Auteur |
Bericht |
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
hmm, beetje een samenvoeging van allerlei brommers??
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
zo mei 29, 2005 2:11 am |
|
|
michel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 23, 2005 9:54 pm Berichten: 68 Woonplaats: Rucphen
|
jah nou jah...die kappen moest je al los kopen he. En dan de rest van de brommer weet ik niet uit welk jaar hij komt. Ik zal wel eens in de velg kijken.
_________________ Scooter..? Wat is dat...? Kan je dat eten..?
|
zo mei 29, 2005 10:18 am |
|
|
Mutske
ApriliaForum Member
|
ja miss. zelfs wel van 1999
maar weet ik niet het fijne van
maar volgens mij uit 2000.. maar de oude eigenaar (maat van me dus) die d8 of 1999 of 2000
_________________ chesto '03 replica rossi project
|
zo mei 29, 2005 8:40 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
Dat is niet echt correct dan, echt niet netjes van de oude eigenaar..
Kan je het nie ergens na checken ofzo
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
zo mei 29, 2005 9:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
bij mij zit onder het zadel zo'n stikkertje met gaatjes er in voor welk land hij is en welk jaar... dus kijk daar even na
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
zo mei 29, 2005 9:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
RS Rens schreef: :HM: Dat is niet echt correct dan, echt niet netjes van de oude eigenaar..
Bwa, da's nog ni zo erg hoor.
Mijn brommer heeft een RV6 blok met 4 versnellingen (dus waarsch. gewoon een RV6 deksel met een mengeling van blokken), een malossi die niet voor een RV4 geschikt is en een demper op een uitlaat waar ie niet voor geschikt is (volgens fresh zou ie zelfs nog van een scooter kunnen zijn).
Ow, en het zadel, ruitje en de koplamp (behuizing) zou ook wel eens van een ander kunnen geweest zijn, en er zit een autokoplamp en autocontactslot in .
Is zien, nog iets vergeten ? Ow ja, de carb en het spruitstuk zijn ook niet voor elkaar gemaakt.
Ow, en mij was wijsgemaakt dat die van '94 was zonder valschade, de cilinder was wel van 94, maar de rest niet. Voor de rest was er een stuk van de passagierssteun afgebroken, is er een stuurstang kromgetrokken, zit er roest op het frame onder de vreselijke lak, de neutraalschakelaar ontbreekt, er zat geen draad meer onderaan het blok, uitlaatveren ontbraken, ...
Wel, da's pas niet netjes
_________________ AF1 Sintesi, 50cc, uitlaat max. begrenst, doet ie nog 65 :s
|
zo mei 29, 2005 9:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
wutske schreef: RS Rens schreef: :HM: Dat is niet echt correct dan, echt niet netjes van de oude eigenaar..
Kan je het nie ergens na checken ofzo Bwa, da's nog ni zo erg hoor. Mijn brommer heeft een RV6 blok met 4 versnellingen (dus waarsch. gewoon een RV6 deksel met een mengeling van blokken), een malossi die niet voor een RV4 geschikt is en een demper op een uitlaat waar ie niet voor geschikt is (volgens fresh zou ie zelfs nog van een scooter kunnen zijn). Ow, en het zadel, ruitje en de koplamp (behuizing) zou ook wel eens van een ander kunnen geweest zijn, en er zit een autokoplamp en autocontactslot in . Is zien, nog iets vergeten ? Ow ja, de carb en het spruitstuk zijn ook niet voor elkaar gemaakt. Ow, en mij was wijsgemaakt dat die van '94 was zonder valschade, de cilinder was wel van 94, maar de rest niet. Voor de rest was er een stuk van de passagierssteun afgebroken, is er een stuurstang kromgetrokken, zit er roest op het frame onder de vreselijke lak, de neutraalschakelaar ontbreekt, er zat geen draad meer onderaan het blok, uitlaatveren ontbraken, ... Wel, da's pas niet netjes
Wel idd, dat is zeker heel erg rot voor je. Altijd niet goed als je een eerdere schade fiets koopt
|
ma mei 30, 2005 6:41 am |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
idd, je moet het maar net treffen, he...er zijn ook goeie fietsen bij...je moet maar het geluk hebben..
|
ma mei 30, 2005 9:30 am |
|
|
Mutske
ApriliaForum Member
|
RS Rens schreef: :HM: Dat is niet echt correct dan, echt niet netjes van de oude eigenaar..
hoezo niet netjes van de oude eigenaar?
die weet niet dat de verkoper hem verkocht voor een brommer als 2002 terwijl hij uit 2000 of zelfs 99 komt
ik bedoel die maat van me heb da egt wel gezegt!!!
das een fout van die brommer zaak
!
|
ma mei 30, 2005 8:26 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
|
Mutske schreef: RS Rens schreef: :HM: Dat is niet echt correct dan, echt niet netjes van de oude eigenaar..
Kan je het nie ergens na checken ofzo hoezo niet netjes van de oude eigenaar? die weet niet dat de verkoper hem verkocht voor een brommer als 2002 terwijl hij uit 2000 of zelfs 99 komt ik bedoel die maat van me heb da egt wel gezegt!!! das een fout van die brommer zaak !
oké sorry, dat wist ik niet..
|
ma mei 30, 2005 8:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
Mutske
ApriliaForum Member
|
|
ma mei 30, 2005 8:35 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
|
lekker duidelijk.. maarja wie moet je geloven he
|
ma mei 30, 2005 9:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
idd, een eeuwig gevecht van het kastje naar de muur en weer terug
|
ma mei 30, 2005 10:26 pm |
|
|
michel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 23, 2005 9:54 pm Berichten: 68 Woonplaats: Rucphen
|
Jah, ik vertrouwde die vent ook. Hij kwam helemaal nie zenuwachtig over ofzo.
En ik heb net onder het zadel gekeken. Er zit een gaatje bij de Y en dan in dat balkje daaronder in de A. Dus ik weet nie wat dat wil zeggen. Weet iemand dat??
_________________ Scooter..? Wat is dat...? Kan je dat eten..?
|
di mei 31, 2005 6:13 pm |
|
|
Mutske
ApriliaForum Member
|
ja die vent komt zo zeker over, omdat hij dit vast vaker doet..
ik bedoel tis bisness voor hem..
|
di mei 31, 2005 6:24 pm |
|
|
|