Auteur |
Bericht |
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
jammer dat het geluid nu ook weer niet zo denderend klonk (maar da's misschien door die olie die er nog niet is)
_________________ AF1 Sintesi, 50cc, uitlaat max. begrenst, doet ie nog 65 :s
|
za apr 30, 2005 6:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
sintesi schreef: Fast-Rider schreef: sintesi schreef: waar is dit forum dan voor? ik dacht voor vragen, maar dat weet ik niet zeker Vragen over brommers etc. Niet welke plamuur goed is en waar het verkogt word dat heeft nix met brommer te maken en met het forum. Een schilder weet zulke dingen veeeeeel beter als de mensen hier. die praten alleen uit eigen ervaring met 1 product. een schilder (goeie maar dat merk je snel gemnoeg) die heeft bijna alles wel geprobeert en weet ook wat je waarvoor moet gebruiken Ik heb helemaal niet gevraagd waar het te koop is, ik heb gevraagd wat hijzelf gebruikt heeft. Doe niet zo moeilijk man.
Gij doe moeilijk, want gij hapt
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo mei 01, 2005 3:11 am |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
ontopic oke!
Laatst bijgewerkt door cebess op zo mei 01, 2005 3:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo mei 01, 2005 3:38 am |
Persoonlijk album
|
|
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
Dju, m'n blok lekt olie aan het koppelingshendeltje .
Misschien da'k dat reviseren toch wat vroeger zal moeten doen (of een goedkoop blokje vinden of aan iemand verkopen en een rs of tzr kopen)
|
zo mei 01, 2005 12:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
ik weet het niet meer zeker maar volgensmij hoeft daar je blok niet voor uit elkaar
|
zo mei 01, 2005 3:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
Mij Rs zit daar een keering d8 ik.
Miss ff vervangen?
Want als je de kopp. kabel los maakt kun je dat staafje er zo uitpakken en kun je het zien.
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo mei 01, 2005 4:13 pm |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
Dus, als 'k die kabel losmaak kan ik dat er zo uittrekken ? Best wel handig
Ow, en dat met die olie, mag 'k die laten draaien tot die olie krijgt of bestaat er een manier om dat darmpje sneller te vullen (de olie zit nu al halfweg en 'k heb niet eens iets moeten doen )
|
zo mei 01, 2005 5:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
cebess
Administrator
|
nee die kan je er niet zo effe uit trekken die zit wel geborgt denk ik zo
|
zo mei 01, 2005 5:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
cebess
Administrator
|
Ik heb even voor je gekeken en je moet het omcirkelde boutje losdraaien dan kan die as er zo uit. Op die as zit een rubberen ring die voor de afdichting is. Het is wel verstandig om je brommer scheef te zetten anders heb je kans dat je de as en niet meer zo makkelijk in krijgt. Anders kan namelijk het asje wat door je blok loopt in de weg gaan zitten. Je brommer dus scheef zetten, niet op je standaard maar naar de andere kant.
Bijlagen:
dscf3587_752.jpg [ 107.85 KiB | 2655 keer bekeken ]
|
zo mei 01, 2005 6:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
Zit idd wel vast (nr 4), maar 'k heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat misschien toevallig wel eens die vijs is die daar iets lager zit.
Nu, er zit daar dus wel een ring die daar denk ik niet hoor te zijn (of dat is die o-ring ( nr. 7) en die kan nooit dichten omdat dat veertje ( nr. 8) in de weg zit.
Bijlagen:
as.png [ 8.27 KiB | 2654 keer bekeken ]
|
zo mei 01, 2005 6:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
Thanks Cebess .
'k zal dat ding er eens uit gaan trekken
|
zo mei 01, 2005 6:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
Bij Rs nm zit dit niet vast. Hij zit zeg maar lichtjes tussen een veertje geklemt. Dan kun Je hem er zo uittrekken.
Mja ander model ander blok dus sorry
|
zo mei 01, 2005 6:23 pm |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
Het probleem lijkt tot nu toe opgelost, hij lekt tot nu toe al niet meer, maar 'k zal morgen nog eens moeten zien om 100% zeker te zijn.
Het probleem was volgens mij gewoon een hoop vuil (vet, zand, olie) dat zich ophoopte in die uitholling waar dat veertje zit.
'k Heb trouwens ook een beetje moeten prutsen met de waterpomp. Omdat die o-ring totaal kadul was, het zondag was moest ik iets verzinnen. Heb ik gewoon ff een stukje rubber van een binnenband van een fiets geknipt zodat het ongeveer de vorm kreeg van dat deksel. Dan ff goed aangedraait en nu hebben we een volledig waterdichte waterpomp
Nja, stilletje aan begint hij in orde te komen . Nu alleen nog een borgringetje voor het voortandwiel (het vorige nieuwe ben ik dus al kwijt gespeeld ).
Dan ketting erop, kappen erop, en rijden .
|
zo mei 01, 2005 9:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
Nog steeds droog .
Nu euh, hoe ziet dat nu met die 2-takt olie, mag 'k die gewoon stationair laten draaien tot die olie krijgt of niet ???
|
ma mei 02, 2005 7:43 am |
Persoonlijk album
|
|
Jerry
ApriliaForum Member
|
bedoel je oliepomp? gewwoon contact uit en ff volgas lopen in ze 1 tot er olie uit komt.
|
ma mei 02, 2005 6:31 pm |
|
|
|