Citaat:
ik ben laatst nog naar de gasten i/h blauw geweest en zij zeggen dat je met je brommer als je m al hebt kan langs komen want als je m gemaakt heb en mooi gemaakt en je bent daar en ze komen er achter dat ie als gestolen staat moet je m daar gelijk vrijwillig afstaan ongeacht wat je er aan hebt gedaan\
klopt niet wat je zegt
mijn 1e scooter is namelijk gestolen. en mocht hij bij een bedrijf komen te staan, die hem doorverkoopt aan iemand. dan hoeft diegene hem niet in te leveren. dan heeft diegene hem namelijk ter goede trouw gekocht.
helaas weet ik maar al teveel van dit geintje, en zijn die gasten bij de politie nou niet echt bepaald druk geweest met het opsporen van die scooter
aangezien een jaar later die kentekens werden ingevoerd, en je gratis con controleren op de site van de rdw naar de framenummers, of die getolen stonden geregisteerd.
en na mijn grote verbazing, sitnd mijn scooter NIET als gestolen geregistreerd, waarna een boos telefoontje rochting rdw ging. die zei dat ze nooit een aangiftenummer ofzo hadden ontangen van de politie. na een paar telefoontjes was dat gel;ukkig wel rechtgezet.