Auteur |
Bericht |
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
dat weet uik dus niet.
hij vonkt niet meer en na een nieuwe bougie. nieuwe kabel, nieuwe bougiedop enzo. deed hij het nogsteeds niet. toen hield ik em tegen men frame. en vonkte hij alleen als ik achteruit liep met mijn brommer.
za okt 06, 2007 7:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
toch maar ff kijke dan, zou ik zeggen, misschien staat die wel verkeerd, weet niet zkr , ben niet zo thuis in de elektra delen :) maar lijkt me wel als de rest ok is
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
za okt 06, 2007 7:16 pm |
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
hopelijk maandag vliegwieltrekker binnen, zal dan eens kijken
za okt 06, 2007 7:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
jhonyke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 24, 2007 9:19 pm Berichten: 201 Woonplaats: ekeren
|
weet er toevalig iemand of een kuipruitje van een rs50 tot 2005 op het my06 passen.
bedankt
_________________ het enigste dat me van de meisjes kan houden is een aprillia
-typfouten voorbehouden-
|
zo okt 07, 2007 9:14 pm |
|
|
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
lijkt me niet he, kijk maar eens naar die twee voorkanten
_________________ CBR400RR, ZXR400, CB500. over 4 maanden: CBR600RR!!
|
zo okt 07, 2007 9:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
RX-Psycho-RX schreef: RX uit Dec 2004 50cc (vergeten welke) 15mm carb. dell. / huidige sproeier 74 ik wou er een grotere sproeier in proppen maar met een 96 komt ie in zun 1 tot 6000 toeren.
b.v.d.
Zie ik dit in sproeier maten topic met: 50cc (vergeten welke)
Hoe kan je b.v. zien dat je een zogenaamde ''snelle'' , ''trage'' , gietijzeren enz, cilinder hebt?!? Thankx, want ik heb gewoon de standaard cilinder + zuiger ( model 2005 )
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
ma okt 08, 2007 2:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
aan je uitlaat poort gloofk
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
ma okt 08, 2007 2:49 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
aprilia kevin schreef: RX-Psycho-RX schreef: RX uit Dec 2004 50cc (vergeten welke) 15mm carb. dell. / huidige sproeier 74 ik wou er een grotere sproeier in proppen maar met een 96 komt ie in zun 1 tot 6000 toeren.
b.v.d. Zie ik dit in sproeier maten topic met: 50cc (vergeten welke) Hoe kan je b.v. zien dat je een zogenaamde ''snelle'' , ''trage'' , gietijzeren enz, cilinder hebt?!? Thankx, want ik heb gewoon de standaard cilinder + zuiger ( model 2005 )
Bij een trage is je uitlaat poort lager.. Gietijzer is zwaarder + ziet er anders uit dan allu..
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
ma okt 08, 2007 4:36 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
D-Cypher schreef: dat weet uik dus niet.
hij vonkt niet meer en na een nieuwe bougie. nieuwe kabel, nieuwe bougiedop enzo. deed hij het nogsteeds niet. toen hield ik em tegen men frame. en vonkte hij alleen als ik achteruit liep met mijn brommer.
Ontsteking staat wss te vroeg..
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
ma okt 08, 2007 4:36 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
Matthijn schreef: wie weet waar je een uitlaatprop kunt kopen? heb overal gezocht maar kon niets vinden is trouwens niet voor mij hoor
www.speed-parts.nl of www.easyparts.nl daar heb ik ze ooit zien staan..
|
ma okt 08, 2007 4:39 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
GiGi schreef: aprilia kevin schreef: RX-Psycho-RX schreef: RX uit Dec 2004 50cc (vergeten welke) 15mm carb. dell. / huidige sproeier 74 ik wou er een grotere sproeier in proppen maar met een 96 komt ie in zun 1 tot 6000 toeren.
b.v.d. Zie ik dit in sproeier maten topic met: 50cc (vergeten welke) Hoe kan je b.v. zien dat je een zogenaamde ''snelle'' , ''trage'' , gietijzeren enz, cilinder hebt?!? Thankx, want ik heb gewoon de standaard cilinder + zuiger ( model 2005 ) Bij een trage is je uitlaat poort lager.. Gietijzer is zwaarder + ziet er anders uit dan allu..
En wat is dan lager? ( dan de normale )
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
ma okt 08, 2007 4:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
|
ik heb de oorzaak van mijn probleem gevonden waarschijnlijk. het spietje was geknapt. hopelijk is dat dan ook het enige probleem.
nu heb ik nog een vraagje.
ik heb nu ook een top racing cdi. en er staat in de gebruiksaanwijzing dat de installatie simpel is. omdat de kleuren precies hetzelfde zijn als bij je originele.
nu komen die kleuren dus niet overeen
op de top racing heb je 1 aansluiting rood, 1 wit en 2 groen.
op mijn originele 1 rood/wit, 1 wit, 1 rood en 1 groen
nu zou het kunnen zijn dar die rood witte eigelijk een groene zou horen te zijn, maar als ik het zo aansluit vonkt de bougie dus niet:S
wie kan mij vertellen hoe hij wel hoort?
ma okt 08, 2007 5:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
D-Cypher schreef: ik heb de oorzaak van mijn probleem gevonden waarschijnlijk. het spietje was geknapt. hopelijk is dat dan ook het enige probleem.
nu heb ik nog een vraagje.
ik heb nu ook een top racing cdi. en er staat in de gebruiksaanwijzing dat de installatie simpel is. omdat de kleuren precies hetzelfde zijn als bij je originele.
nu komen die kleuren dus niet overeen
op de top racing heb je 1 aansluiting rood, 1 wit en 2 groen. op mijn originele 1 rood/wit, 1 wit, 1 rood en 1 groen
nu zou het kunnen zijn dar die rood witte eigelijk een groene zou horen te zijn, maar als ik het zo aansluit vonkt de bougie dus niet:S
wie kan mij vertellen hoe hij wel hoort?
ik denk rood-wit op Wit, Rood op Rood, groen op groen die ander rood op groen...
|
ma okt 08, 2007 10:29 pm |
|
|
L-mo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 25, 2006 7:45 pm Berichten: 807 Woonplaats: Aalten
|
bij mijn originele bougie is het boven wit dan rood dan groen en dan de 4e het overige draadje ik weet zo niet welke kleur dat is
|
di okt 09, 2007 1:25 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
GiGi schreef: Matthijn schreef: wie weet waar je een uitlaatprop kunt kopen? heb overal gezocht maar kon niets vinden is trouwens niet voor mij hoor www.speed-parts.nl of www.easyparts.nl daar heb ik ze ooit zien staan..
daar heb ik allang gezocht
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di okt 09, 2007 4:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
|