Auteur |
Bericht |
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
Gilles_rs50 schreef: ja ziet er goed uit, maar gaat je rad achteraan nu niet veel warmer worden omdat hij amper luchtstroming voelt?
spatbord zit er toch ook nog?
|
zo aug 12, 2007 12:01 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
petertzr schreef: Hey ziet er wel gaaf uit maar word je circulatie nu niet te groot voor enkel het mechanisch aangedreven waterpompje? Of zet je er nog een electrische bij oid?? En waar heb je die hitte band gevonden, ik moet ook
volgens mij maakt het niet uit voor het pompje..water is water..dus hij pompt gewoon door,,
zal kijken als het echt niet gaat..extrapompje erbij of vervang ik hem
en die hitteband.. na-aper.. nee ik paas je wel een link op msn
@gilles er komt wel lucht door,, tuulk wel minder dan het voorste radje.
maar dit is ook het extra radje
@ melvin:
wat bedoel je met dat spatbord?
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
zo aug 12, 2007 1:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
nja ff het kontje erop geschoven,, dus zit nog niet met boutjes
maar zo kunje wel zien hoe het radje eronder hangt
Bijlagen:
onderkontje - kopie.JPG [ 77.99 KiB | 2709 keer bekeken ]
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
zo aug 12, 2007 4:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
tyrip tjoewning
|
zo aug 12, 2007 5:16 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
|
sssjt
eigenlijk moet ik dat radje nog spuiten..maar dat doe ik wel na genemuiden
|
zo aug 12, 2007 5:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
|
Je bent niet de enige met uitlaatband kan ik je vertellen . Pas wel op met dat spul want het is gewoon glasvezel, dus als je niet een nachtje wakker wil liggen van jeuk en hoesten moet je een beetje uitkijken .
Ik heb alleen een beetje mijn twijfels over de positie van de radiator. Hij vangt nu helemaal geen koele lucht meer en er gaat alleen nog maar warme lucht van het blok doorheen naar mijn idee.
_________________ 2de plaats 70cc klasse Jubbega!!
|
zo aug 12, 2007 7:45 pm |
|
|
MiKeY©
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 01, 2006 9:05 pm Berichten: 711 Woonplaats: Amsterdam
|
die band moet je gewoon ff laten weken in een bakje water...en dan om de uitlaat wikkelen....niks geen jeuk, hoest of andere dingen...
_________________ -=Derbi powered=- _________________
|
zo aug 12, 2007 7:47 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
|
hebben jullie de foto gezien van men rolletje?band?
ik heb niet dat bruin/bege spul watje normaal ziet..
nja morgen de tank erweer op..en dan ff kijken hoe het gaat met de temp.
|
zo aug 12, 2007 8:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
heb hier nog een 400 radje liggen ergens, denk dat ik die ga proberen op mijn wannabe sprinter.
denk jij dat dat wat werkt ? of is een 2de makkelijker ?
Gr
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
zo aug 12, 2007 9:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
|
nou als die past:P en alsje hem aankan sluiten werkt het wel..
|
zo aug 12, 2007 9:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
Erik drd
ApriliaForum Member
|
Dr.2Takt schreef: nou als die past:P en alsje hem aankan sluiten werkt het wel..
als je een elektrische pomp hebt zou ik een fan erop doen (omdat je toch een accu dan hebt) als ik jou was.. je kan bijv ook de + en - omdraaien dat hij de andere kant opdraait zodat ie niet warme lucht wegblaast maar koude lucht opzuigt als t ware. bij mij werd die radiateur echt koel ervan.. al was die van mij niet goed ontlucht waardoor die alsnog heet werd maar ik zou t effe proberen als ik jou was
|
zo aug 12, 2007 9:34 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
|
ja ik heb hier ook nog ergens een mini auto ventilator..die ik wel om kan bouwen tot fan.. das ook nog een optie
|
zo aug 12, 2007 9:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eliminator
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
|
een radiator van een zzr250 past (met zonder al teveel moeite)
_________________ Wie niet sleutelt, Wie niet wint
www.club-racing.nl
|
ma aug 13, 2007 4:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
alweer tairap to the max
ma aug 13, 2007 4:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eliminator
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
|
dat was om even proef te draaien :) hij werd met de orginele radiator rond de 80 graden en met deze 50 dus.... en het is een beetje zonde om beugels te gaan maken als je nog niet weet of die radiator wel helemaal lek dicht is.
_________________ Wie niet sleutelt, Wie niet wint
www.club-racing.nl
|
ma aug 13, 2007 5:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
|