"kleine vragen" topic (deel 2)
Auteur |
Bericht |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
*Aprilia Power* schreef: supervaags schreef: jah dan zal die wel lekken heh nee hij kan het ook verbranden, als je kering lek is.. of de pakking bij de krukasruimte Ja zoiets kan wel, want aan de buitenkant lekt die niet. Dan moet het blok zeker helemaal uit elkaar .
rechterkrukas keerring nakijken, daarvoor moet je enkel carterkap en paar tandwielen eraf pakken. Tussen pakking door lijkt me sterk.. .
Hoe loopt de brommer, erg veel blaak / rook?
_________________ Thom'z BeunBaas
|
za sep 29, 2007 6:58 pm |
|
|
*Aprilia Power*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 02, 2006 11:22 am Berichten: 62 Afbeeldingen: 4
|
petertzr schreef: *Aprilia Power* schreef: supervaags schreef: jah dan zal die wel lekken heh nee hij kan het ook verbranden, als je kering lek is.. of de pakking bij de krukasruimte Ja zoiets kan wel, want aan de buitenkant lekt die niet. Dan moet het blok zeker helemaal uit elkaar . rechterkrukas keerring nakijken, daarvoor moet je enkel carterkap en paar tandwielen eraf pakken. Tussen pakking door lijkt me sterk.. . Hoe loopt de brommer, erg veel blaak / rook?
Ja hij blaakt wel aan het begin als die nog koud is heel erg
(doet ie volgens mij altijd als ie koud is), maar als die warm is helemaal niet meer.
En hij loopt gewoon goed niks anders dan eerst.
_________________ So What !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
za sep 29, 2007 7:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
mh furia
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 8:58 pm Berichten: 27 Woonplaats: hoogerheide
|
ik wil neon maken onder mun furia maar die heb geen accu dus krijgt ie meer stroom als je gas geeft maar wat kan het beste tegen die wisseling
weet iemand wat ik dan het beste kan gebruiken voor licht ledjes of egte neon of iets anders mischien? kweenie of ledjes snel kapot gaan als telkens het licht feller en minder fel word?
|
za sep 29, 2007 8:50 pm |
|
|
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
accu erin gooien
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
zo sep 30, 2007 1:53 pm |
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
hmm vraagje gister me achterwiel eruit gehaald en zit nogal onder drek (vet etc van ketting en zand). hoe is dit gemakkelijk te verwijdere
|
zo sep 30, 2007 5:40 pm |
|
|
L-mo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 25, 2006 7:45 pm Berichten: 807 Woonplaats: Aalten
|
met zo'n ontvetterspray gaat het er best goed af gebruik ik ook altijd van dat gele spul is dat
|
zo sep 30, 2007 5:44 pm |
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
ok waar kan ik dat krijgen dan ga ik morge anders ff kijke
|
zo sep 30, 2007 5:54 pm |
|
|
spains no1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 30, 2007 6:10 pm Berichten: 30 Woonplaats: zwaagwesteinde
|
Hey mensen, mijn naam is karel ( zal me strax nog even voorstellen in het daarvoor bestemde topic,)
Maarik heb en dringend vraagje, k heb een week geleden een rs 06' gekocht bij vanseggeren met transport schade en ben er erg blij mee, maar ik kan nergen de kleurcode vinden van de Lorenzo versie, om zo als ik een krasje krijg hem kan weg werken
Wat voor soort lakstift met welke code zou ik moeten nemen?
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Laatst bijgewerkt door spains no1 op zo sep 30, 2007 6:49 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo sep 30, 2007 6:14 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
melvin_rs schreef: hmm vraagje gister me achterwiel eruit gehaald en zit nogal onder drek (vet etc van ketting en zand). hoe is dit gemakkelijk te verwijdere
Terpentine?
Ik spuit altijd wat uhm.. hoe heet dat spul.. iets met een C.. combinatie spray oid.. op mn velg, werkt perfect.
Van dat spul dat smeert.
zo sep 30, 2007 6:27 pm |
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
ik gebruik cillit bang, of van die goedkope rommel van de supermarkt. werkt als een tierelier
zo sep 30, 2007 6:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
cillit BANG! en het vuil is weg!
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
zo sep 30, 2007 7:08 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Raphaël schreef: melvin_rs schreef: hmm vraagje gister me achterwiel eruit gehaald en zit nogal onder drek (vet etc van ketting en zand). hoe is dit gemakkelijk te verwijdere Terpentine? Ik spuit altijd wat uhm.. hoe heet dat spul.. iets met een C.. combinatie spray oid.. op mn velg, werkt perfect. Van dat spul dat smeert.
Nee, niet al die zooi gebruiken, en cilit bang en zo ok niet,
spuit wat WD-40 op een doek en hij glanst weer als een zonnetje
Das gewoon je ketting vet wat op je achtervelg is gespat, heb iedereen wel is
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
zo sep 30, 2007 7:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
aprilia kevin schreef: Raphaël schreef: melvin_rs schreef: hmm vraagje gister me achterwiel eruit gehaald en zit nogal onder drek (vet etc van ketting en zand). hoe is dit gemakkelijk te verwijdere Terpentine? Ik spuit altijd wat uhm.. hoe heet dat spul.. iets met een C.. combinatie spray oid.. op mn velg, werkt perfect. Van dat spul dat smeert. Nee, niet al die zooi gebruiken, en cilit bang en zo ok niet, spuit wat WD-40 op een doek en hij glanst weer als een zonnetje Das gewoon je ketting vet wat op je achtervelg is gespat, heb iedereen wel is
Dat bijvoorbeeld ja, is bijna etzelfde als dat spul dat ik bedoel.
Flesjes zien er zelfs etzelfde uit
over die Cilit BANG: Niet inademen dan ga jij bang..
zo sep 30, 2007 8:01 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
ik gebruik er altijd van dat "blue wonder" ofzo voor werkt super heb me velgen nog nooit zo schoon gezien en werkt btw ook tegen die zwarte vegen op je schoen!
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
zo sep 30, 2007 8:34 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
spains no1 schreef: Hey mensen, mijn naam is karel ( zal me strax nog even voorstellen in het daarvoor bestemde topic,) Maarik heb en dringend vraagje, k heb een week geleden een rs 06' gekocht bij vanseggeren met transport schade en ben er erg blij mee, maar ik kan nergen de kleurcode vinden van de Lorenzo versie, om zo als ik een krasje krijg hem kan weg werken Wat voor soort lakstift met welke code zou ik moeten nemen?
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Kleurcode zul je nergens kunnen vinde..Die geve ze nie..
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
zo sep 30, 2007 8:40 pm |
|
|
|