 11:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
met die taartschep/klimrek zit je ook bij uitlaten onder elkaar in de weg, maar ik zit serieus te tijfelen om zoiets te laten maken, ik denk wel dat ik is een prijsopgave ga laten maken want het is wel super strak
waar kan je zo'n demperklem kopen trouwens?
ma okt 22, 2007 11:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
ostjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 20, 2007 5:32 pm Berichten: 1145 Woonplaats: Merksem
|
super vet ..!!
wanneer ik de mijne heb in juni ga ik er mss een dubbele metrakit uitlaat op late zetten zoals die eerste foto naast elkaar ..!!! zowat ducatie 1098 stijl..!!
wo okt 24, 2007 11:21 am |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
MarkBiesheuvel schreef: Bedoelen jullie zoiets? Of meer zoiets?
dat is gaaf! weet alleen niet welke ik het gaafste vindt
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
wo okt 24, 2007 11:24 am |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
ostjj schreef: super vet ..!! wanneer ik de mijne heb in juni ga ik er mss een dubbele metrakit uitlaat op late zetten zoals die eerste foto naast elkaar ..!!! zowat ducatie 1098 stijl..!!
eey heb je een rs 2007?
zo ja, metrakit wil ik ook alleen ik zou ze niet naast elkaar zetten dan want dan moet je die zwarte onderkap zeg maar die boven de uitlaat zit en onder/tussen kontkap zit ook helemaal aanpassen, deze is namelijk gemaakt voor 1 demper en dat zwarte plastic valt een beetje om de demper heen dus als jij die hele kap opnieuw wil laten maken ga je gang maar lijkt me niet echt de beste keus.
wo okt 24, 2007 11:28 am |
Persoonlijk album
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Dat zwarte plastic smelt snel. Ervaring...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
wo okt 24, 2007 1:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Ik ben fan van die ene enkele demper zoals het ori is, 2 word een gepruts met pijpen wat erg in het zicht komt te zitten onder dat kontje van een rs/gpr
_________________ Thom'z BeunBaas
|
wo okt 24, 2007 1:29 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Ik ben het wel met petertzr eens, kontje is idd veel te smal.
|
wo okt 24, 2007 1:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
petertzr schreef: Ik ben fan van die ene enkele demper zoals het ori is, 2 word een gepruts met pijpen wat erg in het zicht komt te zitten onder dat kontje van een rs/gpr jah dat is wel het nadeel ervan waarschijnlijk is het alleen vanaf de achterkant mooi dan BuxirS schreef: Dat zwarte plastic smelt snel. Ervaring... nog een rede om het niet te doen BuxirS schreef: Ik ben het wel met petertzr eens, kontje is idd veel te smal.
is idd wel smal als je 2 dempers naast elkaar hebt en ik denk dat als je 2 onder elkaar doet toch een soort verschijnsel krijgt alsof de achterkant heel dicht op het achterwiel zit, althans dat lijkt mij:S:
wo okt 24, 2007 5:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
MarkBiesheuvel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 25, 2007 2:03 pm Berichten: 152 Woonplaats: Zeewolde
|
Ik vindt de originele eigelijk ook wel t mooist
En ik ben te lui om er wat aan te doen
De prop is trouwens nu uit me uitlaat
En hij rijd nu echt super (behalve met weinig toeren)
En hij haalt zelfs de 80km/h nog (met veel moeite)
_________________ Mijn RSje
|
wo okt 24, 2007 5:48 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
MarkBiesheuvel schreef: Ik vindt de originele eigelijk ook wel t mooist En ik ben te lui om er wat aan te doen De prop is trouwens nu uit me uitlaat En hij rijd nu echt super (behalve met weinig toeren) En hij haalt zelfs de 80km/h nog (met veel moeite)
is idd wel hoop gekut weer + een hoop geld,
maar hoezo rijd het kut met weinig toeren?
wat voor tandwiel heb je voor?
wo okt 24, 2007 5:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
|
MarkBiesheuvel schreef: En hij haalt zelfs de 80km/h nog (met veel moeite)
Dat zeg je goed jah, snel tw 13 er op! Rijd veel relaxder.
|
wo okt 24, 2007 6:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
BuxirS schreef: MarkBiesheuvel schreef: En hij haalt zelfs de 80km/h nog (met veel moeite) Dat zeg je goed jah, snel tw 13 er op! Rijd veel relaxder.
volgens mij heeft ie niet hele prop eruit laten halen
wo okt 24, 2007 6:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
|