Auteur |
Bericht |
Mutske
ApriliaForum Member
|
maar je moet er wel ff wa van zegge!!!!
_________________ chesto '03 replica rossi project
|
di mei 31, 2005 6:25 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
in ieder geval heel klote voor je
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
di mei 31, 2005 6:27 pm |
|
|
michel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 23, 2005 9:54 pm Berichten: 68 Woonplaats: Rucphen
|
jah we hebbe der al wat van gezegd, maar hij zei dat hij het niet wist enzow...bla bla bla. Dacht bij me eigen. donder tog op man. je werkt bij de fietsmaker en de brommerafdeling.
_________________ Scooter..? Wat is dat...? Kan je dat eten..?
|
di mei 31, 2005 8:23 pm |
|
|
Mutske
ApriliaForum Member
|
dat weet ie best....
je moet hem gwoon ff laten weten wie de baas is... dan zal hij wel trug krabbelen!
en kijk ff in je framenummer staat als het goed is erin
|
di mei 31, 2005 8:31 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
nu word maar weer eens bevestigd waarom ik niets bij van der veeken koop, is gewoon een laaie lichter...met zun sigaren altijd
|
wo jun 01, 2005 8:08 am |
|
|
michel
ApriliaForum Member
|
als ik wist dat hij eiglijk daar vandaag kwam had ik het ook niet gedaan denk. Martens is DE zaak!!
|
wo jun 01, 2005 9:28 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
wo jun 01, 2005 10:15 pm |
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 12, 2005 5:21 pm Berichten: 160 Woonplaats: Roosendaal
|
nu het toch af en toe lekker weer is rij dan lekker naar Bas van der Koog in Numansdorp ligt vlakbij Willemstad heerlijk mooi dorpje om met een groepje naar toe te rijden voor een lekker koude Amstel ofzo, voordelig en kwaliteit Hoekstraat 6 )
_________________ ik rij niet hard, ik vlieg laag
|
wo jun 01, 2005 10:38 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
mwa, bij martens ligt het er gewoon net aan wie je RS behandeld, ik laat het altijd door tim doen, omdat ik weet dat hij degene is die het meeste van RS-jes af weet daar... goede, aardige vent die er verstand van heeft...(vind ik in ieder geval)
|
wo jun 01, 2005 11:05 pm |
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
|
kben der gisterren nog geweest voor een fles olie kben er naar toe gereden met een mede rs-rijdster. en als je er dan bijna bent, dan zegt ze: Eej ik ben me telefoon kwijt maar aangezien ik al zo`n vermoede had waar hij lag ( op zo`n verlaten boere weg naast zo`n meertje waar we eventjes hadden gezeten ) zijn we terug gereden waardoor we zo`n kleine 30 km extra hadden gereden emaal aangekomen in Numansdorp lekker op een terrasje gezeten en genoten van het schitterende weer en et mooie uitzicht als je eens een keer lekker wilt gaan toeren met een groepje, dan is dat een prima bestemming met 1 van de beste zaken van Noord-Brabant
|
wo jun 01, 2005 11:45 pm |
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
|
oja en der is vlakbij een strand
|
do jun 02, 2005 12:09 am |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
is inderdaad een schitterende route bij hellegatsplein, willemstad, nieuw-beijerland...ga ik zelf ook altijd heem met mijn vriendin supermooi uitzicht en lekkere frietjes
|
do jun 02, 2005 11:27 am |
|
|
Mutske
ApriliaForum Member
|
ja das wel een leuk ritje om naar v/d koog te gaan... staat die van bas ernog? die mooie fila race rs?
maar over martens... ik raad het je af erheen te gaan!! scheit zaak..
tis almaal wel leuk zoalstie alles verteld... maar zelf weten ze daar er helemaal niks van... dingen ondersteboven erin doen... iets in een blok laten vallen en laten zitte.. en dan nog zegge dat hun er niks aan hebben gedaan [reviseren voor 300euro en dan zegge dat ze niks hebben gedaan] gwoon BAGGER zaak daarzo
MARTENS SUCKS
|
do jun 02, 2005 1:20 pm |
|
|
michel
ApriliaForum Member
|
Ik heb er nog nooit problemen gehad. Iedereen die ik ken gaat daar naartoe. Als je ze goed kent, behandelen ze je ook goed. Je moet alleen altijd wachten op je spulletjes.
|
do jun 02, 2005 7:04 pm |
|
|
aprilia_chick!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 04, 2004 3:28 pm Berichten: 53 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: oss
|
mark87rs schreef: Indentikit2002 schreef: eej die lijkt op de mijne En de mijne
en op de mijne
Edit: Als je toch in Noord brabant moet zijn dan kun je ook naar Van Lee in nuland gaan, vriendelijke mensen, duurt wel ff maar da komt omdat ze het zo druk hebben omdat iedereen ze goed vind.
_________________ tetsuya harada identikit (zwart goud)
|
zo jul 03, 2005 1:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
|