Auteur |
Bericht |
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
opzich moet het wel kunnen als je het niet te vaak doet, goed smeert, onderhoud en warm rijdt
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
zo mei 08, 2005 11:46 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
11.000/12000. Meer zou ik zeker niet doen.
ten eerste het rij an voor gene meter meer want je voelt dta zij het niet fijn vind. En je kunt binne e kortste keren een andere kruk kopen en lagers.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
ma mei 09, 2005 7:29 am |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
en goede krukassen zijn duur...
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
ma mei 09, 2005 8:37 am |
|
|
apriliars50power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 31, 2004 7:44 pm Berichten: 162
|
Gisteren de hebo manston replica 50 cc besteld
en hebo race membraam,, bij me standaart membraam staan er 2 kleppen 1 mm open
laat er wel wat van weten als het erop zit en hoe het rijdt
|
ma mei 09, 2005 8:51 am |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 01, 2004 8:31 pm Berichten: 519
|
locowine schreef: en goede krukassen zijn duur... BS..... apriliars50power schreef: Gisteren de hebo manston replica 50 cc besteld en hebo race membraam,, bij me standaart membraam staan er 2 kleppen 1 mm open laat er wel wat van weten als het erop zit en hoe het rijdt
Is te fixe je had niet perse een race membraan nodig
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
ma mei 09, 2005 12:43 pm |
|
|
apriliars50power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 31, 2004 7:44 pm Berichten: 162
|
Citaat: Is te fixe je had niet perse een race membraan nodig
als je dan toch gelijk aan het bestellen bent kan dat membraampje er ook wel bij en heb gelijk een goede want me oude is niet goed meer..
|
ma mei 09, 2005 8:27 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
zo'n zigenaamd 'race' mebraam
Is gewoon vervanging. Het beste blijft je ori dingetje. Of je meot er zelf een kunnen fxen das natuurlijk nog beter
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
ma mei 09, 2005 8:45 pm |
|
|
apriliars50power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 31, 2004 7:44 pm Berichten: 162
|
ja daar heb je wel gelijk in fast-rider...
hebo manston replica 50 zit erop,, heb 40 km gereden beetje rustig en 1 klein stukje even open getrokken ging wel lekker
hij trekt wel door tot de 11000 rpm,, verder wil ik niet gaan omdat mijn krukas dat niet toe laat vrees ik..
staat nu alleen beetje te rijk afgesteld maar zo kan die zeker neit vast peren
ik kan alleen niet meer toeren maken dan 11.500 in me neutraal..
denk dat het aan me cdi ligt,, zou niet weten waar anders aan.
|
wo mei 11, 2005 9:54 am |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 01, 2004 8:31 pm Berichten: 519
|
apriliars50power schreef: ja daar heb je wel gelijk in fast-rider... hebo manston replica 50 zit erop,, heb 40 km gereden beetje rustig en 1 klein stukje even open getrokken ging wel lekker hij trekt wel door tot de 11000 rpm,, verder wil ik niet gaan omdat mijn krukas dat niet toe laat vrees ik.. staat nu alleen beetje te rijk afgesteld maar zo kan die zeker neit vast peren ik kan alleen niet meer toeren maken dan 11.500 in me neutraal.. denk dat het aan me cdi ligt,, zou niet weten waar anders aan.
Hebo Manston Replica is super tam en niet aggresive je krukas kan het echt goed hebben \
dat die neit verder dan 11500 gaat kan ook aan je afstelling/uitlaat liggen
Nicasile cilinders (zoals manston replica) hoef je neit in te rijden ja de 1e 10 km laten wennen en gewoon goed warm rijden en knallen
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
wo mei 11, 2005 1:10 pm |
|
|
Bullet
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 01, 2003 7:37 pm Berichten: 223 Afbeeldingen: 45 Woonplaats: Almere
|
idd, nica wand slijt niet.
je moet inprinicpe alleen je zuiger ff inrijden.
_________________ B.T. [Bullet Tuning]
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2676&start=0
|
wo mei 11, 2005 5:17 pm |
|
|
RS-Racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 15, 2004 6:08 pm Berichten: 133 Woonplaats: Fijnaart
|
Zou een hebo manston 2 wel goed draaien met het enkel vervangen van een kruk-as of speelt er nog meer mee? Door deze hoeveelheid touren zal hij waarschijnlijk ook wel hard slijten of valt dit reuze mee?
|
wo mei 11, 2005 10:19 pm |
|
|
apriliars50power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 31, 2004 7:44 pm Berichten: 162
|
Oké dan, heb nu 120 km gereden en hij rijdt VEEL beter dan die gialadornie 1 die er eerst op zat. in ze 4e versnelling zit ik op de 85 km/h en bij die gialadornie 1 zat ik al in ze 6. Ik heb nu een 96 sproeier erin zitten maar hij verzuipt gewoon. Ook gelijk een nieuwe bougie gehaald b9 lange schaft. IK zou ze top wellens willen weten maar me bromboer had geen sproeiers meer van 90 - 92 - 94 ( worden besteld).. misschien wordt er ook een opmaat uitlaat voor me gemaakt, we moeten alleen even de maten hebben van de cilinder,, was ik vergeten te meten voordat die erop ging.
Zou iemand weten waar je die maten van de hebo manston replica 50 cc cilinder kan vinden of heeft iemand ze ?
|
do mei 12, 2005 8:23 am |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 01, 2004 8:31 pm Berichten: 519
|
Nollie schreef: Citaat: vraag me af wrom wil je een 50cc halen je boeten is evenhoog en je bent even hard d elul als emt een 70cc
nou ik snap dat... als je dan een ongeluk krijgt/maakt dan heb je minderkans dat je niet verzekerd bent... daarom willen de meeste 50 houden.... En ja dan snap ik jouw ook weer niet.... Want als je 70cc pakt waarom dan niet gelijk 125 ofzo :O
nollie verklaar eens je standpunt
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
za mei 14, 2005 11:16 am |
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
Citaat: nollie verklaar eens je standpunt
1: Op mijn papiertje staat "een opgevoerde brommer is niet verzekert" (unive)
Dus ik dnek met mn nuchtere verstand... als er een 70 onder licht dan is die dus niet verzekerd.. als er een 50 onder licht en opgevoerd ook niet alleen ik zelf dank dat dan de kans dat de verzekering uit keert groter is.
en dat je even hard de lul bent da klopt.... want ik denk 9 van 10 met een schakel zitten over de 2 kw heen..
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
za mei 14, 2005 6:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 01, 2004 8:31 pm Berichten: 519
|
Nollie schreef: Citaat: nollie verklaar eens je standpunt
1: Op mijn papiertje staat "een opgevoerde brommer is niet verzekert" (unive) Dus ik dnek met mn nuchtere verstand... als er een 70 onder licht dan is die dus niet verzekerd.. als er een 50 onder licht en opgevoerd ook niet alleen ik zelf dank dat dan de kans dat de verzekering uit keert groter is. en dat je even hard de lul bent da klopt.... want ik denk 9 van 10 met een schakel zitten over de 2 kw heen..
maar leg dat uit van 125cc erop knallen
want je bent echt VEEl harder de lul met een 125cc dan met 70cc
want je rijdt met 70cc vaak nog met een brommer blok en 125cc rij jij al met een motor blok
met 70cc doogen ze nog tot brommer
en hoe wou jij 125cc op je RS doen?
dat waren me vragen :)
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
ma mei 16, 2005 3:37 pm |
|
|
|