Auteur |
Bericht |
CrUzEr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 22, 2007 9:31 pm Berichten: 32 Woonplaats: Wetteren (Westrem)
|
ik zou een demper willen kopen die er wat cross uit ziet en ook dat zo wat dat geluid maakt
(met een 50cc heb je geen echt cross geluid dat weet ik ook wel maar kwil dat het er wel op lijkt)
wat raden jullie mij aan ?
wat ik veel hoor is gianelli
en wa zou da kosten ?
(ik wil geen uitlaat alleen een demper hé !)
|
wo aug 22, 2007 10:28 pm |
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
ik ken iemand met een senda en die eheft een metrakit, ook op 50cc, heeft er wat demperwol uitgehaald en maakt een echt crossgeluid
wo aug 22, 2007 10:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
CrUzEr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 22, 2007 9:31 pm Berichten: 32 Woonplaats: Wetteren (Westrem)
|
D-Cypher schreef: ik ken iemand met een senda en die eheft een metrakit, ook op 50cc, heeft er wat demperwol uitgehaald en maakt een echt crossgeluid
ok bedankt kheb al is gekeken ze verkopen da wel vo nen RX ma alleen voledige uitlaat, demper appart percies nie
iemand nog iets anders ??
|
do aug 23, 2007 1:15 pm |
|
|
CrUzEr
ApriliaForum Member
|
wat mij tot nu toe intreseert is de
Giannelli
Leovinci V6 Titanium
en mss de
metrakit om dat D-Cypher zegt dat ie een cross geluid maakt
iemand nog iets anders of welk van de 3 raden jullie mij aan ?
|
do aug 23, 2007 2:39 pm |
|
|
RaoulMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 04, 2007 11:03 pm Berichten: 541 Woonplaats: Berg
|
ik heb op mijn mx 50 de gianelli op ori setup, rijd lekker, brede powerband, alleen onderin niet speciaal (komt pas bij 6000 toeren op gang, maar dan wil ie ook flink vooruit )
topsnelheid weet ik niet, teller gaat maar tot 80
|
do aug 23, 2007 5:30 pm |
|
|
CrUzEr
ApriliaForum Member
|
RaoulMX schreef: ik heb op mijn mx 50 de gianelli op ori setup, rijd lekker, brede powerband, alleen onderin niet speciaal (komt pas bij 6000 toeren op gang, maar dan wil ie ook flink vooruit ) topsnelheid weet ik niet, teller gaat maar tot 80
en het geluid ?
en ori setup ?? srr dit is allemaal nieuw voor mij
de teller van een RX gaat 120 mss moet je zo een teller steken ? als de wielen even groot zijn anders klopt ie weer niet
maar ik heb gezien op een site dat MX en RX het zelfde zijn juist dat RX off-road is srr als ik verkeerd ben maar ik d8 dak da gezien had
|
vr aug 24, 2007 2:33 am |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Iedereen zit op pagina 1 dit en dat te praten, snap niet waarom jullie het daarover hebben, hij zegt mag niet te veel geld kosten en jullie smijten met 100,- erde euro'...
Hij heeft gewoon een andere uitlaat + 17.5 cabru nodig, geen 120km/h, kan je nou al weten maar een leuke snelheid, 120km/h is gewoon te hard om de boel netjes te houden, doe wat je zelf wil, gianelli of leo V6 is een leuke keus, iets grotere cabru er op en je trekt sneller op en haalt iets hogere topsnelheid, zal rond de 90 / 100 km/h komen ( denk ik, weet niet zo goed bij die cross maar k )
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
vr aug 24, 2007 8:47 am |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
RaoulMX schreef: ik heb op mijn mx 50 de gianelli op ori setup, rijd lekker, brede powerband, alleen onderin niet speciaal (komt pas bij 6000 toeren op gang, maar dan wil ie ook flink vooruit ) topsnelheid weet ik niet, teller gaat maar tot 80
BTW: Als hij bij 6K al op zijn powerband komt is zeker niet PAS hoor, das gewoon best vroeg, maar tot hoe ver trek je hem dan door, daar gaat het om, heb ok een leo V6, powerband 7,5K tot 10,5K ongeveer
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
vr aug 24, 2007 8:53 am |
Persoonlijk album
|
|
CrUzEr
ApriliaForum Member
|
thx aprilia kevin
kan iemand mij iets vertellen over het geluid van een gianelli voor op een RX of MX ?
|
vr aug 24, 2007 11:36 am |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
ik vraag mij af wat jij onder cross geluid verstaat
want ik vind dat een 50cc cross best een lekker 2takt crossgeluid heeft, zeker als je er ander uitlaatje onder hangt (ga maar voor de gianelli, en niet alleen de demper) en dan een 17,5mm carbu, dan ben je in totaal rond de 200€ armer als je alles nieuw koopt
vr aug 24, 2007 12:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
CrUzEr schreef: thx aprilia kevin
kan iemand mij iets vertellen over het geluid van een gianelli voor op een RX of MX ?
hhinnnggg hiinngggg ofzoiets....
wij kunnen zoiets niet in woorden uitleggen op een forum... probeer anders op youtube een filmpje te vinden...
|
vr aug 24, 2007 4:12 pm |
|
|
speed
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 26, 2006 6:06 pm Berichten: 189 Woonplaats: Gooik
|
http://video.google.com/videoplay?docid ... 8428823768
complete arrow uitlaat (zelfde als gianelli), ori setup
_________________ speed
|
vr aug 24, 2007 4:45 pm |
|
|
RaoulMX
ApriliaForum Member
|
aprilia kevin schreef: RaoulMX schreef: ik heb op mijn mx 50 de gianelli op ori setup, rijd lekker, brede powerband, alleen onderin niet speciaal (komt pas bij 6000 toeren op gang, maar dan wil ie ook flink vooruit ) topsnelheid weet ik niet, teller gaat maar tot 80 BTW: Als hij bij 6K al op zijn powerband komt is zeker niet PAS hoor, das gewoon best vroeg, maar tot hoe ver trek je hem dan door, daar gaat het om, heb ok een leo V6, powerband 7,5K tot 10,5K ongeveer
powerband is enorm breed bij mij, van 6k tot 11,5k ongeveer (dan push je hem wel tot zijn uiterste)
het geluid is bij de gianelli precies zo als bij het filmpje wat gepost is (die met die arrow uitlaat)
RX tellertje zal denk ik niet werken, rx heeft crossvelgen (groter in diameter) dan een mx (kleinere supermotard velgen)
persoonlijk zou ik voor de gianelli gaan, voor 180eu geeft dat hele goede prestaties vind ik. (en het geluid hoor je niet 3 straten verderop, maar is wel erg mooi, k zal es proberen vanmiddag filmpje te maken )
|
za aug 25, 2007 10:01 am |
|
|
CrUzEr
ApriliaForum Member
|
speed schreef: http://video.google.com/videoplay?docid=7111946578428823768 complete arrow uitlaat (zelfde als gianelli), ori setup
thx
|
za aug 25, 2007 3:27 pm |
|
|
RaoulMX
ApriliaForum Member
|
hier de gianelli op mijn eigen brommer, voor de rest alles origineel:
http://www.youtube.com/watch?v=0Q8-TfJQgLo (nog niet op top, k moest rustig aan doen vanwege fietsers)
http://www.youtube.com/watch?v=q8ZEauO8l34 (ik remde wat hard ja )
ik hoop dat je er wat aan hebt
|
zo aug 26, 2007 7:23 pm |
|
|
|