Auteur |
Bericht |
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Zou een van de my06 rijders hier een fotootje kunnen maken van de bevestiging van de veer van de standaard?
Mijne is er af en ik krijg hem er niet meer op, er is ook een halfrond plaatje met een groot en en klein gat af gevallen, zo te zien hoort dat op de as van de standaard en dat andere pennetje met inkeping op het frame, dit past alleen niet meer.
Hoe hoort dit?
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
wo aug 29, 2007 5:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
vraagje
wat kost ongeveer het poedercoaten van me velgen?
|
wo aug 29, 2007 7:22 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Mijn probleem is opgelost...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
wo aug 29, 2007 7:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
Raphaël schreef: Welke heeft hij gekocht dan? Enne: grotere kans dat eentje van een Red Rose (classic) past dan een van een RS50.. Heb ik net zitten kijken, érg veel werk om dat opmaat te maken.
En inderdaad.. het klinkt als een snorfiets.. (wel een erg zieke snorfiets maar toch).
Maak zo wel even filmpje
jah nja snorfiets.. die uitlaat van hem was ook wel erg verrot volgens mij..
het staat allemaal wel in zijn top gebruikersnaam: DeEnigeEchte
uitlaat van een redrose gaat niet passen op die van jou die van een classic zou toch wel erg in de buurt moeten komen
wo aug 29, 2007 10:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
!koen!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 19, 2006 8:27 pm Berichten: 420 Woonplaats: posterenk/wilp
|
melvin_rs schreef: vraagje wat kost ongeveer het poedercoaten van me velgen?
met of zonder stralen?
met denk ik dat je ong uitkomt op 50/60 euro voor 2 velgen
_________________ Echte mannen eten geen honing, maar kauwen op bijen!
|
wo aug 29, 2007 10:05 pm |
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
|
!koen! schreef: melvin_rs schreef: vraagje wat kost ongeveer het poedercoaten van me velgen? met of zonder stralen? met denk ik dat je ong uitkomt op 50/60 euro voor 2 velgen
oh dat valt me nog mee
|
wo aug 29, 2007 10:07 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
supervaags schreef: Raphaël schreef: Welke heeft hij gekocht dan? Enne: grotere kans dat eentje van een Red Rose (classic) past dan een van een RS50.. Heb ik net zitten kijken, érg veel werk om dat opmaat te maken.
En inderdaad.. het klinkt als een snorfiets.. (wel een erg zieke snorfiets maar toch).
Maak zo wel even filmpje jah nja snorfiets.. die uitlaat van hem was ook wel erg verrot volgens mij.. het staat allemaal wel in zijn top gebruikersnaam: DeEnigeEchte uitlaat van een redrose gaat niet passen op die van jou die van een classic zou toch wel erg in de buurt moeten komen
Okej..
Hij had een Gianelli Fire.. dat klinkt sowieso al beter dan wat ik heb.. kan je nagaan
wo aug 29, 2007 10:19 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
Raphaël schreef: Welke heeft hij gekocht dan? Enne: grotere kans dat eentje van een Red Rose (classic) past dan een van een RS50.. Heb ik net zitten kijken, érg veel werk om dat opmaat te maken.
Maak zo wel even filmpje
nog mooier is een dik 4-takt blok pas maken
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
wo aug 29, 2007 10:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
melvin_rs, ben je al bij die industriele spuiterij te lichtenvoorde geweest?
mijn werk laat daar alles spuiten, en die man levert wel net werk af kosten geen id..
hij doet eerst alles met speciale sealer en dan met de goede kleur..
wo aug 29, 2007 10:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
|
ik ben vandaag in lichtenvoorde geweest voor spuitwerk.
heb tiggeloven gevonden en nog een andere die andere weet ik niet bij naam maar waren beide goed tenminste aan het werk te zien wat binne en buite stond.
en de prijs zate ze rond 300 euro
|
wo aug 29, 2007 10:37 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
Matthijn schreef: Raphaël schreef: Welke heeft hij gekocht dan? Enne: grotere kans dat eentje van een Red Rose (classic) past dan een van een RS50.. Heb ik net zitten kijken, érg veel werk om dat opmaat te maken.
Maak zo wel even filmpje nog mooier is een dik 4-takt blok pas maken
jah maar dan ook alleen voor het geluid..
moeilijk op te voeren of vrijwel helemaal niet op te voeren en onderdelen en onderhoud is al een stuk lastiger.. hoewel hij dan ook minder onderhoud nodig heeft als het goed is
wo aug 29, 2007 10:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jeffrey56
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 06, 2007 8:33 pm Berichten: 524 Woonplaats: Oostkapelle
|
Coaten van je velgen is voor mij niet zo duur maar wij hebben de LeTe, zo`n sociale werkplek voor mensen met een lichte handicap. Kost ongeveer 40 euro.
|
wo aug 29, 2007 10:44 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
|
Matthijn schreef: Raphaël schreef: Welke heeft hij gekocht dan? Enne: grotere kans dat eentje van een Red Rose (classic) past dan een van een RS50.. Heb ik net zitten kijken, érg veel werk om dat opmaat te maken.
Maak zo wel even filmpje nog mooier is een dik 4-takt blok pas maken
Heb ik naar gekeken, veels te veel werk om dat passend te maken en bovendien houd ik hem liever helemaal origineel voor verkoop ooit.
En dan zet je er een 125CC 4takt blok in.. ben ik slomer dan nu met 50 cc dus die keus heb ik toch aan de kant gezet.
wo aug 29, 2007 10:44 pm |
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
|
jefrs50 schreef: Coaten van je velgen is voor mij niet zo duur maar wij hebben de LeTe, zo`n sociale werkplek voor mensen met een lichte handicap. Kost ongeveer 40 euro.
naja die 2 tientjes meer dan
|
wo aug 29, 2007 10:54 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
|
Kan je die mensen geven om een lekker drankje te halen
wo aug 29, 2007 10:56 pm |
|