we stonden om kwart voor 12 in haarlem in de file....en om kwart over 3 waren we op t circuit....
eenmaal daar heb ik wel melvin z'n auto gespot...maar melvin zelf niet...
wel zagen we m even later in de tourklasse over het circuit knallen..
ikzelf heb sportklasse gereden....alleen was het deze keer een beetje slechte ervaring...
door het warme weer leek het net alsof ik op sneeuw aan t rijden was met de toyo's en ben aardoor dus 1x 190graden gegaan....
daarmee heb ik met de voorbumper en het neusje v/h spatbord langs de vangrail gegleden en daarmee 2 plekken op de bumper en 1 plek onder knipperlicht in t spatbord beschadigd...
dit is de 2e fout die ik hebt gemaakt in de tijd dat ik hier kom...en zal hopelijk ook meteen de laatste zijn...
de remmen deden het ook goed...alleen heb ik voor mijn gevoel niet het remvermogen als dat ik met mijn vorige remetje had...
(zimmerman schijven met ferodo ds3000's)
eind v/d maand moet er gekeurd worden, dus gaan de waaiers er weer ff op en de brocks eraf...
op de brocks gaat dan nieuw rubber...ws bridgestone potenza's...tenzij iemand weet of de pirelli's of de dunlops beter zijn...?
ook ben ik nu zoekende naar een rieger voorbumpertje...dus als iemand wat weet, dan houd ik mij aanbevolen... :)
al met al was het best een leuke dag....hoop auto's gezien...ook gestrande auto's met gesprongen koelslangen enzo....