"kleine vragen" topic (deel 2)
Auteur |
Bericht |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
jah klopt jah!
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
zo aug 26, 2007 5:43 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
Yo,, ik zoek een NIEUW am6 blok, heeft hier iemand een adresje? Heb zelf heel de middag al op google rondgekeke, maar kan het nie vinde.. Alvast bedankt
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
zo aug 26, 2007 5:58 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
http://josdijkman.nl/magazijn.html
Is een foto van zijn magazijn, weet niet hoe oud die foto is en of ze die nog hebben, maar zoek even contact zou ik zeggen
_________________ De NnisRs
|
zo aug 26, 2007 6:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
DennisRS schreef: http://josdijkman.nl/magazijn.html
Is een foto van zijn magazijn, weet niet hoe oud die foto is en of ze die nog hebben, maar zoek even contact zou ik zeggen
Okee bedankt 750 is een goede prijs denk ik ofnie?
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
zo aug 26, 2007 6:19 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
750€ is beetje veel geld hoor, waarom zoek je geen leuk 2dehands, dan heb je voor de helft van dat geld echt een leuk blok met een krukas met volle wangen, een sneller cilindertje en een koppeling met race plaatjes en veertjes en een aangepaste inlaat
zo aug 26, 2007 6:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
floRiS50 schreef: melvin_rs, heet trouwens nero red
ik had op easy-parts the naam fluo red gevonden.
maarja ik zoek nog steeds prijs en waar ik dat kappenset kan kope.
|
zo aug 26, 2007 6:27 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
thomasrs50 schreef: 750€ is beetje veel geld hoor, waarom zoek je geen leuk 2dehands, dan heb je voor de helft van dat geld echt een leuk blok met een krukas met volle wangen, een sneller cilindertje en een koppeling met race plaatjes en veertjes en een aangepaste inlaat
Hmm, ik weet nie of dat te vertrouwen is.. ik heb mijn brommer zelf moete kope(heb hem bij een oficiele dealer gehaald en nog is die altijd kapot ) Nu wil ik dus een keer van mijn probleme af zijn en straks ook nog een aardige prijs overhoude om hem te verkope..Dus dan denk ik dat ik beter een nieuw blok kan halen. Maar jij vondt 750 veel? heb je een adres waar ze goedkoper zijn dan?
|
zo aug 26, 2007 6:28 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
GiGi schreef: thomasrs50 schreef: 750€ is beetje veel geld hoor, waarom zoek je geen leuk 2dehands, dan heb je voor de helft van dat geld echt een leuk blok met een krukas met volle wangen, een sneller cilindertje en een koppeling met race plaatjes en veertjes en een aangepaste inlaat Hmm, ik weet nie of dat te vertrouwen is.. ik heb mijn brommer zelf moete kope(heb hem bij een oficiele dealer gehaald en nog is die altijd kapot ) Nu wil ik dus een keer van mijn probleme af zijn en straks ook nog een aardige prijs overhoude om hem te verkope..Dus dan denk ik dat ik beter een nieuw blok kan halen. Maar jij vondt 750 veel? heb je een adres waar ze goedkoper zijn dan?
ik heb ze al op ebay gezien, identiek tezelfde voor maar 550€
koop gewoon een goed 2dehands, ik zeg het, dat kost je veel minder en is ook te vertrouwen, bedoel, voor 1000€ koop je al een leuke 2dehands rs 50
zo aug 26, 2007 7:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
of je koopt een blokje, en dat laat je compleet reviseren, dan weet je dat het goed is, en ben je nog steeds wel goedkoper uit denk ik
_________________ De NnisRs
|
zo aug 26, 2007 7:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Wie weet wat zo'n stage 6 temp meter+toerenteller kost?
_________________ Power is useless without control!
|
zo aug 26, 2007 10:59 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
No_fear schreef: Wie weet wat zo'n stage 6 temp meter+toerenteller kost?
www.speed-parts.nl
www.euroscooters.nl
www.scootparts.nl
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
zo aug 26, 2007 11:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nizzle@RS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 9:57 pm Berichten: 164 Woonplaats: België
|
Ik heb dus een probleem, in de brommerzaken in de buurt houd de politie meer controle (of de brommers niet te snel gaan) enjah ik zou mn aprilia moeten laten afstellen(carbu van mn 80cc) en nu durf ik hem gewoon niet bij de dealer te laten...
Normaal moet je dat goed afstellen met testbank enzo maar als iemand die ik ken dit doet zonder testbank is dit dan slecht?
_________________ Aprilia RS50 Owner
My white Angel(Aprilia): http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 704#148704
|
ma aug 27, 2007 12:19 am |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
thomasrs50 schreef: GiGi schreef: thomasrs50 schreef: 750€ is beetje veel geld hoor, waarom zoek je geen leuk 2dehands, dan heb je voor de helft van dat geld echt een leuk blok met een krukas met volle wangen, een sneller cilindertje en een koppeling met race plaatjes en veertjes en een aangepaste inlaat Hmm, ik weet nie of dat te vertrouwen is.. ik heb mijn brommer zelf moete kope(heb hem bij een oficiele dealer gehaald en nog is die altijd kapot ) Nu wil ik dus een keer van mijn probleme af zijn en straks ook nog een aardige prijs overhoude om hem te verkope..Dus dan denk ik dat ik beter een nieuw blok kan halen. Maar jij vondt 750 veel? heb je een adres waar ze goedkoper zijn dan? ik heb ze al op ebay gezien, identiek tezelfde voor maar 550€ koop gewoon een goed 2dehands, ik zeg het, dat kost je veel minder en is ook te vertrouwen, bedoel, voor 1000€ koop je al een leuke 2dehands rs 50
Zou je die link kunne geve mss? 550 heb ik er wel voor over, anders moet ik kijke of Jos Dijkman nog een blokje voor 750 aan me wil verkope
|
ma aug 27, 2007 12:39 am |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
DennisRS schreef: of je koopt een blokje, en dat laat je compleet reviseren, dan weet je dat het goed is, en ben je nog steeds wel goedkoper uit denk ik
Hmm, ik wilde eigluk een hele Pro Race setup en dan was ik duurder uit, ff uit me hoofd ik geloof iets van 834.76 dusja.. ook mijn verkoopprijs zou dan lager zijn(mense kope liever nieuw, origineel blok dan ouder blok met Pro Race setup..)
|
ma aug 27, 2007 12:40 am |
|
|
capri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 07, 2007 7:13 pm Berichten: 333 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw-Beijerland
|
GiGi schreef: Hmm, ik wilde eigluk een hele Pro Race setup en dan was ik duurder uit, ff uit me hoofd ik geloof iets van 834.76 dusja.. ook mijn verkoopprijs zou dan lager zijn(mense kope liever nieuw, origineel blok dan ouder blok met Pro Race setup..)
Je gaat toch zeker geen nieuw blok kopen voor 750 euro? Voor die prijs heb je bijna ook 3 tweedehands blokjes hoor. En ja, mensen zullen best meer willen betalen voor een nieuw blok, maar niet 500 euro meer, en bovendien vraag je je dan af waarom er een nieuw blok onder is gegaan. Is er dan zo veel mee met die RS gereden? Of is ie gewoon afgeragt?
_________________ Aprilia RS50 onderdelen te koop
|
ma aug 27, 2007 1:08 am |
|
|
|