Auteur |
Bericht |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
voor die 'afstanbedienings' begrenzers hebben de wouten zelf apparatuur.
Beste begrenzer is een variabele met een knopje/plugje (kun je zelf uit kiezen/maken)
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
di mei 10, 2005 7:20 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
ja, da zou best kunnen ja, maar wat wel een voordeel is is dat ie gelijk aanstaat als je het contact omdraaid, dus bij de rollerbank geen angstvallig stiekem gepruts met knopjes/plugjes...
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
di mei 10, 2005 10:42 pm |
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 30, 2004 6:00 pm Berichten: 148 Woonplaats: landen, belgie
|
MMM, hebt gij uwe begrenzer al? want ik heb 22€ de zondag gestort op die rekening ma ik heb nog altijd gene begrenzer
(vorige zondag, ni vandaag)
|
zo mei 15, 2005 7:16 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
locowine schreef: ja, da zou best kunnen ja, maar wat wel een voordeel is is dat ie gelijk aanstaat als je het contact omdraaid, dus bij de rollerbank geen angstvallig stiekem gepruts met knopjes/plugjes...
Da gepruts licht aan jezelf
En wat is nou de bedoeling van een begrenzer? Dat hij goed werkt tog?
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo mei 15, 2005 7:49 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
nee, maar het is wel kunt als je als enige brommer bij de roller staat, want alle wouten lopen dan op je te letten, en dan kun je onmogelijk iets doen, want valt gelijk op, maar iss: een begrenser is er om GOED te werken
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
ma mei 16, 2005 1:31 am |
|
|
MMM
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 01, 2005 11:49 pm Berichten: 49 Woonplaats: Gelderland
|
vinkske schreef: MMM, hebt gij uwe begrenzer al? want ik heb 22€ de zondag gestort op die rekening ma ik heb nog altijd gene begrenzer (vorige zondag, ni vandaag)
Ik heb hem al sins vorige week woensdag
Maar nu nog wachten totdat ik de brommer terug heb.
het is verzet van vrijdag naar dinsdag omdat de onderdelen nog niet binnen waren.
_________________ Aprilia lover sins 1989
|
ma mei 16, 2005 2:04 am |
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 30, 2004 6:00 pm Berichten: 148 Woonplaats: landen, belgie
|
pff, kan toch ni ik heb menne begrenzer nog altijd ni. strak even een mail sturen of bellen als ik een telefoonnummer vind.
|
ma mei 16, 2005 10:46 am |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
geld overmaken vanaf buitenland duurt wel lang hoor
|
ma mei 16, 2005 10:54 am |
Persoonlijk album
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
|
ik heb jusit gezien op de site, nu vragen ze 24,50€ voor ne begrenzer en in de mail da ik toen gekrege had een week gelede stond nog 22€. kan het daar mss iet mee te make hebbe?
|
ma mei 16, 2005 12:35 pm |
|
|
MMM
ApriliaForum Member
|
vinkske schreef: ik heb jusit gezien op de site, nu vragen ze 24,50€ voor ne begrenzer en in de mail da ik toen gekrege had een week gelede stond nog 22€. kan het daar mss iet mee te make hebbe?
Nope ik heb gewoon €22 overgemaakt en dat was goed, je moet het bedrag aanhouden wat je in een mail naar je toe gestuurd krijg.
|
ma mei 16, 2005 12:56 pm |
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
|
ik heb menne begrenzer, ik heb me ingelogt op de site, maar ik krijg die handleidinge ni geopent :s. ik klik erop, komt een ander venster tevoorschijn, ik klop op openen, en dan verdwijnt het venster en opent da bestand ni. dus kan iemand mij die handleinding doorsture ofzo? en zegge waark die begrenzer het beste plaats
|
wo mei 25, 2005 7:52 pm |
|
|
RS Rik
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 02, 2005 7:35 pm Berichten: 24 Woonplaats: Geijsteren
|
Heb je wel acrobat reader geïnstalleerd op je computer?
_________________ Get your kicks with 2-Stroke-Mix!!
|
wo mei 25, 2005 8:28 pm |
|
|
sintesi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 1:48 pm Berichten: 69 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Berlicum
|
MMM schreef: vinkske schreef: ik heb jusit gezien op de site, nu vragen ze 24,50€ voor ne begrenzer en in de mail da ik toen gekrege had een week gelede stond nog 22€. kan het daar mss iet mee te make hebbe? Nope ik heb gewoon €22 overgemaakt en dat was goed, je moet het bedrag aanhouden wat je in een mail naar je toe gestuurd krijg.
MMM, wil je ff laten weten hoe die bevalt?
_________________ AF1 sintesi in opbouw!
|
do mei 26, 2005 11:12 am |
Persoonlijk album
|
|
MMM
ApriliaForum Member
|
sintesi schreef: MMM schreef: vinkske schreef: ik heb jusit gezien op de site, nu vragen ze 24,50€ voor ne begrenzer en in de mail da ik toen gekrege had een week gelede stond nog 22€. kan het daar mss iet mee te make hebbe? Nope ik heb gewoon €22 overgemaakt en dat was goed, je moet het bedrag aanhouden wat je in een mail naar je toe gestuurd krijg. MMM, wil je ff laten weten hoe die bevalt?
Hij bevielt me prima, plugje eruit en hij reed gewoon 40, dit is te langzaam want dat geloven ze nooit alstie op de rollerbank staat dus hij is terug gestuurd en zou nu op 55 a 60 worden afgesteld
|
do mei 26, 2005 1:21 pm |
|
|
RS Rik
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 02, 2005 7:35 pm Berichten: 24 Woonplaats: Geijsteren
|
Dat had ik dus ook, ik had een begrenzer besteld, die zou op 55-60 afgesteld worden, maar toen ik hem kreeg liep hij 35. Ik dat ding teruggestuurd, en toen ik hem gisteren terug kreeg heb ik hem weer uitgeprobeerd. Toen liep hij 70, dus ik krijg vrijdag of zaterdag mijn 3e.
_________________ Get your kicks with 2-Stroke-Mix!!
|
do mei 26, 2005 4:18 pm |
|
|
|