Auteur |
Bericht |
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
![Antwoord met een citaat Antwoord met een citaat](./styles/apriliaforum/imageset/nl/icon_post_quote.gif)
wat een K*T discuzie hier zeg ![blink :0o:](./images/smilies/blink.gif) lekker belangrijk hoe hard iedereen gaat.... als hij zegt dat het 121KM is dan zal dat wel zo zijn.... waar of niet waar maar om nou DIK 4pagina`s over dat ene gezeur te gaan doorgaan.... vind ik een tikje overdreven
ben zelf ook 20 (bijna 21) en ik vind het nog elke dag leuk om op de RS te rijden ! gezien ik gewoon geen zin hebt in die hele 25KW regeling omdat het gewoonweg niks met motor rijden te maken heeft (probeer maar eens met een 25KW met tegenwind een auto in te halen op de snelweg....)
ik wil dus over een half jaartje gaan kijken voor een aprilia tuono ! heb ik altijd al machtige machienes gevonden
verder komt je kleding redelijk in de buurt met wat ik altijd aanheb alleen de laarzen (die ik tevens ook heb staan) gebruik ik liever gewoon normale schoenen voor !
heb ook nog een leren motorpak (compleet) liggen van lookwell die ik alleen voor circuit doeleinden of straks voor de tuono wil gaan gebruiken waar tevens wel de laarzen op aan gaan !
verder ziet de RS er nog giganties netjes uit ! en hou hem heel ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
|
ma jul 16, 2007 3:19 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
thomasrs50 schreef: beschermende kledij die je aan hebt is zeker niet overdreven
zelfs al gaat je rs maar 60, als je aan 60 ergens tegenknalt, dan zal je het wel weten
en ziet er ook nog eens tof uit ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
|
ma jul 16, 2007 4:30 pm |
|
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
word in sept ook 21, en nu voor motorrijbewijs aan t sparen, en dat je nog welke x geniet van op je rs rijden snap ik heeel goed, t is gwoon mooi spul, knooi ermee wat je wil, en rij ![:{-):](./images/smilies/rijdend.gif) er met plezier mee in de ronte! daar ben ik ook lekker mee bezig
Laatst bijgewerkt door Jorrit op zo aug 31, 2008 3:38 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
ma jul 16, 2007 5:28 pm |
Persoonlijk album
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
Racekees schreef: thomasrs50 schreef: beschermende kledij die je aan hebt is zeker niet overdreven
zelfs al gaat je rs maar 60, als je aan 60 ergens tegenknalt, dan zal je het wel weten en ziet er ook nog eens tof uit ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
heb er al 2 keer wat aan gehad ![whistling :Y:](./images/smilies/whistling.gif)
ma jul 16, 2007 5:53 pm |
Persoonlijk album
|
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
en als ik nog us een voor een zware motor ga
(gele duc. 916)
heb ik al bijpassende klere
|
di jul 17, 2007 4:09 pm |
Persoonlijk album
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
thomasrs50 schreef: jeps
probeer eens een andere uitlaat (gianelli, yasini hmr2/r1, arrow), zou nog beter moeten gaan
Niks andere uitlaat, deze owned
Nette RS man ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
di jul 17, 2007 10:05 pm |
Persoonlijk album
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
aprilia kevin schreef: thomasrs50 schreef: jeps
probeer eens een andere uitlaat (gianelli, yasini hmr2/r1, arrow), zou nog beter moeten gaan Niks andere uitlaat, deze owned Nette RS man ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
als jij het zegt ![wacko :S:](./images/smilies/wacko.gif)
di jul 17, 2007 10:12 pm |
Persoonlijk album
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
leovince v6 is een leuke uitlaat hoor thomas ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
|
di jul 17, 2007 11:31 pm |
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
maakt alleen wel een takke herrie ![huh :00/:](./images/smilies/huh.gif) reed laatst een tzr langs met V6 k vond t een klote herrie
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di jul 17, 2007 11:35 pm |
Persoonlijk album
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
jy vind alles takkeherrie behalve dat mk herrie ding van jezelf
Vind kleding beetje overdreven voor op de brommer, ik draag zelf motorhelm, motorjas van stof met beschermstukken en motorhandschoenen met beschermstuk in de knokkels en vind dat wel meer dan genoeg.. Moet ik nou heel ver rijden en het regent dan trek ik me vader's motorbroek en laarzen ook nog wel aan anders is er nix meer van me over ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) Dusja, overdreven? Ligt eraan in welke weersconditie vindt ik..
Ik ga met 30 graden ook niet lekker met motorpak aan ergens heen, doe ik wel me shirt aan, vest erover heen. Is meer dan genoeg(jajajajajajaa totdatje op je bek gaat maargoed)
en voor de grapjassen ook me broek enzo hoor ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
|
wo jul 18, 2007 1:41 am |
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
Racekees schreef: leovince v6 is een leuke uitlaat hoor thomas ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
jeps, maar als hij harder wil (en dat wilde hij toch, blader ff terug) dan kan hij beter een andere uitlaat nemen ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
wo jul 18, 2007 7:40 am |
Persoonlijk album
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Als je een Leovine V6 een leuke/goede uitlaat vind, heb je waarschijnlijk nog nooit een HMR2 geprobeerd.
wo jul 18, 2007 11:57 am |
Persoonlijk album
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
tis een mooie demper ![heilig O:-)](./images/smilies/heilig.gif)
wo jul 18, 2007 1:32 pm |
Persoonlijk album
|
Jorrit
ApriliaForum Member
|
nou, nee, heb ik idd ook niet, k heb altijd deze uitlaat ghad
en hoe moet ik eigelijk "quote" gebruiken
als ik dat probeer weet ik niet waar ik moet typen.
links boven gaat niet goed en onderin ook niet??
en wat die kleding btreft, ik doe t liefst alles aan wat ik heb
helm, motorjas, handschoenen en laarzen
dan voel ik me gwoon beter tijdens t rijden
|
wo jul 18, 2007 8:52 pm |
Persoonlijk album
|
P!n0
ApriliaForum Member
|
als je rechts boven drukt, opent ie een bericht venster.....
als je dat ding benede wil gebruiken moet je een stuk text selecteren (blauw maken ...)
dan op die knop drukken,(terwijl die text nog steeds blauw is)
do jul 19, 2007 12:42 pm |
Persoonlijk album
|
|