Auteur |
Bericht |
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
ScareMercy schreef: wat is de beste keuze qua koppeling bij de volgende setup: Hebo 21 mm inlaatsetje Dell'orto 21 mm black racing Rpm tuned zwarte TP ik lees hier namelijk dat een 5 plaats koppeling goed werkt, maar dat sterkere veertjes ook al werkt. maar alletwee moet weer teveel van het goede zijn. ik wil graag een simpele ingreep die een tijdje meegaat. maar welke zijn er btw ook setjes met 5 platen die passen zonder dat je het huis aanpast?
ja polini heeft een setje..
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
wo jun 13, 2007 1:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
Meonemium
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 10:37 pm Berichten: 1190 Afbeeldingen: 1
|
Hmm.. nja polini 5plaats heb ik nu Voor de zekerheid
_________________ Aprilia RS5O Chesterfield viewtopic.php?f=13&t=19704
|
do jun 14, 2007 7:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
RS--Melandri schreef: Hmm.. nja polini 5plaats heb ik nu Voor de zekerheid
vind ut onzin maarja je hebt het al
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
do jun 14, 2007 7:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
razor
ApriliaForum Member
|
Ik heb TP zwart 80cc, 19mm vlak, en hebo uitlaatje.
Nou slipt ie door bij hogere toeren, maar nu zag ik dus dat malossi veertjes de beste optie zijn voor mij.
Maar is het in mijn geval niet eerst handig om te proberen om 1 of meerdere ringetjes boven je veer te leggen. Dan heb je imo toch hetzelfde bereikt als stuggere veren van Malossi?
|
zo jun 24, 2007 11:53 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
|
ja dat kan ook..moetje wel allemaal zelfde dikte ringetjes nemen he
|
ma jun 25, 2007 12:08 am |
Persoonlijk album
|
|
razor
ApriliaForum Member
|
uiteraard, maar het verbaast mij waarom er dan reinforced veren worden gekocht als je met een ringetje het zelfde resultaat behaald. Zal waarschijnlijk nog iets meer achter zitten maar dat is dus hetgene wat ik niet weet
|
ma jun 25, 2007 12:22 am |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
|
nja denk dat de standaard veertjes een keer de ''rek eruit is'' en dat de reinforced veertjes het langer volhouden oid.. maar het is ook makkelijker he..ff veren omruilen..dan eerst ringetjes bijelkaar zoeken..en kijken ofje wel de goeie dikte hebt..enz.
|
ma jun 25, 2007 12:40 am |
Persoonlijk album
|
|
razor
ApriliaForum Member
|
hmm dat is niet echt een probleem. Maar hoorde van iemand anders dat je minder 'veer-weg' hebt. En daar had ik nog niet echt zo over nagedacht en daar zit idd wat in.
Maar kan me niet veel verandering dan voorstellen voor bij een straatbrommer, dus ga het gewoon proberen ringetjes eronder te leggen.
Iemand anders dat wel eens gedaan/ervaringen?
|
ma jun 25, 2007 11:14 pm |
|
|
racerxl
ApriliaForum Member
|
Hallo,
Kan iemand mij de diameter en diepte van een koppelingshuis van een aprilia rs bezorgen? Eventueel ook het gewicht (indien mogelijk)?
mvg
Kenny
|
vr sep 14, 2007 9:30 pm |
|
|
y0ur1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 15, 2007 4:22 pm Berichten: 608 Woonplaats: Ridderkerk
|
Zet het toch maar even hier tussen..
Als ik mijn brom in z'n 1 zet en mijn koppelingshevel ingedrukt houdt, wil hij gaan rijden... Nu staat mijn draad al redelijk strak.. Moet hij nou nog strakker, of is er iets mis ofzo :S?
_________________ Aprilia the best, so fcuk the rest
|
za sep 15, 2007 1:05 am |
|
|
kaasmonster
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 01, 2007 1:25 pm Berichten: 82 Woonplaats: Steenbergen
|
Even een snelle vraag. Ik hoop, dat iemand hem snel kan beantwoorden.
Mijn koppelingsplaten zijn best gaar. Nu heb ik naar een dealer gebeld welke sets hij nog had liggen. De prijs voor alle sets in ongeveer hetzelfde.
Hij had nog de orginele, setje van dr, en metrakit race.
Het dr setje was volgens hem vergelijkbaar met de orginele. Die van metrakit was beter, maar komt zonder tussenplaten.
Mijn vraag: Kan ik gewoon goed mijn orginele tussenplaten gebruiken icm met het metrakit setje?
|
za sep 15, 2007 3:12 pm |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
ja
_________________ Hola , Como Estas ?
|
za sep 15, 2007 4:18 pm |
|
|
kaasmonster
ApriliaForum Member
|
Hij ligt er inmiddels al lang op Toch bedankt voor je antwoord
edit:
Tis het Metrakit Pro Race setje
Blokolie is nog ff beetje aant inzinken. Ik zal straks een rondje rijden, en me bevindingen posten.
|
za sep 15, 2007 5:02 pm |
|
|
kaasmonster
ApriliaForum Member
|
kaasmonster schreef: Hij ligt er inmiddels al lang op Toch bedankt voor je antwoord edit: Tis het Metrakit Pro Race setje Blokolie is nog ff beetje aant inzinken. Ik zal straks een rondje rijden, en me bevindingen posten.
Ik ben daarnet zomaar ff de straat op en neer gereden, maar wat een goede koppeling! Veel beter dan mijn standaard koppeling. En wheelies trekken gaat ook ineens stukken makkelijker
|
za sep 15, 2007 6:47 pm |
|
|
AdrenalinAddict
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 25, 2007 10:25 am Berichten: 66 Woonplaats: Hoogeveen
|
Ff vraagje..
Mijn koppeling kan langs de as bewegen(van voor naar achter, dus niet van onder naar boven of ed..)
is dit erg?
zo ja, hoe is dit te verhelpen?
(heb tevens paar dagen geleden blokje uit elkaar gehad, miss dat ik iets verkeerd in elkaar heb gezet of ed?)
-Bvd Sander
_________________ Despair is an illusion of the mind.
Pain is an illusion of the senses.
|
za sep 15, 2007 8:03 pm |
|
|
|